Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

drie maal is...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: drie maal is...
    Posted: 09 December 2010 om 08:20

scheepsrecht?

Ik ben een trui aan het breien die blijkbaar ongeluk aantrekt... Alles wat mis kan gaan, gaat mis, het is echt niet te geloven...

Ondertussen ben ik voor de derde deer de boel aan het oplappen na fouten, haha! Een voorbeeldje: ik had de schouder aan elkaar gebreid, schiet nadien bij het breien van de col het hele boeltje los... euh.... Ach, je leert van je fouten dus ik heb VEEEEL geleerd bij dit truitje!

heb een paar keer de neiging gehad om de hele rattaplan de vuilbak in te zwieren, maar eigenlijk ben ik nu al zo ver... Nog even volhouden dus, al is het einde nog niet in zicht!

ben benieuwd of dit gevalltje ooit op foto geraakt!

Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2010 om 08:55
hopelijk gaat het de 3e keer goed! ik ben benieuwd succes er nog mee!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2010 om 09:21
Hopelijk stopt het nu
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2010 om 09:51
Ik hoop dat je hem nu gewoon af kan breien zonder problemen en dat hij niet gaat hollen als je een foto wilt maken.
Groetjes Teunie
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2010 om 10:34
Ben benieuwd naar het eindresultaat. En we kennen het allemaal wel hoor, een project waarvan je uiteindelijk blij bent als hij af is omdat het zoveel hoofdbrekens heeft gekost 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2010 om 11:15
Ik hoop dat hij voor iemand anders is, anders gaat hij je nog tegenstaan bij het dragen na al die breimisère.
Ik ben geen goede naaister en dan noemde ik een kledingstuk soms een misbloes. Die ging dan toch na één seizoen naar de circulus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2010 om 11:30

gelukkig niet voor mezelf! was eigenlijk voor de kleindochter van een kennis, maar ik ben nogal pietje-precies op de dingen die ik nog moet "zien dragen", dus gaat het naar het goede doel! Het is best redelijk geworden, maar ik weet natuurlijk de foutjes ztten, hé... Nou ja, voorlopig ziet het er weer even goed uit, haha!

vooral de hals was een flop, ik moest weer zo nodig zonder patroon aan iets beginnen... Plannen is een goeie zaak, moet ik ook eens doen!

het is een oranje truitje met een poppetje op.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2010 om 16:40
Ik kijk al uit naar de foto
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2010 om 21:11
Dappere vrouw, ga door!!!!
Het applaus zal luid klinken, als de foto is geplaatst.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2010 om 22:34
Dapper hoor!!! Bij mij was ie allang in de vuilnisbak beland,raak daar zo gefrustreerd van....petje af dat je volhoudt!!
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 01:25

Zeer dapper ik zou er al genoeg van hebben gekregen. Maar ik ben wel heel benieuwd naar de foto.

Groetjes, Lidia

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 09:51
ik heb ook even de neiging gehad, maar ik had het opmaaspatroontje vooraan er al op gezet, anders was het zeker een andere richting uit gegaan, haha!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 10:46
Ik vind het al knap dat je tot nu toe doorgezet hebt, ik had hem waarschijnlijk al lang weg gelegd (om dan na een half jaar toch uiteindelijk maar weg te gooien). Succes ermee.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns