|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() Posted: 29 Juli 2010 om 00:00 |
hoi,
nog steeds op zoek naar blauw gekleurd zacht, voor haaknaald 2 tot 3, nylon garen om hondenhalsbanden / riemen te maken. Wat ik tot nu toe heb gevonden is vrij ruw. Ga het nu maar met raffia proberen. Wie weet waar ik dat kan krijgen? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Een beetje goede handwerk/hobbyzaak moet dat in huis hebben. Wat het nylongaren betreft, ken je mensen van Turkse afkomst ? Ik weet van een oud collega dat zij heel veel haakte met nylon garen. Misschien gaat er binnenkort wel iemand op vakantie naar Turkije en kan het voor je meenemen? Heb even zitten Googlen en kawm op deze site : http://www.zoekinturkije.nl/board/read.php?1,2017 Misschien kun je daar een oproepje plaatsen ? HIER staat een artikel over een mevrouw die handwerkspullen importeert misschien kan zij je helpen. Of een keer op een zaterdag naar de zwarte markt in Beverwijk ?
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
vrioom ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 595 |
![]() |
Even voor je gegoocheld http://www.wildeman-benelux.nl/Documents/Garenspolyester.pdf = volgens de beschrijving nylon. Alleen moet je misschien heel veel afnemen. Maar misshien bij een zonweringbedrijf of dergelijke??? In Utrecht is een winkel op een schip waar veel verkocht wordt voor schippersspullen. Hebben z ook veel koord en touw etc. Als je wil weten hoe die heet en waar het ligt, moet ik het even aan mij man vragen. |
|
vrioom
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
dank jullie wel voor de tips. Ik denk toch dat ik dan zelf mijn schoonfamilie (uit Macedonie) moet vragen om mij wat op te sturen. Ben zelf eind juni begin juli 1 weekje geweest, maar geen handwerkwinkel tegen gekomen.
Ga kijken wat het raffia doet. Misschien is het dat wel helemaal. Is tevens niet duur en in leuke kleuren te koop. Wordt vervolgd. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |