Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even klagen!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Even klagen!
    Posted: 15 December 2010 om 17:31
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik heb op het moment even niemand om tegen aan te schreeuwen slaan of schoppen dus misschien dat een berichtje hier even helpt.

Mijn lieve man van 27 is als sinds dat ik bij hem ben (nu 10 jaar) veel moe, kan weinig eten verdragen en ligt altijd s'avonds om 9 uur in bed.

Nu is het zo dat mijn mannetje een grote sportman is, altijd in de weer altijd aan het trainen of een wedstrijd (wielrennen) bij zijn club hier in Assen altijd veel lol. Tot dat het opeens 8 jaar geleden allemaal niet meer ging. Hij werd elke dag moeier, nergens meer zin in enz.

Wij naar de dokter, je hoopt op een bloed onderzoek aangezien hij normaal erg fit is en veel wil ondernemen. Geen bloedonderzoek, conclusie was "stres" tja denk je dan dat zou wel eens kunnen, school, werk, wedstrijden oke.

Dus alles op een laag pitje en zo is het eigenlijk 8 jaar lang door gesukkelt, wielrennen deed hij nog wel maar daar is hij het laaste jaar ook mee gestop, vaak naar de dokter geweest, vond het onnodig om verder onderzoek te doen.

Nu zijn wij zelf 2 jaar geleden verhuist naar kloosterveen (nog wel steeds Assen) maar hadden dus een nieuwe dokter nodig, mijn mannetje moet inmiddels niets meer van doktoren hebben en heeft zichzelf als "gek in zijn hoofd" bestemplt aangezien het nu nog steeds niet beter gaat.

Ongeveer 4 maanden geleden is hij ingestort, komt uit zijn bed, eet an is dan al weer zo moe dat hij weer naar bed moet, eten gaat haast niet, vlees de laaste jaren al helemaal niet meer en van sporten komt niets meer, hij is de laaste 3 maanden 20 kilo aangekomen.

Dus nieuwe dokter hier in kloosterveen, aangezien ik zelf ook probleempjes heb en ik onze nieuwe dokter een aardige bent vind, mijn mannetje zo ver gekregen dat hij mee ging, hij verwachte er niets van. Gelukkig blijkt onze nieuwe dokter ook een sport arts te zijn en vind het verschrikkelijk dat hij nergens meer zin in heeft.

Eindelijk na 8 jaar een bloedtest, mannetje verwachte niets. Vorige week telefoon van de arts of we direct langs wilde komen. Je schrikt dan natuurlijk al want een arts belt niet zomaar.

Wat blijkt, mijn mannetje heeft 10/11 jaar geleden de ziekte van Pfeiffer gehad (dus veel moe enz) hij heeft dit ook best wel heftig gehad en nog jaren een nasleep van gehad (dachten wij)

Wat blijkt nu uit het onderzoek, zijn lever is tijdens de ziekte van pfeiffer gaan uitzetten en is beschadigt, zo danig dat wat een lever normaal doet (voedings stoffen filteren, slechte stoffen eruit halen enz) haast tot een 0% is gekomen. Dit wil dus zeggen dat hij zich DAAROM altijd zo voelt, zijn lichaam word na elke maaltijd vergiftigd en dit word erger als hij bevoorbeeld vlees of vette dingen eet.

Er word op dit moment nog onderzoek gedaan hoe we dit gaan oplossen, waarscheinlijk medicijnen en op een speciaal dieet. De dokter geeft aan dat het wel weer goed komt maar dat deze aandoenig permanet is.

Ik ben echt ZO BOOS al die jaren van lamlendigheid, altijd maar denken wat is er nou met hem. En hij hij altijd denken dat hij niet goed in zijn hoofd was en dat hij niet normaal is.

Ik ben gewoon even boos op het hele medice systeem, zovaak naar de dokter, zovaak is mij verteld van "Misschien moet u eens met uw man naar een psycholoog" het is op dit moment zo erg dat hij opstaat en s'middags om 14 uur weer in bed ligt om vervolgens op 18 uur naar de bank te verhuizen om daar met een dekentje te liggen en iets te eten.

Nou sorry voor het lange verhaal het moest er even uit!
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 18:04
hé, je kunt wat aan de hand hebben, je zou voor minder boos worden en het geloof in de medische wereld helemaal verliezen.
Bij deze wil ik jou en je mannetje heel veel sterkte toe wensen, en je hoeft je helemaal niet te excuseren voor je verhaal, het is ook een heleboel wat jullie hebben meegemaakt en dat schrijf je niet in 2 of 3 woorden.  Dikke knuf voor jullie beiden, Sa
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 18:23

Ik vind het heel jammer voor jullie dat de artsen er zo mee om zijn gegaan al deze jaren. En nu is de ellende helaas niet meer terug te draaien of op te lossen.

Ik hoop dat er nu een zo goed mogelijke oplossing voor jullie komt, zodat jullie toch weer van het leven kunnen gaan genieten. Ik wens jullie veel sterkte en hou je ons op de hoogte?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 18:29
Allemensen, wat een verhaal zeg. Dat je nog niet eens op je eigen huisarts kunt vertrouwen. Maar goed dat jullie nieuwe huisarts meteen inzag dat er iets meer aan de hand zou zijn.
Heel veel sterkte gewenst voor jou en je man en een dikke virtuele
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 20:42
wat een verhaal.
je zou al die andere artsen toch een schop onder hun REET
geven!!!!!
ik ben blij voor jullie dat er nu uit is gekomen wat de
oorzaken zijn van alle ellende en dat het een halt toe
geroepen kan worden waardoor het allemaal iets beter mag
worden al zal hij misschien nooit meer de man worden van
vroeger.
heel veel sterkte en als je wilt klagen ben je hier op het
juiste adres.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 21:19
Henriët toch,jullie krijgen wel veel voor je kiezen zeg.Er zijn inderdaad artsen die je een schop onder hun achterste zou willen geven.Hier mag je zeer zeker boos om worden,al die jaren gedacht dat het tussen z'n oren zat.Ik hoop met heel mijn hart dat je nieuwe huisarts een dieet en speciale medicijnen kan vinden om het leven voor jullie weer wat dragelijker te maken.Heel veel sterkte en beterschap en denk ook nog aan jezelf.
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 21:23
Zeker wat een verhaal,  ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen, en ik ben blij dat je nieuwe dokter jullie serieus heeft genomen. Je moet maar net de goede arts treffen. Ik kan me voorstellen dat je boos en kwaad bent.  En niks geen sorry hoor, schrijf maar van je af,  lieve groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 21:54
Poeh, wat een verhaal zeg.

wil je veel sterkte wensen, samen met iedereen hoop ik dat
er nu een medicatie gevonden wordt wat echt gaat helpen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 21:58
Ik kan me voorstellen dat je nu heel erg kwaad bent en dat je man ook woedend zou zijn, als hij de energie had. Wat een nietsnut van een dokter was die eerste. Gaan jullie daar nog werk van maken? Ik zou in ieder geval een woedende brief schrijven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 23:41

weer zoiets, ik schrik me rot en alles komt weer naar boven.

IK WENS JULLIE HEEL VEEL STERKTE< EN HOOP DAT HET GOED KOMT 

ik heb het 3 x meegemaakt, onze oudste kreeg te horen ..zit tussen de oren, 11 uur later was hij dood

onze dochter och een griepje, om een lang verhaal kort te houden kw.aardig niertumor,nier eruit en GELUKKIG geen uitzaaiingen..( ze werkt weer en het gaat goed )

en nu ikzelf, komt omdat er 2 mnden tussen de uitslag van dochter en overlijden van mijn man zit dus STRESS..........................gelukkig a.s vrijdag naar internist...

door een andere arts verwezen

groetjes geesje
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 01:08
oh wat een verhaal, kan me voorstellen dat jullie heel erg kwaad zijn.
Ik hoop dat er nu een zo goed mogelijke oplossing voor jullie komt.
Veel sterkte en schrijf maar hoor!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 08:48

kan me goed voorstellen dat je boos bent zeg het is niet niks.

wens jullie dan ook heel veel sterkte

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 10:10

Dat is een hele boterham zeg ,ik zou eens goed mijn mening zeggen tegen de vorige huisarts veel haalt het niet uit maar je hart zal dan wel goed gelucht zijn.Veel sterkte en knuffeltjes voor beide

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 14:17

ik wens je héél veel sterkte, en hoop dat je man en jij vlug beter zal worden

Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 16:27
Jeetje, wat een verhaal. Ik hoop van harte dat er met medicijnen en een dieet wat goeds voor je man uit komt en dat hij opknapt.

Uit ervaring weet ik dat je verhaal van je afpraten of schrijven een goed middel kan zijn om je boosheid kwijt te raken. Na een misser van een vervangende huisarts,( 16 jaar geleden) bijna mijn kind kwijt geweest). Op advies van mijn huisarts ben ik toen telefonisch een gesprek aan gegaan met die vervangende arts en heb daar mijn ongenoegen gespuid. Al doet zo'n arts er verder niets mee, jij bent jeverhaal kwijt en dat lucht erg op.

Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 20:50
Wat moet een mens soms toch veel ellende meemaken of zelfs doorstaan. In jullie/jouw geval is het fijn als je even op een forum terecht kunt zoals hier. Dat maakt het net ietsje draaglijker. Hopelijk kan deze nieuwe dokter je man beter helpen dan de vorige. Houd allebei moed en knok ervoor. Veel sterkte ermee.
Groet, Tineke01   
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 09:31
Allemachtig wat kunnen artsen toch soms laconiek zijn, en zó ten koste van hun patiënten. Wat is het nou voor moeite om even een bloedonderzoek te doen, zeker als het steeds langer duurt. Wat erg voor jullie! Als ik het goed begrijp uit je verhaal, zijn jullie hier net op tijd achter gekomen. Dat had niet veel langer kunnen doorgaan zo. Dat kan dan nog enigszins een troost zijn, dat je nu weet wat er aan de hand is en dat het tot op zekere hoogte nog wat beter kan worden. Maar het had nooit zover hoeven komen. Heel veel sterkte meid, voor jou en je man.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 09:34
Oh Geesje ik lees net ook jouw reactie. Wat vreselijk om op zo'n manier je kind te moeten verliezen! Veel sterkte en succes bij de internist.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 09:52
heel veel strekte, wat een verhaal! en ook voor Geesje, daar krijg ik het koud van, weet niet goed wat te zeggen, dus gewoon een dikke knuf!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 13:55

...Carlaevelien en Chrisje, dankjulliewel.....

ben terug van de internist,

De tumor blijkt 2 jr. geleden al gezien te zijn, maar  ze   hebben er niets van verteld   en dus is er ook niets meegedaan ,hij is niet gegroeid, en  kan het een hormoon-kwestie, zijn  ( zit in de alvleesklier  ),er is bloed afgenomen en krijg bericht voor een scan,   maar echt zei de internist ik hoefde mij geen zorgen te maken, alles wordt nu goed gedaan  .

groetjes geesje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns