|
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() Posted: 06 Augustus 2010 om 12:28 |
dames die jam maken
Ik ben op zoek naar een jamtrechter met een gat dat niet te groot maar ook niet te klein is wie o wie weet waar ik die kan kopen bij blokker was het gat te klein de hema had ze niet en de plaatselijke huishoudwinkel had ze alleen voor wekpotten je raad het al een veels te groot gat en de potjes die ik daar kon kopen waren per 6 4,99 dat vond ik een beetje prijzig wie heeft er tips?
oja ik heb vanmorgen pruimen jam gemaakt van elderse blauwe ben benieuwd hoe die smaakt
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() |
Ik zelf schep de jam altijd met een schone soeplepel in de potten. Waarbij de pot op een groot bord staat. Met 5 scheppen zit hij dan vol.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
ik zou bijna zeggen om een plastictas als een soort frietzak te knippen en de punt net zo groot af te knippen als voor jou handig is. Een slagroomspuit idee maar dan voor je jam. wel erg lekker hoor pruimenjam mjam!
|
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
Ik heb er vorig jaar 1 gekocht via het blad Huis en comfoort en dat ding werkt perfect moet ik zeggen, ik had mijn hand heel erg verbrand en dat gebeurt nu echt niet meer. Als het je niet lukt er aan te komen laat het maar weten oke? |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() |
je zou ook een lege plastieken fles van melk of iets dergelijks kunnen nemen , en er een stuk afsnijden zodat je een trechter hebt, ik doe het altijd om frituurolie weg te doen, de jam mag wel niet te warm zijn hé succes
|
|
![]() |
|
wikkie ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 862 |
![]() |
Ik gebruik altijd de trechter waar je het zout mee in de vaatwasser doet. |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
Ik gebruikte ook eerst de trechter van da afwasmachine maar die ik nu heb is super. Een fles gebruiken die je afsnijd ik zou het niet doen want de jam is kokendheet kan ik je vertellen |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
![]() |
Snijd van een gewone trechter een stuk af zodat je een groter gat hebt dan precies op een fles past.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
![]() |
dan moet je wel een trechter hebben met een groot gat anders gaat het echt niet.
![]() |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() |
inderdaad Corrie, GEEN goed gedacht van mij, mijn firtuurolie is niet zo heet als jam hoe kon ik zo dom zijn !!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
|
Renske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 122 |
![]() |
|
|
Groetjes Renske
Stuur mij geen berichtje wat patronen, wol e.a.dingen wat dit forum betreft. Ik ben niet de Renske van Hobbydoos!! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Je krijgt vaak bij je Neckermannbestelling een catalogusje van Huis en Comfort, en als je ooit één keer een bestelling hebt gedaan, blijven ze je de grote sturen. Maar ik vind een heleboel van hun spullen heel handig. Laatst hadden ze een boekenstandaard voor in bed, een soort piramidekussen,helaas is dat uitverkocht.
Jammer genoeg staan ze op Internet alleen met hun adres, niet met hun assortiment. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() |
geweldig deze reacties Renske bedankt voor de link!! ik kan gaan zoeken voor ik de volgende potjes jam wil maken
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
![]() |
Hier is dan de trechter van HUIS EN COMFOORT ik heb er net weer jam doorgegoten en werkelijk hij is heerlijk in gebruik, zou niet anders meer willen. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Ik zat ergens anders met mijn verstand toen ik dit schreef.... ik was een beetje vergeten dat je jam errug heet in de potjes giet ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Whahahahahah hij ziet er niet alleen super uit hij werkt ook super
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |