condoleren |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
ab63
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 December 2010 om 12:57 |
Wil, langs deze weg wil ik je condoleren met het verlies van je man. Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en de jou-en. Er wordt aan je gedacht |
|
GROETJES ANGELA
|
|
Mistig
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil, graag wil ik je heel veel sterkte wensen voor de komende moeilijke tijd. In gedachten ben ik bij je.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Wil, en familie, gecondoleerd met het verlies van je man. Ik wens jou en een ieder die je dierbaar is, heel veel sterkte voor nu en de komende tijd, dat zullen jullie nodig hebben, we denken aan je. lieve groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
breinaald
Hobbyguru Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
Post Options
Thanks(0)
|
wil gecondoleerd met het verlies van je man. heel veel sterkte
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
wil gecondoleerd met het verlies van je man, ik wens je heel veel sterkte in de komende tijd, we denken allemaal aan je
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil heel veel sterkte met het verlies van je man.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
petunia
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juni 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 799 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil ,ik wens je heel veel sterkte in deze zware tijd, groetjes Jacqueline |
|
denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil van harte gecondoleerd met het overlijden van jouw man |
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte de komende tijd.
Voor jou en jullie familie |
|
groetjes Marlan
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil, ook van mijn m´n meeleven met het overlijden van je man...heel veel sterkte gewenst voor jou en degenen die dichtbij je staan..hoop dat je daar kracht uit mag putten...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
Will, Ook van mij. heel veel sterkte in deze tijd en straks met het verwerken van het grote verlies. |
|
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook van mij gecondoleerd en heel veel sterkte.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd met het verlies van je dierbare. Ik hoop dat je veel fijne mensen om je heen hebt om je verlies te verwerken.
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
breidje
Hobbyguru Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel voor de lieve woorden
|
|
wil
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!
|
|
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
WIL GECONCOLEERD EN VEEL STERKTE EN KRACHT OM VERDER TER GAAAN.
|
|
|
|
rita_1709
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lieve Wil, Héél véél sterkte voor de komende, moeilijke tijd !!! Wij denken aan jou en je familie. |
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
...Lieve Wil ik wens je heel veel sterkte om dit groot verlies te verwerken
|
|
groetjes geesje
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil, gecondoleerd met je verlies en heel veel sterkte en kracht bij de verwerking van dit grote verlies
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |