Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breipatroon Dinosaurus of draak

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sarahupje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sarahupje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breipatroon Dinosaurus of draak
    Posted: 26 Augustus 2010 om 13:37

Goedemiddag, al surfend door deze website kom het ik vragenforum tegen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een breipatroon voor een Dinosaurus of Draak. Mijn kleinzoon is gek op die beesten en zou het leuk vinden als ik er één voor hem brei. Wie weet waar ik zoiets kan vinden? Met dank en groet, Sara

sara48@live.nl

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2010 om 18:23

Ik heb je iets toegestuurd, haken en breien.

Je mail adres kun je beter even verplaatsen in je profiel bij msn messenger zodat alleen gerigistreerde gebruikers die zien.

groetjes, Luc

Back to Top
sarahupje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sarahupje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2010 om 20:40

Dag Luc, dank voor de Draakjes, ze zijn schattig maar wat bedoel je met;

Je mail adres kun je beter even verplaatsen in je profiel bij msn messenger zodat alleen gerigistreerde gebruikers die zien.

Ik werk niet met messenger en heb ook geen profiel aangemaakt dus ik snap het even niet. Hartelijke groet, Sara

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2010 om 22:09
Ik heb nog een patroon van een dinosaurus die ik een tijdje geleden voor mijn neefjes heb gehaakt, Heel simpel, en er zijn er op Ravelry inmiddels al heel wat van gehaakt. Kweenie of je Ravelry hebt, maar als je er belang bij hebt (het is haken natuurlijk) stuur ik hem wel even op.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2010 om 23:20
Ik heb je er ook 1 gestuurd
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2010 om 23:30
Originally posted by sarahupje sarahupje wrote:

Dag Luc, dank voor de Draakjes, ze zijn schattig maar wat bedoel je met;

Ik werk niet met messenger en heb ook geen profiel aangemaakt dus ik snap het even niet. Hartelijke groet, Sara

Bij het invullen van je profiel kun je bij MSN messenger een mailadres invullen. Bedoeling is eigenlijk dat je daar dus idd een mailadres invult waarmee je MSN messenger gebruikt, om mee te chatten dus. Maar het is vooral handig om je mailadres met de andere Hobbydoosjes te delen, want niet leden kunnen geen profielen bekijken. En zo hoef je niet steeds apart je mailadres door te geven als iemand je iets wil sturen, want dan kunnen ze gewoon even in je profiel kijken wat je bij MSn messenger hebt ingevuld. Zo doen heel veel hier het.

Back to Top
breimieke View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breimieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 23:26
zouden jullie deze patronen naar mij ook eens door kunnen sturen...ik weet het is al een paar jaar geleden maar mijn zoon is nu enorm gek op de dino's van zijn vader en op al mijn zelfgebreide diertjes...

jullie zouden alvast enorm bedankt zijn
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 23:29
Breimieke: Er morgen geen (koop)patronen meer doorgestuurd worden.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 08:10
Originally posted by breimieke breimieke wrote:

zouden jullie deze patronen naar mij ook eens door kunnen sturen...ik weet het is al een paar jaar geleden maar mijn zoon is nu enorm gek op de dino's van zijn vader en op al mijn zelfgebreide diertjes...

jullie zouden alvast enorm bedankt zijn

Ik heb je wat helpen zoeken naar GRATIS patronen, dat is wat hulpzamer voor je dan enkel verklaren dat je niet mag vragen om koop patronen.

Hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier en hier vind je al een paar "GRATIS" haak patronen

Hier en hier en hier en hier en hier vind je "GRATIS" breipatronen.
Veel plezier ermee
Vifke
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 08:38
Ah ja, nog vergeten erbij te plaatsen: de dino van de foto vind je hier op Ravelry
Het patroon noemt Dudly dinosaur en het is ook een GRATIS patroontje.

Vifke
Back to Top
breimieke View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breimieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 09:06
merci om mij hierbij te helpen
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 09:07
Originally posted by breimieke breimieke wrote:

merci om mij hierbij te helpen

Graag gedaan hoor, daarvoor is deze rubriek, om elkaar te helpen patronen te vinden op het internet.
Ik hoop dat er iets tussen zit wat je bevalt.
Vifke
Back to Top
breimieke View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breimieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 09:25
er zit zeker iets tussen mja nu nog eerst eens zien da k maandag naar de winkel kan gaan voor de juiste wol te halen ;)

alhouwel het wss met alle wol kan maar kom de restjes dat ik heb zijn niet meer zo heel veel dus dan maar een paar bollen gaan kopen ;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns