|
Reageer ![]() |
Autheur | |
sylloves ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 11 Augustus 2010 om 12:41 |
hallo ik ben op zoek naar een patroon voor beenwarmers te HAAKEN als iemand mij kan helpen heel graag dan al vast bedankt |
|
zoek patroon beenwarmers voor te haken
|
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Ik wet niet of beenwarmers echt geschikt zijn om te haken, want er moet nogal wat rek in zitten ??
In elk geval zou ik boven en onder boorden halen (dwars, door op de boordbreedte steeds alleen in de achterste lussen te haken in heen- en weergaande toeren), en wellicht kun je zelfs op die manier hele beenwarmers haken. (In de hoogte dus, niet romdom). Als je toevallig een foto hebt van gehaakte beenwarmers, kan ik eventueel wel zien hoe ze ongeveer gemaakt zijn ?? Zie ook HIER. Eventueel staan er wat instructies op DEZE SITE maar ik vind ze eerlijk gezegd niet erg duidelijk, vooral niet zonder foto. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |