Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gasten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gasten
    Posted: 13 December 2010 om 17:39
Dag lieve gasten, krijgen jullie zin om mee te praten? Om tips en trucs met ons te delen of patroontjes? Of om ons om patroontjes te vragen? Jullie zijn van harte welkom.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2010 om 18:40

Ik ben niet echt een gast,maar doe wel mee.

Ik heb nu geen patroontjes nodig,heb ook even geen tips,maar een beetje babbelen over breien of haken zou wel leuk zijn.

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2010 om 20:24

......ik heb de afgelopen weken veel bezoek gehad

en heb HEEL VEEL PATROONTJES die ik de afgelopen tijd

heb gevraagd......uitgeprint en geordend........

en had 2 zakken vol onafgemaakte knuffels voor de Goede Doelen eens ter hand genomen  en nog 1 zak moet ik nog doen......maar het schiet nu wel op

groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2010 om 10:50
Ik bedoelde de gasten, die onderaan op de eerste bladzij vermeld staan. Toe ik dit topic begon waren er drie hobbydozen online en 33 gasten. En dat vond ik jammer, 33 die niet mee praatten, alleen maar lezen.

wat rozengeur.
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2010 om 11:00
Ik wil ook wel mee babbelen hoor Maar weet niet of ik nog onder de gasten val
Ben wel niet zo lang lid Maar probeer toch wel te reageren
groetjes Marlan
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2010 om 11:20
Als je aangemeld bent, sta je onderaan met je naam en dan ben je geen gast maar een zeer gewaardeerde hobbydoos. Kijk maar naar helemaal beneden op de startpagina van het forum.

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2010 om 11:20
ik ben gewoon ingelogd, maar dat staat onderaan niet vermeld, misschien is dat bij meerdere mensen zo en staan ze als gast onderaan vermeld
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2010 om 11:30
Ik zie het, wat vreemd. Er staat 5 leden, maar er worden maar 4 namen gegeven. Misschien kon je bij het aanmelden iets aanklikken over je naam afschermen, ik weet niet meer wat ik allemaal wel en niet heb opgegeven.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2010 om 22:22
Dat was mij ook al eens opgevallen en ik begon me al af te vragen of ik het tellen was verleerd 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2010 om 23:34
ben er achter, je moet eerst uitloggen en dan opnieuw inloggen en dan krijg je de keuze of je zichtbaar wil zijn of niet.
lydia wijsbroek
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 11:19
Gasten kunnen trouwens niet meekletsen,ze moeten eerst lid worden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 11:21
Dat was mijn bedoeling.

wat rozengeur.
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Syl*** Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 23:00
Ik probeer de laatste dagen wat bij te lezen, ben lang niet meer geweest.....voel me een beetje "gast"
Groetjes Syl
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 23:03
Nou Syl, als je als hobbyguru en lid sinds 2006 meedoet, hoef je je echt geen gast te voelen. Dat zou net zijn of je je gast voelt in je eigen huis.

wat rozengeur.
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Syl*** Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 11:07
Groetjes Syl
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 12:46

leuk Syl,dat je er weer even bent,maar jij bent natuurlijk geen echte gast.

Alhoewel,met al de nieuwe leden,ben je vast het spoor bijster.

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Syl*** Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 15:05

Ja, het valt niet mee.....Alles goed met je?

Er zijn zoveel nieuwe leden, en "oudere" leden die zoveel moois hebben gemaakt, maar zeker ook meegemaakt......dat ik dat nooit van iedereen kan onthouden.

Groetjes Syl
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns