|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
![]() Posted: 22 September 2010 om 20:29 |
Wie zou mij kunnen helpen aan een haakpatroon van een klein badeendje. En eigenlijk ben ik ook op zoek naar een klein beestje het liefst een muisje met bungel armen en benen. |
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() |
bedoel je een haakpatroon..ik heb een engeltje en een duiveltje....witte engel...rode duivel....
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
![]() |
Ik heb je een héél mooike gestuurd, het is enkel een breipatroon. Morgen of vrijdag kijk ik even voor je muisje. Nu enkel hopen da ge kunt breien groetjes, Luc |
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
![]() |
Hier staat een badeendje en ik stuur je een muisje wat je misschien wat aan kan passen.
|
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() |
Hé Luckske Is dat breipatroontje van een eendje? Zou je het mij dan ook willen sturen? JoJo |
|
![]() |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
Je hebt mail van zo`n bungelpopje
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
Ik heb een patroon van een waggeleendje. Zal het plaatsen.
|
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
![]() |
Is op weg JoJo, maar heb wel even geduld want het eendje moet vele waterkes doorzwemmen vooraleer het bij jou is. groetjes, Luc |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |