Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenniet leuk....

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: niet leuk....
    Posted: 19 Maart 2010 om 19:11
Daarnet bestolen in de metro......had gisteren geld van de rekening gehaald om deze avond rekeningen te betalen ...dus meer dan 200 euro kwijt plus alle documenten : identiteitskaart, rijbewijs, bankkaart, SIS-kaart, klantenkaarten......

Terwijl ik heel galant en beleefd een paar oudere mensen voorrang gaf heeft iemand mijn portemonnee uit mijn handtas gehaald. Ik ben altijd zo voorzichtig en nu.....zeg dus nooit :  nooit zal het mij overkomen... 

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 19:20

Ohhhhhhh Dine, wat vreselijk. Ik kan me indenken dat heel erg kwaad bent, en inderdaad wel kan huilen.

Ben je nog behulpzaam dan krijg je dit. Waarom, in wat voor wereld leven wij........ het kost je nu nog meer geld, tijd en ellende om alles weer te regelen.

Ja, en voorzichtig of niet, je ziet het maar, het is toch gelukt door de dader cq daders zo geraffineerd gaan ze te werk. Ik wens je veel sterkte want dit is zeker helemaal niet leuk, groetjes irene.

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 19:22
Oh wat een ellende , wat naar voor je.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 19:49

Halo Dine

wat een pech, en wat een werk om al die dokumenten terug in orde te brengen, en dan nog gezwegen van het financieėl verlies

sterkte

Back to Top
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 19:59

Hoi

wat erg zeg

kan me voorstellen dat het

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 20:10

Zo zeg, wat vreselijk en je denkt idd dat overkomt mij niet maar die lui zijn zo geraffineerd! Je snapt niet hoe ze dat zo snel voorelkaar krijgen.
Ik heb een knipbeurs, al mijn passen en rijbewijs en andere dingen heb ik in een pottefuille. NIet dat dat helpt want mijn bankpasjes zitten dus ook in mijn beursje.
Wat een gedoe om alles weer in orde te krijgen, kost een hoop geld en vooral  gedoe.
En dat niet alleen, je bent boos en verdrietig dat het je overkomt juist als je anderen behulpzaam bent.
Je vraagt je af, hoorden die mensen er niet bij? Het lijtk van niet maar je weet maar nooit he.

Sterkte, een dikke knuffel van mij.

All you need is love.

Back to Top
Annemaries View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 20:16
Oh wat ontzettend rot voor je zeg!  Sterkte!
Annemariesbreiblog.blogspot.com
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 20:34

Wat een rotstreek is dit nu toch weer, laat iedereen met zijn tengels van andermans spullen afblijven!!!!!!!!

Groetjes en sterkte,

Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 20:43
Oooh Dine wat naar voor je, en alles kwijt wat een ramp alleen omdat je aardig en beleefd voor ouderen wil zijn.
Als ik het zo lees zeg ik dat hebben die oudere mensen gedaan, je verwacht het niet van hen, maar wie zegt dat ouderen dat niet doen, het zijn niet altijd de jongere mensen die zulke dingen doen.

sterkte en een
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 20:46
Gaffer, wat een vreselijke mensen heb je toch! Hou je tengels bij je en verdien je geld op een andere manier.
Ik wens je veel sterkte om deze ervaring een plaatsje te geven. Hopelijk vindt men je persoonlijke spullen en kan je die bij een politiebureau ophalen.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 20:58

O wat vreselijk als zoiets je overkomt, kwaad maar ook terleurgesteld ben je dan in de mensen. Het geld is erg maar al die dokumenten die je weer moet vervangen is ook een hele klus.

Er kwam van de week bij ons op de tv een waarschuwing van mensen ga niet als het donker is naar buiten want er zijn in een paar dagen 27 berovingen geweest. Nu dan denk je toch waar gaat dat heen, en dit gebeurde allemaal in het centrum van Adelaide, nu dan kun je niet eens meer lekker uit eten gaan zonder de angst te hebben dat je misschien wel beroofd word.

Wij zitten gelukkig daar 40km vandaag in een rustig dorpje, je kunt hier je deur nog open laten staan, niet dat ik dat doe hoor ik ben een Amsterdammer dus dan pas je wel op.

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 21:00

Jakkes ik wilde nog onder het vorige bericht zetten sterkte meis,

Liefs, Lidia

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 21:50
Getverderrie wat een rotstreek, wat zul jij je verschrikkelijk voelen. Sterkte !
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 22:04
Wat erg voor je. Denk je dat je goed doet, wordt je door een ander gestraft.
En dan al die narigheid van je pasjes blokkeren en zo. Heel veel sterkte
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 22:22

Wat is dit ERG voor je  ........ik wens je HEEL VEEL STERKTE,

groetjes geesje
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 22:24
Bedankt allemaal voor jullie steun !

Neen die oudere mensen hebben me niet bestolen. De roltrap was weer eens defect en iedereen moest te voet op de roltrap of de gewone trap. Voor de eerste keer neem ik de gewone trap en laat die oudere mensen voorgaan samen met een jong meisje met een zware valies. Zij stoppen allemaal hijgend halfweg de trap zodat iedereen eventjes moest stilstaan. Toen is het gebeurd. Iemand vlak achter mij heeft het op dat moment gedaan. Toen ik bovenaan de trap enkele stappen verder mijn autosleutel wou nemen zag ik dat de rits van mijn handtas open gemaakt was. De politieagente zei dat het constant gebeurde of in de metro of op de trappen. Misschien opzettelijk de roltrap stopgezet en dan telkens als er veel mensen uit de metro stappen de diefstallen plegen ?

Ik hoop dat ze enkel het geld eruit genomen hebben en de rest ergens weggegooid hebben zodat ik mijn documenten toch nog kan recupereren. Gelukkig steek ik nooit mijn huissleutel daarbij.

Ironisch als je bedenkt dat ik elke dag mensen advies geef en help bij diefstal van hun bankkaarten..... 
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 23:13

JA JE VOELT JE GOED BEDONDERD DAN. HET IS MIJ OOK AL EENS OVERKOMEN. 200 GULDENS TOEN NOG. MAAR WAS NATUURLIJK NET ZO VEEL ALS NU IN EURO'S JE BAALT ALS EEN STEKKER. BIJ MIJ HADDEN ZE HET GELD ER UIT GEHAALD EN DE REST IS LATER DOOR IEMAND DIE MIJN PORTEMONNEE VOND BIJ DE HEMA GEBRACHT EN DIE HEBBEN MIJ GEBELD. MAAR JA DAN HEB JE ALLES AL GEBLOKKEERD. MAAR JA IK HAD MIJN RIJBEWIJS E,.D. WEL WEER TERUG. IK HOOP DAT DAT JOUW OOK OVERKOMT. WANT HET GAAT ZE TOCH VAAK ALLEEN OM HET GELD.

STERKTE HOOR.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2010 om 07:02

Tjee,wat afschuwelijk,ze moeten van je spullen afblijven.

nu moet je alles blokkeren,wat een nasleep heb je daar nog van.

En dan het gevoel,dat zoiets jou overkomt,bah.

Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2010 om 07:37

ooooo dine wat vreselijk  je moet direct blokkeren je bankkaart dat is eerste wat je moet doen oo wat erg

veel veel sterkte

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2010 om 07:39
Hallo dames,

Goed nieuws !!!

Wat ik (en de politieagente) stilletjes gehoopt hadden is gebeurd....! Maar zo snel ? Nooit verwacht ...

Deze morgen vond ik in mijn brievenbus een brief van ons politiekantoor dat zij gisterenavond bericht gekregen hadden van - ongelooflijk maar waar - een gepensioneerde politieagent die tussen zijn afval mijn portemonnee teruggevonden heeft met nog een aantal persoonlijke documenten in.

Dus straks ga ik hem opbellen, een cadeautje meenemen en naar Antwerpen rijden om mijn documenten op te halen.

Joepie !!! Wel veel geld kwijt maar als ik mijn persoonlijke documenten terug heb, spaar ik toch nog een hoop extra kosten en administratieve rompslomp uit

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.470 seconden.
Lang Yarns