Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenik moet het van me afschriijven

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: ik moet het van me afschriijven
    Posted: 05 Mei 2010 om 17:51
ik heb het heel slechte jeugd gehad waardoor ik ook een heel oppervlakkig contact heb met mijn adoptiemoeder , nu sinds ik kinderen kreeg werd dat makkelijker doordat de kids ons veel afleidde van wat er allemaal is gebeurd geweest . Nu een tweetal maanden terug besloot ze zelfs om samen met een man te gaan samensomen in een naastgemeente van ons . het contact werd dus meer en meer en als zij vervoer nodig had belde ze me op en ook voor spullen van haar verhuis werd ik aangesteld , ik werd wel vergoed maar toch het voelde al aan alsof ik alleen maar daar goed voor was? in die twee maand is ze nog niet op bezoek gekomen ... zelfs haar hondje dat ze al van pups af aan (is nu 14 jaar)had is bij me terecht gekomen doordat zij me vertelde dat dat niet mocht van de huisbaas in dat appartement ... zij heeft dat hondje leren op een dweil pipi doen enzo aangezien zij altijd meer weg was en shiba nooit meenam . dus die plast in huis en de rest ook .. ze vroeg me of ik haar kon opvangen zodat ze ze nog kon zien , tja is ni leuk dat ze binnen doet maar ik wou het toch proberen . shiba zit dus bij mij . nu heeft ze dus wel de pech dat ik die eigenaars waar zij van huurt ken en heb er toch eens naar gebeld om dat te vragen of shiba toch echt niet bij haar mocht blijven aangezien ze bij mij toch wel wat treurt om haar. die mensen wisten dus van niets !! ik was razend , mijn moeder zei me zelfs dat als shiba niet bij mij kan blijven ik ze naar een asiel moet doen . nu komt de waarheid uit d ebus , de man waar z enu mee samenwoont wilt shiba niet doordat ze dus in huis doet en natuurlijk zoals ik al heel mijn jeugd heb meegemaakt is shiba nu de dupe voor een man . ze word in de steek gelaten ! ik kon er niet meer mee om dat ze ook tegen mij weer heeft gelogen door een man op de eerste plaats te zetten en heb naar haar gesmeten dat ik ook haar uit mijn leven wil ! ik kan het niet meer , nu ik eindelijk beter word dankzij m'n therapie zal zij geen kans meer krijgen om me telkens te blijven kwetsten . bij deze ben ik dus sinds gisterenavond ouderloos geworden in mijn ogen ( mijn stiefvader heb ik ook verbannen door omstandigheden uit m'n jeugd) ergens voel ik me opgelucht maar toch ook gekwets en ben zo razend op haar !!! ik snap nog niet waarom ze me ooit in huis heeft genomen , altijd al zijn de mannen op de eerste plaats gekomen .... dit komt echt weer hard aan
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 18:00

ik vind dit heel dapper van je! voor jezelf opkomen is niet makkelijk!

(even terzijde: iedereen die er voor kiest moeder te worden, of dat nu door natuurlijke weg is of door adoptie, heeft de plicht dat je voor dit kind gaat zorgen en dat zo goed mogelijk zal doen. Maar soms kunnen mensen niet verder dan hun eigen belang kijken, en dat is heel erg verdrietig! Ik wens je veel sterkte bij deze beslissing die zeker niet eenvoudig is!)

Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 18:22

Wat een verhaal, zeg. Uit jouw verhaal lijkt het dat die nieuwe vriend de 'broek aan heeft'. Jouw stiefmoeder valt waarschijnlijk steeds weer op dezelfde type 'foute' mannen.

Probeer je energie te geven aan de mensen die van je houden. De therapie heb je niet voor niets gehad en nu komt het er op aan. Lukt het jou om voor jezelf te kiezen? Ik hoop het.

Hou je taai!

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 18:27

hé meid, wat een verhaal, ik vind je ontzettend moedig, en geef je een dikke pluim om voor jezelf op te komen.  Een hele grote virtuele knuffel komt je kant op

">

<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 18:31
Wat een narigheid, goed dat je voor je zelf opkomt.
odette
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 19:14
Oh wat vervelend voor je, goed dat je hier van je afschrijft! Kom voor jezelf op hoor!
Misschien is dit de beste manier en kan je tot rust komen. Iedere keer gekwest te worden is ook niets, doet alleen maar zeer.
Veel sterkte
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 19:24

je hebt het niet makkelijk gehad en nog niet dus. maar je kiest  voor jezelf  en ook voor shiba. en daar is veel moed voor nodig. kop op meid en zoek de leuke dingen in het leven. want die zijn er vast wel bij en voor jou. sterkte!!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 20:50
Moeilijk zeg. Juist als het beter lijkt te gaan. Als het contact steeds weer aan lijkt te trekken. Ik wens je heel veel sterkte. Wie weet geeft deze beslissing je eindelijk de rust en ruimte die je nodig hebt om verder te groeien en te verwerken!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 22:36
Goed van je dat je dit allemaal van je af durft te schrijven. Ook fijn dat je baat hebt bij de therapie. Blijf vooral voor jezelf opkomen. Je bent heel sterk en je hoeft niet met je te laten sollen. Je mag nu eens voor jezelf (en je gezin) kiezen. Sterkte en een dikke 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 09:53

Dat is noal wat ,goed dat je je hart lucht .En als je er nog problemen met hebt smijt het in de groep hier is altijd een luisterend oor.Veel sterkte en een dikke knuffel

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 10:21

Halo Tamara

wat spijtig dat het zo moet lopen, maar héél goed dat je voor jezelf en je gezin opkomt, en wie weet kan shiba je nog wat liefde en vriendschap geven, en dan kub je misschien nog proberen ze een beetje zindellijk te maken (met liefde en vriendschap en een hond voelt dat) kun je ver komen

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 10:24
Ik sluit me volledig bij de vorige sprekers aan. Goed dat je nu eens aan jezelf denkt.
Groetjes Teunie
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 12:53
Och lieve meid! Wat rot toch weer, maar ik denk ook voor jezelf en je gezin een stap in de goede richting, en het klinkt heel dom maar nu het met dit hondje ook gebeurd, kun je misschien beter inzien dat het toch echt aan je moeder ligt, omdat ik denk dat je het jezelf misschien wel verweten hebt toen je jonger was, de schuld bij jezelf hebt gezocht e.d.. Ik kan me niet voorstellen dat een moeder zo met een kind om kan gaan, maar zie het helaas tegenwoordig steeds vaker. Ik hoop dat je dit voor jezelf een plekje kunt geven, probeer het een beetje los te laten, je mams gaat waarschijnlijk niet meer veranderen daarin..

Wat ga je nu met dat beestje doen eigenlijk? Valt dat niet af te leren? Ze zal het goede voorbeeld toch ook van de andere hondjes zien? :)

Een hele dikke knuffel en je mag altijd even van je af mailen he!
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 17:53
Shiba blijft gewoon bij mij , ze is een klein hondje vergeleken met taisen en ben aan het proberen om de dweil waar  ze het soms op doet meer en meer naar de tuindeur te verleggen zodat ze in de hoop het ind e tuin zal doen (ze lijkt wel vies van gras) . ik laat haar alleszins niet vallen , ook al heeft ze dat probleempje , het is nu niet dat ze nog jaren zal meegaan maar ze komt nog wel knuffelen en volgt me overal naartoe . vanmorgen begon ze zelfs een heel klein beetje al te spelen op de hondenwei . wat m'n moeder betreft , ze snapt niet waarom ik zo reageer , zij denkt dat z eniets verkeerds doet ( verschrikkelijk) . nu ben ik terug wat rustiger en snap woor mezelf dat dit voor mij beter is , ik kan het niet blijven slikken ....
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 18:24

Nee meisje, je hoeft het niet te blijven slikken ..... kom voor jezelf op ..... en hoe jij in elkaar zit toont je houding naar Shiba wel. Geef haar maar een extra dikke knuffel, misschien zie je het haar een keer buiten doen, zorg dan dat je een beloning voor haar klaar heb liggen, je zult zien hoe vlug ze dat door heeft.

Jouzelf kan ik alleen maar in gedachte een dikke knuffel geven, weet dat er hier veel mensen zijn die van je houden, en laat je gedachten bij ons maar gerust de vrije loop gaan.

TONY
Back to Top
thelo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2010 om 20:36
Originally posted by Teunie Teunie wrote:

Ik sluit me volledig bij de vorige sprekers aan. Goed dat je nu eens aan jezelf denkt.
vind ik ook
groetjes thea
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2010 om 21:23
Heel vervelend voor je. Kies nu voor jezelf. Laat het
rusten. Het zegt iets over je moeder en niet over jou.
Blijf bij jezelf en laat je niet gek maken. Laat je niet manipuleren door je moeder.
Ik heb een slogan : Wat je geeft krijg je terug.

Zo zit het leven in elkaar.

Laat je niet gek maken. Kom voor je zelf op !!
x_3bc1bd1f
Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2010 om 21:29
Wat een narigheid allemaal.Probeer inderdaad voor je zelf op te komen.Lieve groetjes van ons
To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns