ik hou het niet van spanning |
Reageer
|
| Autheur | |
dollydotteke
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: ik hou het niet van spanningPosted: 10 December 2010 om 08:17 |
|
ik weet dat er velen zijn die het niet leuk vinden maar ik kan er niets aan doen , dit forum is zowat mijn enigste steunverlaat dus aangezien ik het niet houd van frustratie en zenuwen moet ik het toch even afschrijven binnen een uurtje gaat de pleegmama van m'n zoon waar alle problemen mee zijn naar het centrum voor het diagnosegesprek van zijn testen . Ik kan er zelf niet heen gaan aangezien ik met een zware longontsteking zit en heb dus afgesproken met het centrum dat ik zelf ook langstkom als ik beter ben maar dat de pleegmama vandaag al wel komt en dat zij het dan straks per telefoon doorbrieft aan me. we konden het gesprek niet uitstellen door m' n ziek zijn nu omdat er te veel mensen wachten op het resultaat , de school , de mensen van bijzondere jeugdzorg , de huisarts , de plasdokter , noem maar op. Ik ben zo bang nu , geef ik eerlijk toe .aangelang iedereen denkt zal de uitslag niet schitterend zijn en aangezien ik al 2 zonen heb die ''geliefd anders'' zijn behoed ik me al voor op het ergste , zeker omdat we al langer weten dat hoe hij reageert duidt op zwaardere fase's dan men andere zonen. Ik hoop dat ze al met wat goede oplossingen gaan komen om het voor iedereen leefbaar te houden met hem. al is het zoals ik al even overweeg om hem naar een speciale instelling te brengen waar hij geholpen kan worden. maar ow jee , kan ik het wel aan om nog zo'n speciale zoon erbij te krijgen , want tenslotte dragen ze die stempels heel hun leven... pfff ik ben echt bang voor de uitslag ... |
|
![]() |
|
boek
Hobbyguru
Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 08:26 |
|
meisje heel veel sterkte, en weet dat ze het beste met hem voor hebben al voelt dat niet altijd zo
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
</a>
|
|
![]() |
|
Brei-meisje
Duizendpoot
Lid sinds: 20 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 08:31 |
|
heel veel sterkte en succes! |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 09:43 |
|
Veel succes en ik zal voor jou mee duimen
|
|
![]() |
|
Marlan
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 09:58 |
|
Heel veel sterkte en ik duim mee dat ze een goed behandelplan voor hem kunnen vinden
|
|
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
sassa
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 10:08 |
|
meid toch, veel sterkte, ik duim voor je
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
</a> groetjes sandra
|
|
![]() |
|
Teunie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 10:16 |
|
Ook ik duim voor je dat ze een goed behandelplan weten te vinden voor je zoon.Ik snap dat je het nu moeilijk hebt heel veel sterkte.
|
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Roos39
Hobbywonder
Lid sinds: 09 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 918 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 10:46 |
|
Dag Dollydotteke,
Wat een moeilijke, zware dag. En nu ben je zelf ook nog ziek en kun je er niet bij zijn. Ergens weet je toch al wel een beetje wat er komen gaat. En ja nog een speciale zoon erbij, dat kun jij. Tenslotte heb je al heel veel ervaring en kun jij als beste leren hoe met dit stempel om te gaan. Voor jou wordt het dan allemaal wel heeel zwaar, dus ik hoop met jou dat ze dan ook met goede hulpvoorstellen komen. En mocht dit zijn dat opname zal volgen, dan weet dat jij al heel veel hebt gedaan, geregeld, gezorgd, gevraagd om het niet te hoeven doen. dollydotteke , heel veel sterkte nu en verder. Rosemarie |
|
![]() |
|
dollydotteke
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 12:00 |
|
bedankt iedereen , ik weet nu wat er is vastgesteld bij hem , maar ik weet niet hoe ik me erbij moet voelen of wat ik me nu net moet voorstellen hij is zwakbegaafd op alle gebeiden en zal dus net als de andere broers naar het bijzonder onderwijs moeten gaan , zal voor ons allen al een opluchting zijn aangezien hij dan niet meer zal overvraagd worden maar 1 ding kwetste me wel als ik het telefoontje kreeg van de pleegmama : hij had letterlijk gezegt dat hij graag een ander kindje wil zijn ...hij is dus al zwaar depressief en zal ook in therapie moeten daarvoor. zoals ik het nu bekijk hebben we weer dezelfde fout gemaakt als bij de anderen voor ik het wist en maar uitgegaan op de leeftijd ...kom op jongen , je bent 9 jaar , dit moet jij toch al kunnen! niet dus... we zullen wel zien wat de toekomst brengt zeker....eerst zorgen dat m'n engel van die depressiviteit afraakt |
|
![]() |
|
boek
Hobbyguru
Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 12:14 |
|
en wat is er mis met het speciaal onderwijs niets hoor meisje ken ook iemand die er heen is geweest, en als je ziet wat voor een kanjer het is geworden en wat voor harder werker dan kan menig moeder daar jaloers op zijn geeft het een plekje in je hart en weet dat het met jouw kanjer ook wel goed komt al is het in zijn eigen thempo het deprsief zijn is een ander verhaal zoek er hulp bij, maar dat komt wel goed met veel liefde en aandacht en dat hoeft voor jouw niet moeilijk te zijn want daar stroomt je hart van over en voor je het weet zegt die tgen jouw mam het was moeilijk maar we hebben het hem wel geflikt |
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
</a>
|
|
![]() |
|
tootjeko
Hobbywonder
Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 15:29 |
|
Voel je aub niet schuldig en je hebt geen fouten gemaakt. Je hebt het beste met je zoon voor gehad en helaas kunnen wij mama's niet in de hoofdjes van onze kinderen kijken.
Nu er een diagnose is kunnen ze met je zoon aan het werk en dat zal voor jullie ook een stukje rust geven. ![]() |
|
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 23:04 |
|
Je mag altijd tegen ons aanpraten en van je afschrijven. En degene die het niet leuk vinden, slaan dat topic maar gewoon over.
Ik vind het heel moedig dat je al je sores met ons deelt. En ik wil je heel veel sterkte toewensen. In ieder geval weten jullie nu wat er aan de hand is en kan daaraan gewerkt worden, ook al zal het absoluut niet gemakkelijk zijn. Een hele dikke virtuele en blijf gerust ons luisterende oor gebruiken. |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2010 om 23:23 |
|
oh wat was dit weer een moeilijke zware dag voor je.
Maar met de uitslag die je hoorde, kan nu wel gewerkt worden. Ik wens je veel sterkte en beterschap toe. Schrijf er maar over hoor, als het jou helpt! |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 December 2010 om 11:56 |
![]() |
|
tikoes
Hobbyguru
Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 December 2010 om 13:24 |
|
Heel veel sterkte voor jullie allen
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 December 2010 om 14:38 |
|
Heel veel sterkte voor jullie allemaal en samen sta je heel sterk jullie zullen er wel door komen
|
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 December 2010 om 21:00 |
|
Heel veel sterkte voor jullie gezin en beterschap voor jou.Gewoon schrijven hoor,wie het niet wil lezen,slaat het topic maar over. Groetjes Frea |
|
![]() |
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru
Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 December 2010 om 21:24 |
|
Je mag altijd tegen ons aanpraten en van je afschrijven. En degene die het niet leuk vinden, slaan dat topic maar gewoon over.
Hallo dollydotteke, ik sluit me bij leonie aan, en beterschap ook voor jezelf he met die longontsteking groetjes hesterkg1 |
|
![]() |
|
marmich62
Newbie
Lid sinds: 10 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 December 2010 om 21:41 |
|
Hallo Dollydotteke, ik heb met verbijstering jouw verhaal
gelezen. Wat zal je het moeilijk hebben. Eerst zelf al niet in orde (longontsteking) en dan al die ellende er bij. Ik wil je heel veel sterkte toe wensen en hoop dat jullie de juiste beslissingen nemen met betrekking tot de dingen die gedaan moeten worden. Hou je goed. Marijke |
|
|
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
|
|
![]() |
|
TLooman
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1871 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 December 2010 om 14:15 |
|
helemaal mee eens ik had het niet beter kunnen verwoorden |
|
|
groetjes Thea
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |