Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

rond tafelkleed

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
patje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer patje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: rond tafelkleed
    Posted: 30 Augustus 2010 om 15:25
wie kan er mij helpen aan een patroon voor een rond gehaakt tafelkleed van ongeveer 1.5 m of 1.6 m doorsnede.Ik woon in spanje ,en kan dit hier niet vinden in het nedelands  je zou me er veel plezier mee doen ,alvast bedankt ,Patricia
patricia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2010 om 16:08
Ik heb er laatst een paar voor een ander ingescand en die zitten in een mailtje, daar heb ik je mailadres voor nodig. Niet in dit onderwerp zetten, hoor, óf in msn massenger in je profiel óf in een PM.

Je zult zelf moeten vergroten en knippen en plakken, het was een klein oud haakboekje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2010 om 22:07
Of misschien op garnstudio.nl?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2010 om 13:16
Er zijn er best wel veel, de meeste waren in telpatroon. Die ik heb gescand waren voor iemand die een uitgeschreven patroon wilde voor haar moeder.

Ik wil best wel zoeken naar telpatronen ook. Het lijkt me lastig om in het buitenland aan Nederlandse patronen te komen. Toevallig liep ik vandaag weer Bruna en een andere tijdschriftenwinkel binnen om te snuffelen, wat zou ik dàt missen, als ik hier niet woonde.

wat rozengeur.
Back to Top
Alicia Gielen-v View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Alicia Gielen-v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 18:30

Hallo Patricia, In Spanje zijn veel haakboeken te vinden. Weliswaar in het spaans, maar vaak met hele duidelijke tekeningen .

Ik heb ze al heel erg vaak gebruikt en ik ben er tot nu toe altijd uitgekomen.

En heb je een probleem dan kan wellicht een buurvrouw of de medewerkster van de winkel waar je de spullen koopt je helpen.

Geniet van Spanje! Een heerlijk land om in te wonen Alice

Alicia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 19:35
Erg aardig om te reageren, Alice, maar dit was nu wat we een eendagsvlieg noemen. Stelt een vraag, is niet tevreden met het antwoord en komt nooit meer terug. Had ook geen mailadres gegeven, dus ook geen patronen ontvangen.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.703 seconden.
Lang Yarns