Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenupdate feria

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: update feria
    Posted: 04 Juni 2010 om 13:54

ik heb gisterenavond feria toch naar de stichting rescue dogs gebracht ,

een paar dagen ging het hier goed maar toen begon hij echter mijn poezen als vijand aan te zien , ik heb het nog even bekeken gehad maar omdat ik twee kittens zit ging het helemaal niet goed , bij mijn grote poes probeerde hij het ook maar die was veel te snel voor hem , waar hij nu zit gaan ze met hem verder gaan voor die heup en ik zal er volgende week ook nog eens op bezoek gaan om feria te gaan bezoeken samen met taisen  , na zijn hele nakijk van zijn heup en na zijn herstel zal hij waarschijnlijk daar als adoptiehond vrij komen te staan , uiteraard naar een gezin zonder poezen ...

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2010 om 14:44
Dat is heel spijtig voor jou dat hij niet overeen komt met de poezen,maar dat moet je een hond van in het begin gewoon maken dat ze klein zijn.Onze hond hebben we dat ook geleerd
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2010 om 17:57
spijtig dat het niet goed liep, maar als kat en hond niet van jongs af aan gewend zijn aan elkaar, is het leven als kat en hond.  Feria heeft toch al een goede start gekregen en ben er zeker van dat hij een leuk adoptie gezin zal vinden
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2010 om 18:07

spijtig dat het niet klikte met poezen, maar een wijze beslissing... Soms gaat dit goed, soms niet...  Hier zijn ze samen opgegroeid, en de laatst-bijgekomen teckel pest de poes wel eens... Nu is onze ex-kater zwaarder dan hij, dus dat pesten gaat net zo goed andersom... En soms liggen ze samen bij mij half-om-half op schoot...  

Laat je nog iets weten over hoe het verder gaat? Lijkt me wel tof om te horen hoe het met feria zal gaan!!!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2010 om 19:57

Halo Tamara

echt spijtig van Feria, maar ja als het niet klikt met de poezen, is er ook geen leven mee, en tenslotte waren de poezen er eerst

Hij zal wel een goede thiuis vinden

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2010 om 20:19
Wat jammer voor je dat het niet goed uitgepakt heeft. Maar voor de rust (en vrede in je huis) is het waarschijnlijk beter. Toch goed van je dat je hem blijft bezoeken. Sterkte
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2010 om 20:49

Jammer.. maar soms is het niet anders, gelukkig heb je m gered en hij komt vast bij goede mensen terecht, daar zorgt die stichting vast wel voor!

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2010 om 22:35
jammer, hopelijk word hij geadopteerd door net zo'n goed gezin als dat van jullie
Groeten Jacqueline
Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2010 om 09:18
Jammer, hij komt vast bij mensen die ook goed voor hem zorgen net als jullie
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2010 om 10:15
Originally posted by dollydotteke dollydotteke wrote:

ik heb gisterenavond feria toch naar de stichting rescue dogs gebracht ,

een paar dagen ging het hier goed maar toen begon hij echter mijn poezen als vijand aan te zien , ik heb het nog even bekeken gehad maar omdat ik twee kittens zit ging het helemaal niet goed , bij mijn grote poes probeerde hij het ook maar die was veel te snel voor hem , waar hij nu zit gaan ze met hem verder gaan voor die heup en ik zal er volgende week ook nog eens op bezoek gaan om feria te gaan bezoeken samen met taisen  , na zijn hele nakijk van zijn heup en na zijn herstel zal hij waarschijnlijk daar als adoptiehond vrij komen te staan , uiteraard naar een gezin zonder poezen ...

ik kreeg net een mailtje binnen waarin staat dat ze met feria naar de dierenarts is geweest en zijn poot toch uit de kom is , de poot is volledig uit de heup en al helemaal vergroeid doordat de breuk er waarschijnlijk al meer dan een half jaar zit , maandag zal ze horen wat de dierenarts van plan zal zijn , maar negen kansen op tien zal het ook een amputatie tot de heup worden . ocharme die schat toch , zo jong en al zoveel meegemaakt , ik snap niet dat mensen tot zoiets in staat zijn ....

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2010 om 11:33
Zo erg dat zijn dan toch geen dierenvrienden die haar gehad hebben ,daarom is ze daar waarschijlijk dan ook wel weggelopen .
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2010 om 19:01
oh wat jammer voor je dat het bij jullie thuis niet lukte, maar je hebt je best gedaan!
Hopelijk word hij geadopteerd door net zo'n goed gezin als dat van jullie.
En je laatste berichtje, wat triest voor hem, hoop dat er toch iets aangedaan kan worden!
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2010 om 19:41
Ooh wat naar :-(!! En vooral je laatste berichtje.. En hij is nog zo jong dus dan issie gewoon opgegroeit met zo'n poot.. Bah, dat mensen dat kunnen zeg.. Wat een onmensen zijn er ook he.. Dat mensen soms lelijk doen tegen elkaar dat is wel iets menselijks, al vind ik dat al lastig zat, maar dat ze lelijk kunnen doen tegen een dier...
Nou Tamaar, je hebt hartstikke je best gedaan, maar de katten waren er eerder en die moeten zich natuurlijk wel veilig kunnen rondbewegen.. Ik hoop dat de dierenarts maandag toch een beetje er iets in ziet en er hopelijk positief nieuws komt.. Laat je het ons weten? Heel veel sterkte! Jij krijgt ook wat voor je kiezen zeg.
[ I've had such a curious dream, said Alice ]
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2010 om 20:39
Jammer zeg. Je was al zo vergroeid met je beestje. Nu hoop ik maar net als de rest dat er een fantastisch poesloos gezin zich aan bied voor dit mooie dier.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.296 seconden.
Lang Yarns