|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Autheur | |
tikoes
Hobbyguru
Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Onderwerp: Voorlopig even weg.Posted: 17 Augustus 2010 om 12:02 |
|
Beste dames, ik heb besloten om voorlopig hier even weg te blijven. De reden is de onprettige situatie m.b.t. de belangstelling voor Cynthia en de berichtjes van Carola.
Het toppunt was dat Carola vroeg aan de dames om netjes te blijven????????????? Als ze de berichtjes gelezen had van Carola zou ze dat niet in het algemeen hebben gericht. Als ik weer terug kom zal ik daarom ook niet meer met belangstelling reageren op situaties, doch wachten tot er een definitief bericht is en dan een reactie plaatsen en me bezig houden met waarom ik op het forum ben gekomen. Als ik er klaar voor ben ga ik dit hervatten en met veel positieve creatieve energie uitwisselen, geven en ontvangen. Groet Eline. |
|
![]() |
|
catharina
Hobbyguru
Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 17 Augustus 2010 om 13:15 |
|
Ik stuur je een p.m. |
|
|
Groetjes Catharina
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Posted: 17 Augustus 2010 om 16:08 |
|
Ik ook.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Posted: 17 Augustus 2010 om 18:06 |
|
Oh Eline, wat jammer nou!
Ook ik vond het niet zo prettig, maar laat me er toch niet door uit het veld slaan. Door weg te blijven. Je hebt aan de andere berichten juist zoveel plezier, om ze te lezen of om mensen te helpen. Ik hoop dat je gauw weer terug komt en het is hier juist zo gezellig! |
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Posted: 17 Augustus 2010 om 19:50 |
|
Ik vind dit hééél sneu. Voor jou, voor ons.
Weet je (jullie) wel hoeveel je voor een ander (b.v.mij) betekent met patroontjes, verhaaltjes én belangstelling. Ik ga er verder niet op in, maar ik wacht nu op een nare operatie, en ik heb zo'n heerlijke afleiding aan dit forum. Ik hoop dat je je bedenkt, want eigenlijk snapte ik die mails ook niet goed. Hartelijke groeten Wil. |
|
![]() |
|
Naemi
Hobbyguru
Posted: 17 Augustus 2010 om 21:19 |
|
Ik ben het helemaal met Wil eens en hoop ook dat je je nog bedenkt. Op elk forum is wel eens rottigheid, zijn er mensen die elkaar niet begrijpen en zijn er mensen die onterecht gekwetst worden. Maar laat je plezier er niet door vergallen!
|
|
![]() |
|
Crea-Mo
Hobbyguru
Posted: 17 Augustus 2010 om 22:17 |
|
Ook ik wil me bij de vorige schrijfsters aansluiten. Ik snap dat het hard aankomt wat er geschreven is. Maar het is hier toch voornamelijk LEUK!
Ik hoop dat je snel weer plezier krijgt in dit forum. |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Posted: 17 Augustus 2010 om 22:59 |
|
Jammer dat je ons tijdelijk gaat verlaten. Jammer dat het allemaal zo is gelopen. Ik ben altijd heel erg blij met het forum en de belangstelling die iedereen voor elkaar heeft en dat iedereen overal mee kan komen. Ik hoop dat je toch heel snel weer besluit om je bij ons te voegen.
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Eeyore82
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
Posted: 18 Augustus 2010 om 09:31 |
|
Ik snapte de hele situatie niet helemaal, jou standpunt en jouw reactie zeker wel!(ongeacht mijn mening verder).
Toen ik vorig jaar zwanger was vond ik het heerlijk en warm hoe iedereen meeleefde. Nu beleeft iedereen een zwangerschap op zijn eigen manier, maar uit Cynthia's reactie te lezen, zie ik niet in dat zij het niet waardeerd. Iedereen schrijft de dingen vanuit een bepaald standpunt, maar het wordt niet altijd vanuit dat standpunt gelezen. Daarom bemoei ik me zo min mogelijk meer met discussies via het forum. ![]() Het is jammer dat Carola zo fel en openlijk reageerde tegen jou. Want dat verdien je zeker niet! Dus blijf alsjeblieft lekker rondhangen, jij past echt bij alle betrokken, warme en behulpzame mensen hier. Ik zou je oprecht missen. Groetjes Marije edit: ik snap Carola's eerste bericht wel hoe ze dat bedoeld, dat voornamelijk haar inbox niet overstroomd en dat ze voor cynthia het beste wil. Dus ik snap ook dat dat puur uit goede bedoelingen geplaatst is. |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 18 Augustus 2010 om 09:52 |
|
IK zal je zeker missen ,ik hoop dat je je nog bedenkt
|
|
![]() |
|
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Posted: 18 Augustus 2010 om 10:57 |
|
mijn in-geving zojuist was deze: ''hoe kostbaar is een kwetsbaar mens "..Tikoes, je bent kostbaar voor ''ons hobbydoosjes'' en je bent enorm gekwetst en dat is begrijpelijk...maar alle warmte die je nu krijgt zal er voor zorgen dat je weer ''terugkomt'' als JIJ daar aan toe bent....we kijken weer naar je uit.....
|
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Posted: 18 Augustus 2010 om 11:09 |
|
Ik kan niets toevoegen, alles wat ik denk en voel staat hier al in een bericht. Een vriend van mij zij ooit eens tegen me "Simone waarom verdoe je je energie aan dingen en mensen die het niet waard zijn, zo zie je niet meer wie het wel goed met je voorheeft".
Probleem van schrijven is dat je niet altijd de juiste emotie weer en meegeeft en zo komen woorden anders aan dan bedoelt. |
|
![]() |
|
tikoes
Hobbyguru
Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Posted: 22 Augustus 2010 om 14:22 |
|
Lieve hobbydoosjes..............
Jullie berichtjes en pm-tjes (vandaag gelezen) zijn als een warme deken. Ik was op dat moment niet in staat om het naast me neer te leggen en heb er hard aan gewerkt omdat ik jullie niet wil missen en het forum fantastisch ervaar. Ik wilde geen ontploffing zijn, liever een ontploffing op creatief gebied , daar wordt aan gewerkt
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 22 Augustus 2010 om 14:37 |
|
Daar ben ik blij om dat je blijft
|
|
![]() |
|
Naemi
Hobbyguru
Posted: 22 Augustus 2010 om 15:30 |
|
Fijn dat je toch blijft.
|
|
![]() |
|
catharina
Hobbyguru
Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 22 Augustus 2010 om 17:37 |
|
Ik wacht met smart op je creatieve ,, ontploffing,,.
|
|
|
Groetjes Catharina
|
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Posted: 22 Augustus 2010 om 17:40 |
|
Fijn dat je bij ons blijft!
|
|
![]() |
|
Teunie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 22 Augustus 2010 om 17:47 |
|
Heel fijn dat je hier blijft komen.
|
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Josl
Hobbyguru
Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 22 Augustus 2010 om 18:08 |
|
Fijn dat je je hebt "bedacht": ik zou je heeeeeeel erg missen hoor. Groetjes, Joke |
|
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Posted: 22 Augustus 2010 om 20:41 |
|
Gelukkig, je bent er weer.
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |