Gehaakt (b)engeltje aangeboden. |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Augustus 2010 om 09:45 |
Hier is ze dan; het eigenwijze patroontje van "ons" engeltje. Ik ben er uit en zal vanavond ter controle nogmaals het engeltje haken en meteen beschrijven wat ik doe. Daarna zal ik het originele patroon plaatsen en mijn aangepast patroon.
Eerst het originele plaatje van het engeltje. <a rel=nofollow href="http://img843.imageshack.us/i/gehaaktekerstengel.jpg/" > ![]() Het eerste engeltje wat ik had gehaakt was niet goed, er waren teveel boogjes. Gisterenavond is het dus gelukt (let op de stokjes die verspringen van het origineel en mijn engeltje. <a rel=nofollow href="http://img834.imageshack.us/i/dscf2619.jpg/"> ![]() |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De gaatjes net boven het omhaakte kantje van het rokje zijn iets minder te zien (ik zal haar eens oppersen).
Als je goed kijkt zie je welk gaatje op de originele foto zichtbaarder is dan op mijn engeltje. |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Hoi Tikoes, wat goed van jou zeg,
![]() ![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
creatiefe ideen ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 428 |
hij komt er aan veel plezier |
|
![]() |
|
Gelukkig is het gelukt na heel veel uren gepuzzel.
Bedankt voor je aabod, ik heb het wel, alleen klopt het niet. En na veel proberen is het gelukt. Ik heb bij de kop aangeboden gezet om verwarring te voorkomen. |
|
![]() |
|
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
ik ben er ook mee bezig ,en heb ook uren zitten puzzelen kwam er ook niet uit , maar ik ben er nu wel uit gekomen hoe het moest ik heb het engeltje in suikerwater gehad , en op gespannen staan nu tedrogen |
|
![]() |
|
Toppie
![]() Ben je nog fouten tegen gekomen in bovenstaand patroon ? Of ben je er zelf uitgekomen ? Manier B: is als je in toer 5 tweemaal 3 losse doet en in toer 6 eenmaal en dan weer herhalen. Dan wordt het rokje iets anders. |
|
![]() |
|
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
hhoi tikoes ben er zelf uit gekomen. heeft mij wel een dag gekost en bloed ,zweet en tranen hihih maar ik ben geen fouten meer tegen gekomen en dank je wel voor de tip |
|
![]() |
|
Graag gedaan.
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Halo Tikoe, waar kan ik het patroon van de fijne engeltje vinden, het is zo mooi, ik zou er graag enkele maken alvast bedankt |
|
![]() |
|
Margje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2008 Status: Offline Points: 482 |
Ik sluit me aan bij de bovenstaande vraag van Rittepit, Ik zou dit engeltje ook wel willen maken. Margje |
|
![]() |
|
Ik heb het patroon in een apart topic staan, alleen ben ik gisteren toch een paar foutjes tegengekomen.
Dus ik ga vandaag het patroon herstellen en opnieuw plaatsen. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ben wel benieuwd wat je verandert! Bij mij is
het met jouw aanwijzingen écht een mooie engel geworden! Ik heb me nog steeds niet de tijd gegund om uit te zoeken, hoe ik met foto's om moet gaan, dus je moet me maar geloven op mijn mooie blauwe ogen!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Waar ik een verandering aan ga brengen, is dat de 3 stokjes bij toer 5 en 6 + herhalen dezelfde kant ingaan. Eigenlijk een schoonheids verandering
![]() Fijn dat je engeltje mooi is geworden ![]() Foto's plaatsen kun je met ImageShack. Zo heb ik het geleerd. Je zoekt ImageShack op in Google, dan krijg je de keuze Browse. Hiermee kun je de foto die je wil plaatsen ophalen uit b.v. je documenten (zoals je ook een bijlage verstuurd bij een mail). Dan Upload now; gaat ie je keuze opladen. Zorg ercoor dat je bestand niet te groot is, anders komt er een lel van een foto op het forum. Dan krijg je links to share: kies je Forum code. Je gaat dan de link kopieren, terug naar je berichtje en: plakken (rechtermuisknop). Als bovenstaand goed is gegaan lukt het en staat je foto bij je berichtje. Veel succes en je hebt al engelengeduld gehaakt ![]() |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
mag ik het patroontje van je?
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Onder het topic creaties staat het patroon uitgewerkt en het bestaande.
|
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
ik heb deze ook een tijdje geleden gemaakt, ben alleen geen fouten tegen gekomen in het originele patroon
![]() |
|
![]() |
|
Zoals ik heb begrepen (ook) van andere dames, was het niet gemakkelijk beschreven. Hier en daar was het niet duidelijk, en als het dan niet snappend is........blijft het engeltje steken. Fijn dat het bij je meteen is gelukt
![]() |
|
![]() |
|
suzyh ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
hallooooo ik ben nieuw hier, zie hier het engeltje wat ik zoek, maar er staat iets van : onder het topic creaties staat het patroon uitgewerkt en het bestaande.
waaaaaaaar is het topic en het patroontje te vinden? snap het nog niet zo goed ![]() alvast bedankt gr. suzyh |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Ik heb even voor je gezocht. Je moet bij het kopje zoeken intikken: patroon van het (b)engeltje in mijn creaties.Dan krijg je het hele patroon. Succes. groetjes Frea. |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |