Sprei |
Reageer ![]() |
Autheur | |
eNGELIEN ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1538 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 December 2010 om 20:52 |
Hallo allemaal.
Graag zou ik graag een tweepersoons sprei van blokken willen gaan hakenen ,en ik wilde vragen of iemand weet hoeveel bollen ik nodig heb. Alvast hartelijk bedankt. Lien. |
|
![]() |
|
mineke.j ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat ligt heel erg aan het patroon. Kijk eens op deze site. Ik heb daar ook eens een deken van gehaakt. Die kun je eventueel bekijken op mijn blog (www-knop). Kijk bij maart. |
|
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb wel een vierkante omslagdoek voor iemand gemaakt en daar zaten 6 bollen in. Ik denk dat je voor een twee persoons sprei 4 x zoveel nodig hebt, dus minstens 24, beter 30. In dit geval was het Royaal van Zeeman. Het hangt er ook van af of je met één kleur of meerkleurig wilt gaan werken. Met bollen van een euro, die je ook nog eens terug mag brengen als je de bon bewaart, zou ik geen risico nemen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
als je lid bent op ravelry kun je vanaf 1 januari mee doen
met een cal(corchet along) je krijgt elke maand een blok (patroon) en aan het einde van het jaar heb je een deken. als je de blokken meerdere keren maakt of je maakt andere blokken erbij wordt de deken/sprei groter. <a rel=nofollow href="http://www.ravelry.com/groups/2011- crochet-block-a- month- cal">cal</a> hier is de link naar de cal. |
|
![]() |
|
![]() |
|
eNGELIEN ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1538 |
Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie advies ik heb 32 bollen gekocht ,als hij af is plaats ik hem wel op de site van de hobbydoos.Maar dat kan wel even duren want ik heh een stijve en pijnlijke pink ,daarom kan ik niet lang achter elkaar haken.
Groetjes Lien |
|
![]() |
|
xAnnemiekx ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
Wat een leuk idee! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Smeren met Vicks of Midalgan of Tijgerbalsem wil wel helpen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ikan alles geprobeert maar niets help ik denk dat het komt dat van binnen mijn mijn pink alles kapot was doordat ik ben gevallen.
Groetjes Lien |
|
![]() |
|
Oei, dan helpt misschien arniflor zalf en arnicadruppels. Tegen kneuzingen. Maar nu zijn de winkels al dicht.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |