Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvakantie?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: vakantie?
    Posted: 03 Augustus 2010 om 19:38
Niet iedereen kan/wil op vakantie. Ik ook niet. Daarentegen ben ik afgelopen zaterdag met onze dochters en schoonzoon meegeweest naar de Efteling.
Ik heb daar echt van genoten, zo gezellig en leuk met mekaar. We zijn lang gebleven.
De avond werd zelfs afgesloten met een optreden van Frans Bauer. 't Was er heel druk met Bauerfans. Wat is het daar in de avond prachtig met alle sfeerverlichting.
Je gaat dan voor je (uitrust)plezier op 'n bankje zitten om meteen naar zo'n prachtig aangelegd bloemperk te kijken. Ik geniet hier erg van, voor mij is dit ook een beetje vakantie vieren.   
Groetjes Tineke01   
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2010 om 20:02
Heerlijk voor je zo'n fijne dag, je bent er dan toch helemaal uit he? En Nederland is ook mooi hoor!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2010 om 09:19
Wij gaan ook niet op vakantie, we maken tripjes, dinsdag naar Putten, waar geen boekenmarkt, maar een antiek- en curiosamarkt was. Vandaag naar Deventer, met het voetveer over de Ijssel en op naar de wolwinkel. A.s. zaterdag naar de kofferbakverkoop in Apeldoorn, en dinsdag kijken of er dan wel een boekenmarkt in Putten is. We hebben net het plaatsje Broek ontdekt, vlakbij Hall, echt een snoezig dorpje en op de route naar alweer de Ijssel bij Brummen, waar ook een pontje is.
Apeldoorn heeft op donderdagen in aug. afwisselend allerhandemarkt of antiek en curiosa en in Bredevoort komen twee boekenmarkten op zaterdagen. Picknick en breiwerkje mee voor de pauzes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2010 om 11:27

Wij gaan wel op vakantie, maar gewoon lekker in eigen land. heerlijk ruim 2 weken kamperen op de Beekse bergen.

Iedere dag naar het safaripark of speelland, een feest voor mijn kids.

nederland is zo mooi, wij hoeven echt niet naar het buitenland. er worden zoveel leuke markten georganiseerd en er zijn zoveel mooie bezienswaardigheden.

Geniet er allemaal van, ook al blijf je thuis, je kunt toch een vakantiegevoel hebben door er op uit te gaan.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2010 om 11:28
Dat is toch ook een beetje vakantie ,een dagje lekker genieten met de ganse familie .Dat is voor mij al vakantie een dagje uit met het gezin of gezellig bijeen zitten met de ganse familie,er zijn er nog 2 onderweg en dat die dan terug zijn gezellig samen bij mijn schoonouders zondagavond samen een boterhammetje eten en gezellig bij praten
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2010 om 13:04
Originally posted by muis28 muis28 wrote:

Wij gaan wel op vakantie, maar gewoon lekker in eigen land. heerlijk ruim 2 weken kamperen op de Beekse bergen.

Iedere dag naar het safaripark of speelland, een feest voor mijn kids.

nederland is zo mooi, wij hoeven echt niet naar het buitenland. er worden zoveel leuke markten georganiseerd en er zijn zoveel mooie bezienswaardigheden.

Geniet er allemaal van, ook al blijf je thuis, je kunt toch een vakantiegevoel hebben door er op uit te gaan.

Wij blijven ook in eigen land, maar de kinderen gaan niet meer mee op vakantie. Die zijn 18 en 20 dus die gaan hun eigen weg. Trouwens ze hebben vakantiewerk, dus ze zouden ook niet mee kunnen of willen . Wij fietsen heel veel, maar het weer is de laatste twee weken wat aan het kwakkelen dus hebben we niet zoveel kilometers gemaakt als we hadden gehoopt. Dus pakken we af en toe eens een dagje uit met de trein, zoals gisteren naar Den Haag
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2010 om 16:07
Ik vind fietsen en wandelen ook een plezierige bezigheid en met een beetje mooi weer lukt dat prima in Nederland. Ik hoorde vandeweek dat een neef van ons aan een fietsvakantie langs de Donau doet en daar zowat de grond in regende. Dus het blijkt dat het over de grens ook niet altijd prachtig weer is. Dan daarbij een beetje hollander is toch niet bang voor een buitje regen?
Toch iedereen die nog vakantie heeft of zelfs nog moet gaan,al dan niet naar 't buitenland, een fijne tijd toegewenst. Mensen die al terug zijn moeten maar denken de zomer is nog lang niet ten einde en je kunt nog genoeg genieten door lekker "buiten" te zijn.
Groetjes, Tineke01     
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2010 om 17:07
Nederland is wel een mooi land om te fietsen he,dat we daar in center-parcs geweest zijn gingen wij daar veel fietsen en ook mooie fietspaden
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2010 om 19:01
Heerlijk voor je zo'n fijne dag, je bent er dan toch helemaal uit he?
Ja, er zijn hier in de buurt ook leuke dingen te doen,
als je er maar van geniet!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns