Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbestaat de wet van murphy?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: bestaat de wet van murphy?
    Posted: 18 Oktober 2010 om 01:13

volgens mij is de wet van murphy mij de laatste maanden aan het achtervolgen en soms duikt het op ...aangezien ik mijn beste vriendin in juni ben kwijtgeraakt en zij mij hierboven mij wel in het oog zou houden richt ik mij weer tot hier , mijn excuses alvast dat ik de laatste tijd niet veel meer van me heb laten horen aangezien er hier ook weer veel gebeurd is maar momenteel kom ik bijna tot niets toe , elke avond haak ik denk ik een 18 tal vasten op een rijtje en daar blijft het dan bij , het gaat me niet af dus mijn project zal nog vreselijk lang duren waardoor de moed me nog meer in de steek laat. Ik heb de beslissing genomen om Feria ( de hobbydoosboxer) naar een opvanggezin te laten vertrekken aangezien hij sinds zijn amputatie zijn andere poot heeft overbelast en door onze andere hond niet in staat is om te rusten . Ik moet deze beslissing nemen aangezien ik anders misschien in de toekomst een verplichte euthanasiespuit in aantocht zien kopmen voor hem aangezien hij hier lekker alle dagen wel staat te spelen...mijn oudste word in de herfstvakantie helemaal getest nu op een handicap aangezien zijn probs alleen maar achteruit gaan en hij het zelf gewoon niet beseft dat er wel degelijk een probleem is ( hij is negen)..wat een stress erom . Ik mag er al bijna zeker van zijn dat hij een zwaardere vorm van autisme heeft dan m'n jongste ...of misschien als men tweede zoon , een mentale handicap...Twee weken terug heeft mijn hubby ( mijn grote man in huis) iets opgebiecht wat hij al van in zijn jeugd meedraagt en dit heeft een zware slag nagelaten , ik kan niet exact vertellen wat aangezien het niet iets is wat zomaar kan besproken worden maar ik ben nu wel mee bezig om bepaalde mensen te laten straffen die hem heel veel leed hebben aangericht. Hopelijk staat het gerecht aan onze kant maar daar ben ik ergens niet bang voor aangezien er meerdere '' slachtoffers'' zijn... dit valt me zwaar , aangezien hij mij altijd gesteund heeft met mijn pijnlijk verleden wil ik nu ook honderd procent achter hem staan om hem te steunen maar zijn ''verhaal'' lijkt wel op iets wat je gewoonlijk maar in een film tegen komt en nu word de fictie dan even werkelijkheid. Dindsdag moet hij naar de inspectuer van de politie om daar het verhaal te vertellen tot alle details toe , aangezien mijn hubby mij erbij wilt tijdens dat gesprek zal dit ook voor mij zwaar zijn. het doet me pijn dat m'n hubby zo'n duister verleden heeft moeten meemaken en dien ''dader'' zouden ze van mij part niet genoeg kunnen straffen... mijn hypnosetherapie is even stilgevallen , de laatste vastgelegde sessie had zij afgezegt aangezien zij ziek was maar heeft me nooit laten weten wanneer ik nu eigenlijk een nieuwe sessie heb...ik voel me dus eenzaam nu , ik mis mijn beste vriendin enorm aangezien zij me toch altijd met haar wijze raad wat op de goede weg kon helpen of me soms eens meenam ergens naartoe om de zinnen te verzetten ...Alleen is zoiets echt niet leuk . Ik wil hier wel niet zitten met zelfmedelijden en zelfbeklag maar op sommige momenten ben je toch zo alleen en al goed dat er dan vele hobbydoosjes zijn die weer veel kracht in je inproppen zodat je weer beseft dat je er niet alleen voor staat ...dit vind ik nou zo tof aan dit forum , ik ken niemand persoonlijk van hier maar toch praat je al zo lang met velen dat je toch weet dat ze er zijn voor je , in moeilijke en leuke dagen ...

dikke knuffel van mij aan iedereen die dit leest...

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 08:37
Dikke knuffel van mij terug.
Wat een kanjer ben je

Bedankt voor je openheid en vertrouwen. Ik wens je veel kracht toe met je grote verlies en in alles waar je het nodig hebt.

En persoonlijk zul je nog wel hobbydames leren kennen op een hobbydoos-verzamel-dag, dat lijkt me een verbreding van elkaar leren kennen op een andere manier dan alleen het lijntje.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 08:44
meid wat heb jij het zwaar op dit moment.
Ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet schrijven.
Het enigste wat ik wil doen is je een enorme knuffel geven.
En natuurlijk heel veel sterkte wensen met alles wat er in
het verschiet ligt.
Als je nog wat kwijt wilt weet je dat je hier aan het goede
adres bent.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 09:45

O wat heb jij het zwaar op dit moment ,als je het heel moeilijk hebt mag je me altijd een pm sturen ik woon niet al te ver van jou ..Veel sterkte voor de komende tijd en bedankt dat je je problemen met ons willen delen hebt je mag niets opkroppen hoor dat is ook niet goed voor jou

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 10:04

hé meid wat krijg je allemaal te verduren, kan niets meer doen dan je een virtuele knuffel te geven, dus bij deze

">

<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 10:21
Ik wens je heel veel sterkte en moed in deze moeilijke momenten. En hier kan je altijd terecht als je je verhaal kwijt wilt.
Groetjes Teunie
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 10:45
Ben even stil.............
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 11:22

door er over te schrijven lucht denk ik al lekker op, en je vriendin is echt wel bij je als je er voor open staat voel je haar wel

fijn dat je hubbie het eindelijk heeft vertelt en dat het recht gaat zegevieren

heel veel sterkte in deze voor jouw en je gezin moeilijk tijd en weet dat na een donkere nacht het altijd weer licht wordt

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 11:35

Ach ach moppie toch! wat kan het leven toch hard en bitter zijn, ik zou nou willen dat je naast me woonde, ik je lekker even tegen me aan kon trekken en je kon knuffelen en troosten...Ik ken je niet persoonlijk,maar in wat je schrijft klinken zoveel emoties door,hoop dat de gedachten dat we je steunen je een beetje goed doet en weer wat kracht geeft.

Nogmaals in gedachten,een heeeeeeeeeeele dikke knuffel

Back to Top
Gamble82 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 16:06
Van mij krijg je ook een hele dikke virtuele  om weer even verder te kunnen knokken voor je gezinnetje....Wat herken ik jou verhaal over je zoon (ik zit bijna in het zelfde schuitje wat dat betreft) en wat moet dat moeilijk zijn voor jou om allemaal te behappen, met je man en jezelf erbij.

Mocht je wat kwijt willen en niet openbaar wil hebben staat mijn mail ook open voor je (ook al moet je alleen even heel hard schelden)

Nomaals dikke knuff van mij.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 17:09

Alles wat de bovenstaande hobbydoosjes schrijven geldt ook van mij.Schrijf het van je af op het forum,wij luisteren altijd naar je.

Heel dikke knuffel en moed houden.

Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 17:39

hallo dollydotteke,

wat goed van je dat je het toch op deze manier van je afschrijft hier op de club,

en lezen doen we het natuurlijk allemaal,

dat we mekaar niet persoonlijk kennen maakt op deze club volgens mij niets uit,

het voelt altijd als 1 grote familie.

we voelen allemaal met je mee en begrijpen hoe moeilijk en zwaar het voor jou en je gezin moet zijn,

nu ook weer met het verleden van je man.

en ik zie dit echt niet als zelfbeklag of zelfmedelijden hoor,

iedereen is wel eens alleen en ik kan me goed voorstellen dat je hier op het forum  alles van je af kan schrijven,dus meid gewoon schijven hoor als dat je oplucht want zoals jij al zegt ,hier zijn we er in goede en in slechte dagen voor elkaar

ik wil je hierbij een dikke knuffel sturen,.

groetjes hesterkg1

Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 18:27

weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen

heel veel sterkte

quality=
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 19:02
Zelfbeklag ken ik niet. Door alles zo te vertellen en an je af te schrijven vind je misschien weer wat kracht en energie terug om verder te knokken.
Net zoals menig hobbydoosje hier geef ik je een dikke knuffel.

heel veel sterkte

wenke
Back to Top
Mirretje1 View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 19:13

Kijk dit is nu zo fijn aan een forum!! Blijf van je afschrijven als het je helpt en en bij het verwerken. Weet je, verder dan de bodem van de put kan je niet, dus wordt het tijd om weer omhoog te klimmen, we willen je hier zeker meehelpen.

Fijn, dat je man, nu op jou terug kan vallen, laat hem maar praten en praten, hij is er nog lang niet, dat heeft tijd nodig. Ook de tranen moeten zijn uitweg hebben, zeker als het jaren is opgesloten. Ik wens jou en je gezin veel sterkte voor de komende tijd.

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 19:40

hartelijk bedankt al aan allen , dit pept toch weeral een beetje op he

momenteel probeer ik alle avonden om eens iets leuks te doen als verzetje omdat je toch moet kunnen blijven genieten hoe moeilijk het ook is

ik laat julli emorgen alvast al weten hoe het zo wat verlopen is ...

dikke knufffff van mij

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2010 om 19:54
Wat een hoop moeilijkheden krijg jij tegelijk te verwerken.
Toch hoop ik ( en denk ik ) dat je het redt!!Kom maar zo vaak bij ons langs als je wilt.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2010 om 15:24
Jij krijgt het ook behoorlijk voor je kiezen zeg. Goed dat je het van je af durft te schrijven. En je weet dat we altijd naar je luisteren en als het moet kun je altijd bij ons op onze (virtuele) schouder uithuilen.

Heel veel sterkte en een hele dikke (helaas ook virtuele)

Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2010 om 16:26
heel veel sterkte......

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2010 om 16:32
heel veel virtuele knuffels, en inderdaad wat hierboven geschreven staat, je bent op de bodem van de put, maar nu moet je omhoog en wij hebben hier allemaal een luisterend/lezend oor, schrijf het van je af. wij proberen er te zijn voor je
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns