|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() Posted: 12 Oktober 2010 om 15:04 |
Misschien heb je er ook wel aan mee gedaan, die rage van dakpannen etc. beplakken met servetten en heb je nu ergens in een laatje / hoekje nog wat van die servetten liggen. Ik ben er naar op zoek. Heb een nieuwe techniek van kaarten maken geleerd en daar gebruik ik ze voor. Alle afbeeldingen zijn welkom, behalve de hele kleine plaatjes, daar kan ik (op dit moment)nog niets mee. Bloemen, dieren, fruit, Delfts blauw, Hollands,schepen, zee, strand, vuurtorens etc. Voor alle servetten vergoed ik de porto kosten en voor elke 5 servetten krijg je een kaart gemaakt in deze techniek. Als je me kunt helpen dan graag een PM voor de adres gegevens.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() |
heyyyyyyyyyyy Mistig, ik lamineer servetten en die kun je dan als lichtjes gebruiken, zie mn weblog..... de pinkribbon heb ik niet als servet, daar heb ik zelf een printje voor gemaakt..htjes gebruiken, maar kheb nog wel verschillende losse..wat zoek je eigenlijk, met losse figuurtjes ???...kheb er met poesjes, duifjes(trouwservet), van Cars, van Xenos de Oud-Hollandse en evt nog iets van Blond...maar kweet niet wat je bedoeling is...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
Hoi Magtelt, ik heb wel wat servetten voor je liggen hoor en die stuur ik je met alle plezier op. Ben wel erg nieuwsgierig naar die nieuwe techniek, laat je dat eens weten/zien?? Hoef geen portkosten hoor, jij doet altijd al zo ontzettend veel voor iedereen!!. Je adres heb ik, heb je voorkeur voor een onderwerp, ik heb heel veel verschillende. groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
Dakpannen beplakken met servetten
![]() |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() |
Mistig, ja hoor, ik heb er ook nog wel wat voor je, pm maar even je adres, porto hoef ik ook niet.
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
![]() |
Spijtig genoeg kan ik je hiermee niet helpen Mistig
![]() Carlaevelien : dat is een dakpan bekleed met servetten die je naast je voordeur of terras kan plaatsen of hangen als eventuele welkomstgroet of bekleed met motieven naargelang het seizoen : Pasen, Kerst enz.... |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Volgens mij heb ik nog wel iets liggen van Winnie de Pooh en misschien nog wel wat meer. Als je me je adres pm-t, stuur ik ze je wel toe. En portokosten doe ik niet aan
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Joke, ik ben niet creatief met servetten, hoor, ik veeg er knoeisels mee weg, dat vind ik al vindingrijk genoeg.
Ik heb wel kerstservetten met grote poezen en servetten met kleinere poesjes, die je misschien in een groepje kunt verwerken. En ik kan ze aan mijn vriendin vragen, die is servettenfreak. Waar ze een pakje ziet, wordt ze wild en moet ze ze hebben. Ze kleedt haar tafel ook altijd heel mooi aan met bloemstukjes, gestrooide figuurtjes, schelpen etc. Ze wil me vast wel een selectie uit haar verzameling afstaan. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
Ik kan je niet helpen. Ik heb alleen witte van de Ikea.
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Hartelijk dank voor jullie hulp, heb inmiddels een PM verstuurd met de adresgegevens. |
|
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
ben wel heel nieuwsgierig naar je kaarten kun je misschien een foto plaatsen, heb zelf erg veel servetten waar ik aan vast geplakt heb momenteel weer een dakpan liggen die bijna af is |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Wat leuk. Ik heb ooit eens een keisteen met een poes erop gekregen, die is ook op zo'n manier gemaakt, denk ik.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
PM me je adres maar. Ik heb ook nog wel iets liggen moet het alleen even bij mekaar zoeken, en portkosten vergeet het maar, de meeste hobbydozen zijn steeds tot hulp bereid, en jij doet al zolang hier aan mee
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Dit ziet er wel heel schattig uit
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() |
sjeeee, wat een pr8 kaarten...ik ben in gebreke gebleven en heb nog nix gestuurd maar 't komt er aan, kan alleen een weekie duren....
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
heel erg mooi
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
![]() |
Geen idee hoe je ze maakt Mistig....maar ze zijn prachtig !!!
![]() ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |