|
Reageer ![]() |
Autheur | ||
marjolein999 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 658 |
![]() Posted: 05 Mei 2010 om 00:29 |
|
Ik ben zo blij met alle tips, handigheidjes en mooie creaties die ik hier op het forum vind, dat ik een heel aantal daarvan graag later nog eens teruglees. En dan is het flink zoeken op zo'n actief forum.... Gelukkig hebben we de zoekmachine. Maar soms geeft die zoveel 'hits' dat je daarna nog een poos bezig bent. Of je weet niet de juiste term te vinden om het berichtje terug te zoeken. Weet iemand misschien of het bijvoorbeeld mogelijk is om een berichtje toe te voegen aan je eigen favorieten? Ik heb zo'n soort functie nog niet kunnen vinden. Maar als hij er is, dan zou ik het heel graag weten. Alvast hartelijk bedankt. |
||
Hartelijke groet, Marjolein
|
||
![]() |
||
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
|
boven in het scherm staat hobbydoos met allemaal letters er achter als je deze kopieert en opslaat kom je volgens mij terug bij de bladzijde die je later graag nog eens wilt bezien van de week heb ik iets bij mijn creatie geplaats waar mijn zus ook aan mee had gewerkt zij is geen lid van hobbydoos dus heb ik die link gekopieert en naar haar gestuurd kreeg van haar een reactie terug dat ze het leuk vond vooral de reactie erop dus moet lukken maar iedereen laat de fotos niet altijd staan, dus deze zul je moeten kopieren en opslaan |
||
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
||
![]() |
||
marjolein999 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 658 |
![]() |
|
Hallo Tineke, Goed idee, hartelijk bedankt! |
||
Hartelijke groet, Marjolein
|
||
![]() |
||
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
|
misschien de tips kopieren en opslaan in een tekstbestand?
|
||
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
||
![]() |
||
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
|
Of de pagina toevoegen aan de favorieten van je browser?
|
||
![]() |
||
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
|
de tips of uitleg kopieeren en plakken in word, opslaan met een trefwoord. het bewustte onderwerp naar je mail laten sturen. staatonderaan de pag.
|
||
wil
![]() |
||
![]() |
||
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
![]() |
|
Hallo Wil,
Ik ben ook niet zo'n computerwonder. Maar als ik het goed begrijp kan ik dan een door mij gelezen onderwerp wat mijn interesse heeft ook uitprinten door op Printbare versie linksonder in beeld te klikken? Dan kan ik dat papier of zelfs meerdere gewoon in een map doen en bewaren. Kan ik later makkelijk nog eens doorlezen, toch. Groetjes, Tineke01 |
||
![]() |
||
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
|
probeer maar eens door op printbare versie te klikken. je kunt dat zien wat je kunt printen.hou er rekening mee dat het veel papier kan kosten. |
||
wil
![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |