|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
![]() Posted: 26 Mei 2010 om 14:02 |
aangezien mijn twee kittens letterlijk mijn huis afbreken bij het spelen ( gordijn kapot , vaas kapot, plastice zakjes over m'n hele vloer, ...) heb ik toch maar besloten om mijn werk waar ik aan bezig ben even opzij te leggen en eerst iets voor hun te maken . haken met hun erbij is ook niet echt leuk meer , ze pikken m'n restjes draad en oftewel haken ze in de draad waar ik mee bezig ben ...toch leuk , zo'n twee kleine schatjes in huis wie heeft er een leuk patroon waar zij mee kunnen spelen , het leukste zou zijn dat er losse draden aan hangen maar dat kan ik nu zelf ook wel inwerken bij een patroon zelf dacht ik aan die sterretjes bal zoals ik die noem , dus die is ook welkom
groetjes |
|
![]() |
|
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
[ I've had such a curious dream, said Alice ]
|
|
![]() |
|
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
|
|
![]() |
|
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
![]() |
hartelijk bedankt !!!
zelf vond ik er geen , nu maar hopen dat ze m'n huis niet meer afbreken |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
O, lastig he dollydotteke, handwerken met een paar van die belhamels erbij. Die van ons komen soms naast me op de bank zitten en loeren dan heel geniepig naar de bol en draad die natuurlijk steeds bewegen. Ze hebben speeltjes zat dus hier zullen speciale poezencreaties helaas geen oplossing zijn. Ik moet gewoon zorgen dat ik sneller en alerter ben dan die pluizebollen.
![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() |
tja ik ken het niet in de vorm van katten maar...............................mijn jongste dochter ze is bijna twee en als ik maar naar mijn haak/of breiwerkje kijk dan gilt ze soms al
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
Oja, dat ken ik ook Chris.... niet alleen dat gillen maar ook de pennen uit je breiwerk trekken of aan de toerentellers gaan draaien. Goedbeschouwd is het eigenlijk een wonder dat onze projecten nog zo goed lukken.
![]() |
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
![]() |
![]() 't Is me niet helemaal duidelijk wat het is...... maar ze noemen het een kattenspeeltje. Het patroon staat hier. Je kunt ook nog kijken bij http://www.crochetpatterncentral.com/directory/pet_items.php |
|
![]() |
|
![]() |
Het lijkt me een soort pijlinktvis ofzo.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
het maakt me al niet uit wat het moet voorstellen zolang zijn tentakels mijn kittens maar zullen bezighouden hahaha hartelijk bedankt dames , ik laat jullie weten of de speeltjes aanslagen |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Gewoon een puppybench in de kamer zetten en het kleine gespuis daarin stoppen met hun speeltjes, als je wilt handwerken. Ik was gisteren op visite bij een buurvrouw, die kindjes opvangt in haar huis, en die heeft voorlopig de box met gaas omwikkelt voor haar kittens van 4 weken. Tot ze leren klimmen, natuurlijk.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb vorig zomer kittens gehad en had speciaal een kamer voor ze ingericht, en de deur afgezet enzo dat ze er niet overheen konden, nou dat duurde maar even, toen de eerste door had hoe ze eroverheen konden sprongen ze HEEL hoog! Ik dacht, pfoe, dat zulke kittens dat kunnen, ze konden ook zo op het bureau springen, hihi, dus ik denk dat het niet lang duurt, Magtelt! Een puppybench is inderdaad handig, heb je die niet meer in huis, Tamara? :)
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ja zoals magtelt zei heb ik ze vandaag wel even rust opgedwongen in de bench van onze taisen , taisen vond het minder leuk om hem af te geven aan deze twee drommels dan dat m'n twee kittens het erg vonden dat ze er niet uit konden , ze hebben lekker liggen slapen is dus een heel goed idee van ze even op te sluiten dan zijn ze tenminste even rustig , ook heb ik die soort inktvis gemaakt en in de bench gehangen en ja hoor ze zijn er zot op |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Zo'n bench is ook handig als een nieuwe kat aan de andere moet wennen, dan zit de nieuweling veilig voor krabbels en vechten en kunnen de andere aan zijn/haar luchtje wennen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
alvast al bedankt , mijn jongens vinden het soms zielig als ik ze dwing tot rust maar zijn dan ook weer blij dat ze niet telkens in hun broek hangen als ze spelen , ja die kleine rakkers spelen echt met alles
![]() |
|
![]() |
|
qwerty ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 April 2010 Status: Offline Points: 528 |
![]() |
http://acrochettoychest.blogspot.com/
hier staan een heleboel! |
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
![]() |
Wat bestaan er veel kattenspeeldingetjes om zelf te maken. Daar had ik echt geen idee van.
Zo zie je maar weer op dit forum kom je nog eens wat te weten. Groetjes Tineke01 |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
goed om je kittens af en toe even in de bench te doen, ze hebben hun rust heel hard nodig en als jij constant met haakwerkjes zit is dat moeilijk voor ze he leuke speeltjes zijn er voorbij gekomen trouwens |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() |
Halo Tamara het zal veel helpen als je in het speeltje wat catnip doet (ik heb het in een stukje nylonkous, die je voor en achter samenknoopt gestoken) catnip is een soort gedroogd kattegras dat speciaal ruikt en is te vinden in de dierenspeciaalzaak, ik heb het bij "zoomart" gevonden veel succes |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
Ik heb voor mijn katten een lange draad gepunnikt en aan het uiteinde een speeltje gehangen. Dit geheel hing met het begin aan de krabpaal. En ze hebben zich optimaal vermaakt.
Wat leuk dat er zoveel speeltjes te maken zijn..........ga ik mee aan de gang. Dopey zal met het mandje met visjes heel blij zijn. Hij vist graag ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |