|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||
jufSigrid ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 Juni 2009 Status: Offline Points: 7 |
![]() Posted: 04 Juni 2009 om 09:21 |
|
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een breipatroon van een simpele muis. Voor mijn klas wil ik een familie maken van muizen, verschillend in grootte en kleur, met staarten in verschillende lengtes. Leuk plan wel, maar nu nog een patroon!
|
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
|
ik heb wel haakpatronen van muizen maar geen breipatroon.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
saskia welmoed ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 399 |
![]() |
|
Hoi Sigrid, Ik heb helaas geen patroon voor je........... (maar misschien een recht lapje dichtnaaien,snuit in een puntvorm naaien,opvullen,oogjes,staart en snorharen maken) maar wel de complimenten voor je idee, super leuk !!! Je kids boffen maar met zo'n creatieve juf. Succes ermee, groeten, Saskia
|
||
![]() |
||
jufSigrid ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 Juni 2009 Status: Offline Points: 7 |
![]() |
|
Hallo Esthertje, Misschien is haken ook te doen voor me. Ik ben er niet zo'n ster in. Hallo Saskia, Dank je voor je compliment. JufSigrid
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
|
Ik ga zo dadelijk zoeken, als ik me van de computer heb weten los te scheuren. Er staat me wel een plaatje van een simpele muis voor de geest, maar gehaakt of gebreid moet ik nog uitzoeken.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
|
Ik heb een gebreide muizenfamilie met gehaakte onderstukjes (om op te zitten/staan). Maar die kunnen ook gebreid worden. Ik heb er al een kopie van gemaakt in de supermarkt, dus ik kan ze opsturen of heb je liever een scan? Ik moest eerst kopiëren, omdat het boek erg plat moest worden gedrukt en bij de scanner lopen de regels dan toch rond of het begin is onleesbaar.
Ik had trouwens vrij kort geleden een dieren haak en brei boekje aan een andere hobbydoos gestuurd, waarin ook een breimuisje staat. Wie o wie heeft dat? |
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Wat geweldig van je Magtelt! Mij maakt het niet uit of je scant of stuurt. Wat voor jou het makkelijkste is? |
||
![]() |
||
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
![]() |
|
Tja, ik kom maar weer met een goude oude om de hoek kijken. Lodewijk de muis. Hij heeft het voordeel dat hij uit één stuk gebreid wordt. Wel wat gefreubel met een hulpdraadje en speldje her en der tijdens het breien. Maar het resultaat is leuk. Verschillende groottes verkrijg je door verschillende dikten van draad. Wellicht een optie. Hij is te vinden op http://zijmaakthet.web-log.nl/zij_maakt_het/2009/04/dit-is-h et-gewo.html . Je ziet hem samen met zijn vriendjes Carolus (beer) en Victoria (teckel) in de linkerkolom. Ik heb net Carolus gemaakt. Was erg leuk om te doen en wil nu aan een van de volgende beginnen. |
||
Groetjes,
Dorine |
||
![]() |
||
![]() |
|
Wat een schatje!! Die zou ik ook zo willen maken. Ik heb dr zin in! Maar deze muis.. die lonkt ook naar me.. Misschien maak ik hem wel de MuisBaas van het Muizenhuis! JufSigrid |
||
![]() |
||
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() |
|
Ik heb een patroontje voor een muis wat naar mijn idee echt simpel is. Het is een grote en een kleine muis. Als je wilt stuur ik je het patroontje. groetjes Jolanda |
||
![]() |
||
Eeyore82 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
![]() |
|
http://www.lionbrand.com/patterns/80766AD.html
http://au.lifestyle.yahoo.com/b/better-homes-gardens/778/lit tle-knitted-mice Ik heb ook nog een kinderbreiboekje. Daar staat ook een muizen patroon in, hele simpele. Als je die wilt moet je maar even een pm sturen dan scan ik het muisje even.
Groetjes Marije |
||
![]() |
||
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() |
|
Dat is toevallig het zijn dezelfde muizen als ik het patroontje van heb. Komt inderdaad uit een kinderbreiboekje. jolanda |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hartstikke bedankt! Hier kan ik wat mee! Wat een geweldig forum is dit zeg! Allemaal héél héél hartelijk dank! |
||
![]() |
||
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
|
Eenvoudig te breien muizen zitten vaak bij patronen als kattenspeelgoed. Ik ben nu op mijn werk en mijn middagpauze zit er bijna op. Ik zal straks thuis eens kijken of in ze nog terug vind. |
||
![]() |
||
![]() |
|
De kopiën zijn onderweg en het blad ligt demonstratief op de scanner klaar om een kleurenscan te maken.
|
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Eeyore82 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
![]() |
|
De muizen maken de mailbox onveilig, veel plezier ermee!
Groetjes Marije |
||
![]() |
||
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
Ik wil even iedereen ogmaals bedanken voor het geweldige aanbod aan muizen! Ter verhoging van de vreugde liep een van mijn katertjes net voorbij met een echte muis in zijn snuit. Hij heeft het minder goed begrepen geloof ik. Lieve mensen: dank je wel!! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Die van mij houden het voorlopig op vogeltjes, sneu, maar dat is de natuur. Het rare is, dat ze hun jachtterrein vóór het huis hebben, terwijl het in de achtertuin wemelt van de mussen en vinken. Maar ook van de eksters, Vlaamse gaaien, kraaien en kauwtjes. Die zijn zeker een maatje te groot voor mijn watjes .
|
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
advanme ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 25 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() |
|
Hallo juf Sigrid, Vorig jaar was jij op zoek naar een breipatroon van een muizenfamilie. Ik ben er nu naar op zoek en zag op dit forum dat jij inmiddels een patroon hebt. Zou ik dat van je kunnen krijgen, dan kan ik ook aan de slag. |
||
advanme
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |