Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraagje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje
    Posted: 10 December 2010 om 01:20

Hoi Dames,

Ik las een tijdje geleden dat er dames zijn die de Weightwatchers doen, mag ik daar iets over vragen. Toen ik van de week bij mijn dokter was voor mij Hernia vertelde ze mij dat het beter is af te vallen. Nu hebben wij hier Light And Easy, dat is echt heel erg goed, dat zijn komplete bevroren maaltijden, die ze dan bij je thuis bezorgen. Maar helaas mijn dorp is dus te ver ze komen niet bij mij.

We hebben nog iets anders Jenny Greg, maar daar moet ik weer ruim 40 km voor rijden want die zit weer in Adelaide. Nu kan ik hier in de supermarkt maaltijden kopen van de WW, maar daar staan geen kalorie aantal op, wel punten. Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel punten je op een dag mag hebben, of wat een punt aan kalorie is.

Ik hoop dat iemand me dat kan vertellen.

Groetjes, Lidia

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 08:09
ik heb even voor je gekeken maar ik kan daar niks over
vinden.
misschien dat iemand anders je daar mee kan helpen
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 08:19

ik heb ook even gekeken maar aangezien ikzelf hier niet aan meedoe is het nogal ingewikkeld voor me maar heb wel deze site gevonden ...

misschien is dit iets nuttigs als je het systeem van ww snapt

http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watchers/ProPoints-Dagtotaa l.html

Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 08:33

Hoi Lidia,

Ik wil best uitrekenen hoeveel punten jij mag eten,daarvoor heb ik wel je lengte,gewicht + leeftijd ndig. (mag ook in een pm)

Weight wachters werkt niet met calorien.

Ikzelf doe WW online.

Heb net even op de site van WW.AU gekeken,voor $13.83  pm kun je meedoen.

De kant en klare maaltijden vind ik niet lekker,maak liever zelf mijn maaltijden,

Heeeelll handig,lekker vanuit huis.

Groetjes,

Sengul

Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 08:36

hoi!

ik ben zelf een weight watchers meisje :) en met resultaat in 10 weken zo een 10 kilo er af! en ik vind het een heerlijk dieet alles mag zolang je je aan je punten houdt!

Het hangt van je gewicht en lengte af hoeveel punten je mag. Ik ben 1.74 en toen ik begon met WW woog ik 79 kilo. Toen mocht ik 29 punten; dit is het laagste aantal punten dat je mag. Ben je boven de 80 kilo mag je 32 punten (zodra je hier onder komt ga je naar de 29 punten)

Per week heb je ook nog eens 42 punten (tenminste dit was het bij mij hangt ookv an je lengte/gewicht af) als extraatje. Dus een wijntje, biertje, chips etc.

Ik ga zelf niet naar de club dat red ik niet met mijn drukke baan en andere bezigheden. Maar mijn moeder ging wel en die heeft een boodschappen boekje voor me gekocht waarin elk bedenkbaar eetbaar product in staat. Aan de hand van dat boekje plan je je dag in.

Je zou kunnen kijken waar er een club bij jou in de buurt zit dat je er 1 keertje heen gaat voor alle info; je punten; het boodschappen boekje; opschrijfboekje en dan kan je het zelf thuis doen.

Ik doe het zelf thuis en heb er de motivatie voor!

heel veel succes en als je vragen hebt kan je me altijd een pm sturen!

groetjes

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 09:47

hoi lidia! hier ook WW!

Was daar zelf vijf jaar geleden 15kg mee afgevallen, maar toen weer even van het rechte pad af, hihi! je moet het proberen te zien als een andere manier van eten, van koken, en niet echt als een dieet... dat is moeilijk, dat is een beetje een knop die om moet...

Maar nu dus weer begonnen en de 7 kg die er af moesten zijn er af, ik dnk op ongevee een maand of twee, drie...

Hoeveel punten je per dag hebt, hangt zoals gezegd van een aantal persoonlijke dingen af...

Je hebt ook handige boekjes waar in staat hoeveelpunten de meeste dingen zoal zijn. Het zijn boekjes voor produkten die vooral hier in de supermarkten liggen, per merk ook... Maar omdat jij niet in NL woont, is dat misschien niet zo nodig. Wat wel in het begin wennen is, is het afwegen. Maar daar ben je snel aan gewoon, en op den duur is het ook niet meer zo nodig vind ik. Dan weet je echt wel hoeveel het ongeveer is... Maar in het begin echt doen, want dan schrik je soms hoeveel of hoe weinig iets weegt, heel raar is dat vond ik...

als je nog meer wil weten, dan stuur je maar een pm, kan ik misschien wat dingetjes opsturen voor je...

dikke knuf, chrisje en veel succes!

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 10:22

Dank voor jullie reactie, pmtje is onderweg. Niet dat ik mijn gewicht niet wil zeggen hoor. Ik weeg 85 kilo echt teveel want ik ben maar 168 lang. Ik hoop over een tijdje hier te kunnen melden dat ik lekker ben afgevallen.

Liefs, Lidia

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 11:11
Ik ben 80 kilo bij 1.56 m. Ik heb een tijdje geprobeerd af te vallen met het eetdagboek van het voedingscentrum. Je vult elke dag in wat je hebt gegeten en dan lees je hoeveel calorieën en vet je hebt genoten en wat daar teveel van was. De stok achter de deur was dat je elke dag met je neus op fout eetgedrag werd gedrukt.

Maar na elk dieet ging ik weer gewoon eten en kwam weer aan.

De dietiste had me laatst nog per brief een afspraak aangesmeerd op 24 december om 11.15. Ja hallo naast de dag voor Kerst is dat toevallig ook de dag dat ik 63 wordt. Afgezegd dus en ik hoef geen nieuwe afspraak.

Volgend jaar minder snoep en minder vet, maar eerst het jaar uitluiden met lekker eten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 21:44

Ja Magtelt ik denk ook dat als we niet meer snoepen er best al wat af gaat. En een afspraak zo vlak voor de kerst is ook niet echt handig zeg. Ik ben al aan het minderen de pORtie zijn al kleiner en het snoepen probeer IK helemaal te laten. Als ik nu echt iets bij de thee of koffie wil neem ik een koekje van de WW.

Groetjes, Lidia

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.418 seconden.
Lang Yarns