Allergie |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | ||
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 December 2010 om 11:46 |
|
Al ruim 6 weken heb ik last van mijn ogen; brandend gevoel, jeuk, drukkend gevoel achter mijn ogen, soms wazig zien, niet tegen fel licht en snel bewegende dingen kunnen. 3 weken terug naar de huisarts; beginnende ontsteking. Ooggel gekregen. Na 5 dagen niet over? Terugkomen. Vanmorgen had ik de afspraak bij de oogarts. Eerst bij de assistente langs die de scherpte van het zien bekeek. Daar is niets mis mee. Ze vond mijn pupillen ook erg groot en deed ineens het licht van bijna donker naar erg fel aan! Dat deed pijn aan mijn ogen, maar zoals zij zei: Je pupillen doen het nog! Toen kreeg ik druppels omdat mijn pupillen te klein waren om door de arts goed onderzocht te worden. |
||
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Sterkte en beterschap Groetjes Frea |
||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het hoeft niet iets anders te zijn dat je gebruikt hebt, een allergie kan altijd ineens de kop opsteken, ook al heb je er daarvoor nooit last van gehad. Misschien de make-up die je gebruikt, of een gezichtsreiniger/dagcreme o.i.d.?
|
||
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Aan make-up ook al gedacht, maar bij de eerste oogklachten gelijk gestopt met make-up tot op heden. cremes ed gebruik ik niet. Er zijn zoveel dingen waarvan het zou kunnen, shampoo, wasmiddel, stof, kleding, dieren. Eerst maar afwachten wat de druppels doen, anders kijken we weer verder. |
||
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat vervelend.. hoop dat de druppels hun werk gaan doen.
Beterschap |
||
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
||
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat naar!!! Ik heb natuurlijk geen idee waar dit door komt, maar is het in huis nu niet erg droog?
Was bij mij het probleem. Nu zullen er wel meer mensen wat aandragen, maar je moet maar zo denken: we bedoelen het goed. |
||
Ennas
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vind ik ook helemaal niet erg, erg lief dat jullie meedenken. |
||
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat vervelend voor je. Beterschap gewenst en ik hoop voor je dat de druppels snel zullen werken
|
||
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
oh dat is vervelend, hoop dat de druppels je kunnen helpen!
|
||
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
wat vervelend is dat zeg.
ik hoop dat je snel van alle klachten af bent. ook geen nieuwe soort wol gekocht?(even een gedachte hoor) |
||
|
||
Ennas
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nee ook geen nieuwe wol gekocht. Vanmiddag de eerste keer de nieuwe druppels gebruikt, ben benieuwd de komende weken. |
||
mineke.j
Hobbywonder Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oh, dit is heel vervelend!!! En helaas heel herkenbaar .... ik ben er nu na een aantal jaar nog niet achter wat het is maar ik merk al vroeg dat het begint en dan snel druppelen en een zonnenbril op tegen de pijn van het licht. Ziet er dom uit in de winter maar ja. Ik heb het vaak in het voorjaar en in periodes van sneeuw. Alsof het licht dan anders valt of zo ..... maar we komen er niet uit. Succes met de druppels en ik hoop dat het snel weggaat! |
||
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
|
||
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Veel beterschap ik hoop dat je druppels snel werken
|
||
Tineke01
Hobbyguru Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Laten we hopen dat de nieuwe druppels aanslaan. Beterschap ermee hoor. Groet, Tineke01
|
||
Ennas
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb nu ook een oogdruppel gekregen die ik met tussenperiodes altijd mag gebruiken. Over 2 weken begin ik daarmee. Jij ook sterkte ermee. |
||
mineke.j
Hobbywonder Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dit jaar valt het bij mij tot nog toe mee .... maar waarom? Geen idee, vorig jaar was een ramp. Het is zo moeilijk om de oorzaak te vinden! Het lijkt een combinatie van iets met licht te zijn ... ik kan zowiezo niet meer tegen fel licht.
|
||
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
|
||
xAnnemiekx
Hobbywonder Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat rot... Misschien zou je een keer naar een allergoloog kunnen gaan? In Nijmegen en Utrecht zitten erg goede heb ik gehoord. |
||
Ennas
Post Options
Thanks(0)
|
|
Daar is wel een verwijsbrief voor nodig. Ik hou het wel in gedachten. |
||
xAnnemiekx
Hobbywonder Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het klopt dat je een verwijsbrief nodig hebt. Maar die kan je aan je huisarts vragen als je dat zou willen. Fijn dat je iets verbetering merkt. Beterschap ermee! |
||
TLooman
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1871 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
fijn dat het iets beter gaat beterschap ermee |
||
groetjes Thea
|
||
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |