Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

rotzakken zijn het!!!!!!!!!!!!!!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: rotzakken zijn het!!!!!!!!!!!!!!
    Posted: 15 December 2010 om 10:08

de fiets van mijn dochter is afgelopen maandag gestolen; die stond vóór het tehuis in Bleiswijk (zuid holland) waar ze werkt. Deze fiets is haar werkpaard en enige vervoermiddel: gauw naar school kindertjes ophalen, ALLE boodschappen deed ze er mee. Fiets stond op slot (Batavus "Crescendo" meen ik), zware zwarte voorbagagedrager voor een krat, rose krat van de Hema er bovenop. Die is niet zo maar meegenomen, moet gewoon in een auto zijn geladen en dat op klaarlichte dag!!!

Misschien krijgt de dief nog spijt en zet hij/zij de fiets terug??

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 10:42

tja, hier dezelfd ervaring helaas, joke! grrrr!

vorig jaar fiets gestolen, dit jaar de nieuwe fiets volledig in elkaar getrapt! hun manier van gezellige pret...

op den duur zou je er gewoon één terug jatten, maar dan wint mijn gezond verstand het weer... het IS maar een fiets, en ze zat er niet op...

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 12:21
Wat een rotstreek! Je kunt inderdaad ontzettend afhankelijk zijn van je fiets voor vervoer. En wat je zegt, zo'n opvallende fiets, dat moet toch opgevallen zijn dat die door een niet-eigenaar wordt meegenomen? (gerommel aan het slot, meenemen in een auto ofzo).
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 12:28
Gisteren zijn er in rond station Prins Alexander 10 fietsen gestolen zover ik weet.
Stonden gewoon op slot en sommige in voortuinen waar ze de hekjes van open moesten maken en niemand heeft iets gezien.

Het is gewoon verschrikkelijk deze mentaliteit we moeten er allemaal hard voor werken zomaar even een nieuwe halen is er toch voor haast niemand bij

groetjes Marlan
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 13:27

aaah,wat triest toch he?!!! Vraag me dan toch weer eens hardop af en wat voor maatschappij we leven!!......

Gelukkig zijn er nog wel plekjes als deze waar warmte voorop staat!!

Als je me je adres pm't stuur ik je een kerstgroet met kleine bijdrage voor een andere fiets voor je dochter. Kan ook niet veel missen,maar wie volgt????

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 14:52
Dit zijn dan weer van die berichtjes waar je vreselijk kwaad om kunt worden. Wat een mentaliteit hebben sommige "lui"toch!
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 15:11
Kan me voorstellen hoe ze zich voelt. Niet al te lang geleden is mijn rollator  bij m'n voordeur vandaan gejat. Tja en daar sta je dan... Wens je dochter sterkte.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 18:08
waarom kunnen sommige mensen met hun tengels niet van andere mensen hun spullen blijven. Ik hoop met jullie dat de dader spijt krijgt, maar ik vrees van niet.
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 18:32
Het is toch niet te geloven. En op klaarlichte dag, de brutaliteit. Je snapt sommige mensen toch niet dat ze niet met hun p***n van andermans spullen af kunnen blijven.
Sterkte voor je dochter.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 18:37

Lieve mensen en vooral Smimske,

ja, we zijn vooral heeeel erg boos. Een geldelijke bijdrage hoeft niet hoor, wel ONTZETTEND LIEFFFFF bedoeld, heeeeel bijzonder.

Groetjes allemaal en bedankt voor jullie mede-boosheid (nieuw woord hihihihi),

Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 19:09
oh wat een narigheid!
Ja, daar wordt je vreselijk boos om.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 19:39

dat zijn dingen om razend van te worden.hebben wij ook verschillende keren meegemaakt,met de kinderen.

Eeen fiets trouwens na twee jaar terug gekregen,was gevonden in een sloot.

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 20:30
Joke ik weet precies wat je bedoeld, mijn dochter had 2 zomers keihard gewerkt in een ijssalon zodat ze kon sparen voor een bromfiets, eindelijk na 2 jaar had ze het geld bij elkaar en ging er trots op naar school.
Gelijk diezelfde had ik haar huilend aan de telefoon dat haar bromfiets op school gestolen was, en naar later bleek niet alleen die van haar.
Ze komen gewoon voor rijden met een auto met aanhanger en voordat je het weet staat de handel op de kar en zijn ze weg.
Toen ik mijn kind zo verdrietig zag heb ik heel iets anders gezegd dan rotzakken, geloof mij maar want ik was zo boossssss en nog als ik er aan terug denk.
Maar ze heeft nooit meer haar bromfiets terug gekregen en ondanks dat hij maar een paar dagen oud was moest ze weer meer dan de helft bij betalen voor een nieuwe ondanks de verzekering. (gelukkig had ze een lieve papa en mama)
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 20:34
wat vervelend is dat.
ik hoop dat er nog een verzekering op de fiets zat dan
krijgt ze in ieder geval wat geld terug als de fiets niet
terug komt
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 22:16
Toch aangifte doen. Kijk ook even op Marktplaats daar heb
ik mijn gestolen fiets teruggevonden. Hij werd te koop
aangeboden.
x_3bc1bd1f
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 10:16
Hun handen moesten stijf staan,hopelijk vind je hem snel terug
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 20:39
Jaren geleden waren mijn man en ik op 1e kerstdag op de fiets naar schoonmoeder 's morgens voor op de koffie. Beide fietsen voor haar pui gezet op slot natuurlijk. Later op de ochtend kwamen onze dochters ook en die vroegen of wij soms op één fiets waren gegaan. Bleek dus dat mijn fiets die nota bene achter die van mijn man stond, dus tegen de muur gestolen was. Men heeft dus echt een damesfiets nodig gehad. Mijn schoonmoeder grapte toen nog van : die fiets brengt de kerstman vandaag nog wel terug. Helaas..... niet!
Maar ..... enkele weken later liep mijn man door de stad in de buurt van schoonmoeders huis en wat denken jullie? Daar zag hij plots mijn fiets weer staan in een fietsenrek. Het slot was kapot en de rietenmand was eraf, maar toch hij was het met de postcode erin van ons. Dus manlief heeft hem gewoon weer meegenomen.

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 12:17

Helaas niet gevonden (verzekering zat er net niet meer op).

Toch blijf IK hopen, je weet maar nooit. Mijn dochter gelooft er niet in dat de fiets nog terug komt.

Nou ja, ik weet best dat er ergere dingen in de wereld zijn maar toch!

Groetjes, Joke

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 13:06
Originally posted by Josl Josl wrote:

Helaas niet gevonden (verzekering zat er net niet meer op).

Toch blijf IK hopen, je weet maar nooit. Mijn dochter gelooft er niet in dat de fiets nog terug komt.

Nou ja, ik weet best dat er ergere dingen in de wereld zijn maar toch!

Groetjes, Joke

klopt, er zijn ergere dingen, maar het zou gewoon niet mogen! ze moeten met hun tengels van andermans spullen afblijven!  en voor haar is het nu even heel erg rot! hopelijk komt ie nog boven water, je weet maar nooit!

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 12:32

Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Hun handen moesten stijf staan,hopelijk vind je hem snel terug

niet alleen stijf ze moesten er gewoon afvallen

groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns