Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenschuttingtaal!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: schuttingtaal!
    Posted: 26 April 2010 om 12:57
Vanmorgen zat Ziggy op de hoek van de schutting lekker te zonnen, toen er ineens een mooi grijs slank poesje opdook die hevig tegen hem tekeer ging. Zig week langzaam terug, probeerde nu en dan een tikje te geven, maar de kleine furie sloeg direct terug. Daar dook de grote cypers/witte zwerfkater ook op en belaagde madammeke van achter, ze ging tegen allebei tekeer, tot Ziggy van de schutting sprong en naar binnen vluchtte via het luikje. Beide katten achter hem aan, ik snel het luikje gesloten. Toen ging ik naar de tuin om ze te vertellen dat dit heus Ziggy's en onze tuin was, de zwerver maakte dat hij weg kwam, de kleine (Karthuizer?) poes bleef nog even tegen me schreeuwen en proberen binnen te komen voor ze ook aftaaide. Ze had een halsband met kokertje en belletje om, dus ze zou een beschaafd huisdier moeten zijn. Ik ben benieuwd wat we nog meer met haar gaan beleven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 April 2010 om 13:02
ooooh, wat een lellebel!  Ziggy staat voor een vermoeiende zomer, proest!
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 April 2010 om 13:41

Tjonge, dat is (nog) zeker geen DAME.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 April 2010 om 15:25

Ach gos, wat sneu voor Ziggy, wil hij gewoon even lekker van het zonnetje genieten en wordt hem dat niet eens gegund. Blijf de ongenode gasten maar lekker wegsturen (na een bestraffend praatje), dan krijgt ie nog een beetje rust.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 April 2010 om 16:22

Wat sneu voor jouw poes ,zeg dat hij wat meer van hem moet afbijten.Mijn kat breng de kattin van de buren mee ,en die heeft nog een wit kattineke daar wonen en ik denk dat die deze zomer waarschijnlijk ook binnen zal komen.In de zomer blijven ze niet lang dan is het goed weer ,maar in de winter komt ze haar warmen dan zijn haar baasjes niet thuis

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 April 2010 om 16:22
Tís wat die katten van tegenwoordig, respect komt niet in hun woordenboek voor. Ik had gisteren ook zo'n blazend ding, toen ik deze vriendelijk verzocht om niet tegen mijn buxus aan te staan plassen. Mijn  hond denkt ook 3 keer na voordat ze de jacht opent, een keer een aai van een kattenpoot en ze is voorgoed gewaarschuwd. Nu blaft ze luid en vraagt mij om de katten weg te jagen, terwijl ze zelf op veilig afstand achter het raam staat te kijken hoe ik dus een grote mond krijg van zo'n lief schattig poesje
Groeten Jacqueline
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 April 2010 om 17:04

leuk hè, die beesies,

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 April 2010 om 20:48
Het muisje had nog een staartje, een uur geleden stond Obi Wan luid te loeien. Er bleek een vaalrood of crême cypers poesje in de tuin rond te lopen, heel lief en klein, gaf me kopjes, had een streep van een halsbandje rond haar nek. Ze piepte als een kitten, maar dat zegt niets, dat doet Ziggy al 5 jaar en die was 9 maanden toen we hem vonden en binnenlieten. Ik probeerde haar te pakken, maar toen verdween ze over de schutting.

Mocht ze terugkomen, dan probeer ik haar te pakken en in een kamer met kattenbak en voer te zetten, terwijl ik de dierenbescherming bel. Want ze maakte wel de indruk dat ze bij ons woonde, dus ik neem aan dat ze in net zo'n huis als het onze woont. Ton is al hier en daar gaan vragen, maar iedereen zei dat ze geen kat hadden.

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 08:01

wat een rebelse katten heb jij in de buurt wonen

maar je kat zit er maar lekker mee.

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 12:22
volgens mij willen alle katten uit de buurt graag bij jou komen wonen. Net zo als jullie aan jullie Ziggy zijn gekomen. 
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Renske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 14:25
Gezellig, maar niet heus. Even bij Action een waterpistool kopen. Dan kan je die katten op afstand weg jagen/spuiten. Dit is gewoon puur territorium strijd. 
Groetjes Renske

Stuur mij geen berichtje wat patronen, wol e.a.dingen wat dit forum betreft. Ik ben niet de Renske van Hobbydoos!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 19:03
Omdat die drie vreempies vannacht rustig binnenkwamen door het luikje in de voordeur om ons huis als liefdesnestje te gebruiken, hebben we twee elektronische luikjes gekocht, die op de chip van onze katers reageren. Die in de voordeur werkt al, de andere moet nog geïnstalleerd worden.

Het was óf dat óf beide katten op karate doen. En het watergeweer ligt al klaar, dat had ik voor de buitenramen boven.

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 19:08
groetjes geesje
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 23:41

Zo het is wel een drukte van je welste he bij jou in de tuin, maar wel zielig voor Ziggy want het is toch echt zijn tuin. Die andere mogen wel op visite komen maar dan moeten ze zich wel netjes gedragen.

Groetjes, Lidia

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns