|
Reageer ![]() |
Autheur | |
hobbymuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2007 Status: Offline Points: 242 |
![]() Posted: 06 Mei 2010 om 20:53 |
ik ben een sjaal aan het haken... Mijn bol wol is bijna op en moet dus een nieuwe bol pakken, hoe kan ik die het beste "aanhechten"???
groetjes Hobbydoos |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23708 |
![]() |
Er wordt altijd aangeraden om dat aan de zijkant te doen. Je kunt de draden niet te hard aan elkaar knopen, anders wordt de eerste steek met de nieuwe draad zo ruim. Later werk je de uiteinden netjes weg.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Altid aan het begin van een naald en ik knoop die aan elkaar en nadien stop je die in en zie je er niets meer van
|
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
met haken die ik als volgt; draadje bijna op, dan de volgende steek niet afhaken, dit afhaken gebeurt met de nieuwe draad.
|
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
hobbymuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2007 Status: Offline Points: 242 |
![]() |
betekend dat dat je dan even met 2 draden verder haakt tot het ene draad helemaal op is?! Maar dan worden de steken toch even dikker,zie je dat dan niet daarna??Gaat het dan niet los bij het dragen?
Groetjes Ilonka |
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
ik steek de draadjes daarna weg, maar je kunt ook de draadjes een stukje meenemen, dat is even een kwestie van uitproberen.
|
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23708 |
![]() |
Nee je haakt met de nieuwe draad, de uiteinden van de oude en de nieuwe steek je later onzichtbaar weg.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
@ breidje: Wat bedoel je precies dan met afhaken?? ben nl bang dat als ik gewoon met de nieuwe draad begin dat de "andere"op den duur los gaat laten. Sorry maar ben nog niet zo lang bezig
Groetjes Ilonka |
|
![]() |
|
![]() |
hier een videofilmpje, klik op 2,8 MB movie http://www.nexstitch.com/v_changing_yarn.html
ALS JE VAN DRAAD/KLEUR GEWISSELD HEBT GA JE NA 1OF2 TOEREN DE DRAADJES VASTZETTEN, LAAT ZE DAAROM EEN BEETJE LANG. |
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Dank je wel breidje!!!!! Het is mij nu helemaal duidelijk!! Dank jullie allemaal voor het uitleggen!!!
Groetjes Hobbymuts |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |