even wat minder aanwezig |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Ratlover
Hobbywonder Lid sinds: 27 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 805 |
Onderwerp: even wat minder aanwezig Posted: 06 September 2007 om 10:44 |
Nou, de komende tijd zal ik net als de afgelopen tijd wat minder
aanwezig zijn. Ik ben afgelopen dinsdag met de stage begonnen en dat is
momenteel energieslurpend. Ik heb al 6 patienten toegewezen gekregen en
zit nu dus hele dagen op mijn stage in te lezen. Breien komt er nog
amper van, daar ben ik te uitgeput voor. Vandaag gelukkig een dagje
vrij, heb de klok rond geslapen. Hopelijk went het snel en krijg ik
mijn energie weer snel terug. Tot die tijd zal ik hier nog wat minder
te vinden zijn, daar hou ik echt geen tijd en energie meer voor over.
|
|
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 06 September 2007 om 11:17 |
Succes met je stage en pas een beetje op jezelf.
|
|
Groetjes,
Ilona. |
|
Ratlover
Hobbywonder Lid sinds: 27 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 805 |
Posted: 06 September 2007 om 11:22 |
dank je
Ik pas zeker goed op mezelf, daarom plaats ik nu op de fora waar ik regelmatig kom een berichtje met de reden van mijn afwezigheid, hoef ik me daar in ieder geval niet rot over te voelen. |
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 06 September 2007 om 11:53 |
Succes en we horen wel weer van je maar denk eerst maar aan je zelf.
|
|
|
|
breioma
Hobbyguru Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
Posted: 06 September 2007 om 14:20 |
Succes met je stage,probeer maar veel te slapen.
|
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 06 September 2007 om 14:35 |
succes met de stage ik hoop dat het je bevalt want dat is ook altijd heel erg belangrijk.Je krijg ook altijd weer wat meer energie als je het naar je zin hebt.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Posted: 06 September 2007 om 15:09 |
..............zo kan het dus ook, even melden....................succes met je stage
|
|
groetjes geesje
|
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Posted: 06 September 2007 om 16:40 |
heel veel succes lieke en rustig aan he
|
|
groetjes tine
|
|
Guests
Guest Group |
Posted: 06 September 2007 om 17:07 |
Veel succes met je stage,heb je dan ook geen tijd meer om van die mooie sokken te breien,jammer.We zullen je missen. Groetjes puck |
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Posted: 06 September 2007 om 17:18 |
hoi lieke, ik wens je ook even vel succes met je stage tijd, ja het is altijd even omschakelen....ik weet het ook sinds kort. mijn dochter is wer gewoon gaan werken,en moest dus van alles regelen voor het gezin,nou ze komt ook over vermoeid naar huis,zij is alfha hulp bij terminale patienten.en nu zegt ze ook soms ik kan de hele dag wel slapen!!! veel sterkte de komende tijd,en het hgandwerken komt ook wel weer, groetjes hesterkerstgek1 |
|
GROETJES HESTER
|
|
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 06 September 2007 om 18:02 |
logisch dat je even daar de tijd voor moet nemen! en dat breien komt vanzelf wel terug! (als je koude voetjes krijgt!) veel succes en tot binnenkort! we zullen je plekje warm houden! |
|
x_ophelia
Duizendpoot Lid sinds: 14 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 305 |
Posted: 06 September 2007 om 18:40 |
veel succes met je stage! Wat moet je doen?
Basisregel: blijf goed voor jezelf zorgen.Als je voor anderen wil zorgen moet je zien dat je zelf goed op je eigen gezondheid let zodat je die energie hébt. |
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 06 September 2007 om 18:46 |
Hoi Lieke, veel succes met je stage; breien en/of haken komt wel weer eens een keertje. We zullen de nieuwe patroontjes voor je bewaren, oké? groet, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 06 September 2007 om 19:04 |
Hoi Lieke, veel succes met je stage en neem niet te veel hooi op je vork!
|
|
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 06 September 2007 om 19:10 |
hallo Lieke veel succes met je stage en pas goed op jezelf we zien je wel weer als alles onder controle is |
|
groetjes Thea
|
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 06 September 2007 om 23:00 |
Hoi Lieke. Heel veel succes met je stage.Als het eenmaal gewent is wordt het vanzelf wat makkelijker. Denk vooral ook aan jezelf. Zal je missen. |
|
Groetjes Catharina
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 06 September 2007 om 23:54 |
Hallo Lieke, Heel veel succes met je stage. Dit is een nieuwe periode in je leven en dat vraagt even gewennning. En zoals je het nu doet is best OK. Alles op een lager pitje plaatsen zodat je zelf niet opgebrand raakt is zeer voornaam. En het breien dat verleer je niet je hebt vlug weer de draad opgenomen als je er zin en tijd voor hebt. |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
smurfje
Duizendpoot Lid sinds: 12 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 376 |
Posted: 07 September 2007 om 13:02 |
Lieke heel veel succes met je stage en we duimen allen voor jou hoor!!!!!
|
|
Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje
|
|
Syl***
Hobbyguru Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
Posted: 07 September 2007 om 13:09 |
He Lieke, Ben ik van plan om weer wat vaker hier langs te komen, ga jij er even tussen uit. Kan me voorstellen dat je het nu erg druk hebt, maar vergeet jezelf niet. Ik hoop dat je snel je evenwicht hebt gevonden, en dat je een leuke stage zult hebben. Tot snel weer een keer |
|
Groetjes Syl
|
|
Ratlover
Posted: 08 September 2007 om 05:51 |
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes, dat helpt echt! Op dit moment kom ik inderdaad niet aan breien toe (terwijl ik daar juist behoefte aan heb) maar dat komt hoop ik snel weer. Nu kom ik om half 7 thuis en ben ik echt nergens meer toe in staat als in bad liggen en gaan slapen. Maar goed, ik zorg goed voor mezelf hoor, anders kan ik mijn patienten ook niet goed behandelen. Ik studeer psychologie en behandel dus mensen met psychische klachten. mijn eerste patient zie ik maandag, dus dat is extra spannend. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |