Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwat een vissendag beleefd vandaag ...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: wat een vissendag beleefd vandaag ...
    Posted: 11 April 2010 om 01:14

vorige week had ik me m'n droomaqaurium aangekocht , een 1.25 breed , 50 hoog en 50 diep . zaaaalig groot dus (buitenmaatje, dus zelfgemaakt door iemand) , ik had de kans om hem over te kopen van een vriend van mijn moeder . Direct de bak gevuld , 2 mooie stukken hout gekocht voor erin , wat plantjes en laten draaien maar voor het biologische leven op gang te laten maken , eergisteren na de waterwaardes te hebben getest bleek hij al klaar te zijn voor men kleine visjes erbij te doen en oooh ik heb een hele avond nog gewoon voor de aquarium gezeten en lekker genoten , ik kan echt genieten van m'n leuke garnalen die volop in de kweek zitten en al de neons die niet wisten waar ze waren in zo'n grote bak . Maar natuurlijk was het geluk niet voor mij weggelegt ... vanmorgen zat ik men mails na te kijken en ineens FLOEP , het middenste glas dat aan de bovenkant bevestigd is lag ineens op zo'n houtstuk ...Ik ben nog nooit zo snel geweest om een aquarium zo snel leeg te maken ... m'n droombak aan diggelen ...ik weet niet hoe het komt maar blijkbaar valt hij uiteen en ik wou het risico niet nemen dat heel die bak gewoon uit elkaar valt . Al goed zag ik gisteren een persoon op kapaza die haar aquarium beu was en alles in het geheel verkocht voor 50 euro , filter verwarming , alles erop en eraan . 1m breed 30 diep en 40 hoog , hij is natuurlijk een pakje kleiner maar hij is nu ook niet heel klein he (dat is men eigen updenkertje ) een aantal grote vissen die ik heb bijgekregen maar niet kan houden of ze eten al men garnalen op , dus voor de rest nog een hele dag bezig geweest met de instalatie van de nieuwe bak . nu zien dat ik die grote vissen nog kan verkopen en dan is eindelijk die vreselijke visdagen sleurwerk achter d erug  

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 April 2010 om 09:28

Hey Tamara

dan zult ge nogal verschoten zijn hé, is al dat water dan op de vloer terechtgekomen? en de vissen ook? hopelijk zijn er geen visjes gestorven

veel geluk met je nieuwe visbak

nog een prettige zondag en hopelijk kun je langer van deze visbak genieten dan van de vorige

groetjes

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 April 2010 om 09:46
tjeee, wat een toestant, zal nog al een heksenketel geweest zijn, hopelijk voelen de visjes zich al thuis in hun nieuwe kleiner bakje
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 April 2010 om 10:31
Wat een toestand geniet maar met volle teugen van je nieuwe visbak
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 April 2010 om 12:31
Ik hoop dat je ondanks alle schrik toch volop zult genieten van je nieuwe aquarium. Volgens mij is het heel rustgevend om naar die rondzwemmende visjes te kijken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 April 2010 om 13:12
Jammer dat het genieten maar van zo korte duur was. En dat je nu zoveel dubbel werk had. Wat vreemd dat het juist gebeurde toen je vissen er in zaten. Terwijl hij al een tijd met water er in stond. Wat zij de persoon van wie je hem had overgekocht? Had die geen grandioze oplossing?
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 April 2010 om 22:14

de vissen beginnen nu precies terug ieder zijn eigen plekje te vinden in de bak , de onthaalmoeder van men kids zou graag die grote overnemen dus van zodra haar bak helemaal uitgekuist is kan ik beginnen aan de overzet van alle garnalen

de vorige eigenaar vond het raar en zei dat ik de bak maar helemaal terug moet opspuiten met siliconen ..... nou ja , je ziet nu al echt aan de randen dat er een dikke laag opzat als ik dit nu nog meer moet bijsmeren heb ik meer siliconen dan bak  , heb dus m'n oudste zoon heel blij gemaakt en gezegt dat hij de superbak mag houden als salamanderbak  dan hoeft er maar een tien centimeter water in en heeft de bak niets van druk erin zitten

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns