Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zin in een (korte) vakantie?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zin in een (korte) vakantie?
    Posted: 21 November 2010 om 15:30

In "gezocht" heb ik een oproepje geplaatst voor mijn vriendin Gerdina.

Nu, hier is zij druk mee:

http://www.haus-hedrich.com/

Wij gaan in februari weer een paar daagjes naar ze toe, skiën

ik kan jullie deze apartementen echt aanbevelen, ze zijn super schoon, super netjes, en de mensen zijn super vriendelijk

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2010 om 16:16
Heel mooi ,maar ik kan niet skieen en ik heb daar geen geld voor al zou het mooi zijn om te wandelen
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2010 om 18:31
echt winterwonderland. 
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2010 om 18:51

o, maar je hoeft er niet te skiën hoor, dat mag ik ook niet meer,

Winkelen in Brilon is ook super leuk of in Winterberg

Je kan er ook heel goed wandelen

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2010 om 19:02
Het ziet er geweldig uit, maar zowel mijn man als ik kunnen niet skieën en wandelen is voor mijn man (in de sneeuw) ook niet zo'n goed idee, gezien zijn handicap
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2010 om 20:20

Assinghausen is een heel leuk dorpje en de omgeving is echt schitterend.Wij gaan al jaren naar Niedersfeld,dit is een paar dorpjes verder ook op de weg naar Winterberg.

In Winterberg is een drogisterij waar ik afgelopen maand heel veel felle kleuren wol heb gekocht voor 0,69 eurocent per bol. In februari gaan we weer 1 weekje.Verheug mij nu al op de bolletjes wol.

Groetjes Frea.

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2010 om 14:27
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Assinghausen is een heel leuk dorpje en de omgeving is echt schitterend.Wij gaan al jaren naar Niedersfeld,dit is een paar dorpjes verder ook op de weg naar Winterberg.

In Winterberg is een drogisterij waar ik afgelopen maand heel veel felle kleuren wol heb gekocht voor 0,69 eurocent per bol. In februari gaan we weer 1 weekje.Verheug mij nu al op de bolletjes wol.

Groetjes Frea.

ik ken wel een handwerkwinkeltje in Winterberg, met erg vriendelijk dames, maar een drogist die wol verkoopt? kun je mij de naam en adres geven?

en ken jij die handwerk winkel in Bruchhausen? beetje rommelig. In Bruchhausen hadden Ben en Gerdina ook een huis, maar dat is verkocht aan hun zus en broer In dat huis hebben wij hen leren kennen, twee jaar terug zijn wij in de zomer er een weekje geweest. erg mooie omgeving!

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2010 om 15:15
Die drogisterij heet IHR PLATZ en is in de grote winkelstraat.Ze hebben echt alle kleuren wol en het gehele jaar door.(heb ik gevraagd).
Van 08

Het plaatsje Bruchhausen ken ik wel maar heb er nog nooit gewinkeld.Ga ik in Februari dus wel even kijken.De omgeving is schitterend.

Groetjes Frea.

Back to Top
Jolanda_25 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda_25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2010 om 15:24
Zal mn ogen goed open houden want zo te zien gaan er best wat dames naar Winterberg! Geloof dat mn vriend en ik wederom een pre-wintersport vakantie(tje) daar gaan houden. Hoop dat ik het nog kan!
Groetjes Jolanda
Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizzi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2010 om 22:44
Oh, dat zie er gezellig uit!! En niet overdreven duur! Een goeie tip 
Ik hou het in mijn achterhoofd!
groetjes, Marlies
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2011 om 13:06
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Groetjes Frea.

Wij gaan ook in Februari

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2011 om 10:05

ik kreeg net een mailtje van mijn vriendin Gerdina:

heel erg leuk, ik ben alleen zo nieuwsgierig wie het is

en daarmee gelijk dit topic even naar boven gehaald, beetje reclame

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2011 om 13:04

Hoi Marlene,

Ik ga in Oktober met mijn man,zijn broer en vrouw een weekendje naar je vriendin. Ik had het nog niet gemeld,ik denk dat komt tegen die tijd wel.Het huis ziet er prima uit,heb heel veel goede recensies gelezen en we hebben er echt zin in. We zijn al een paar jaar naar Niedersfeld geweest en nu dacht ik :kom ga eens bij die mevrouw ,die toen gemeld werd op het forum kijken.De hond mag mee,dus alles gelijk geregeld. Weer even lekker shoppen in Winterberg (WOLLETJES).Komt helemaal goed.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns