PC tips |
Reageer |
Autheur | |
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Onderwerp: PC tips Posted: 28 September 2010 om 19:26 |
Vaak is een patroon over meerdere bladzijden, je kan dan de hoeveelheid bladzijden verminderen, door het in 2 kolommen te zetten. Je doet dat zo: bij Word
klik boven in de balk op OPMAAK Klik op kolommen Klik op 2 kolommen en OK Ook kan een plaatje iets kleiner maken, zorgen dat het op 1 of 2 bladzijden past. Vertalen van een patroon kan je doen met http://translate.google.nl/# Bv. Engels of Duits naar Nederlands. Het is vaak niet het beste, maar het kan je helpen. Ook kan je nog BEWERKEN aan klikken Klik op zoeken, zet daar je woord neer wat veranderd moet worden. Klik op VERVANGEN en je woord wordt door het hele patroon veranderd. Veel succes |
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Posted: 28 September 2010 om 20:11 |
Ook als het een pdf-bestand is kun je vaak net zo goed kiezen om 2 pagina's op 1 blz af te drukken. Ik kies dan voor Bestand, Afdrukken, en dan kun je de printereigenschappen aanpassen. Ik moet dan naar Paginalay-out en dan plaats ik een vinkje in het vakje voor Meerdere pagina's.
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 29 September 2010 om 10:45 |
ik heb het net gelijk even uitgeprobeerd en het werk goed.
dank jullie wel |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |