Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verkeers chaos

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: verkeers chaos
    Posted: 17 December 2010 om 20:18
Is iedereen veilig thuis gekomen na de chaos vanavond op de weg. In Drenthe hebben we nu al 14 dagen sneeuw en heeft de provincie al bijna een week al niet meer gestrooid, ze mengen het zout nu met zand, tis overal een ijsbaan
lydia wijsbroek
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 20:59

Ik was vandaag net zo snel thuis als anders met 2 bussen. Op de snelweg ging het zelfs sneller dan normaal op de vrijdagmiddag!! De andere kant op stond wel helemaal vast.

Wel reden er minder bussen. De bus die ik eigenlijk nodig had (utrecht-leusden)was er niet op de tijd die hij moest komen.. Daarom maar de eerste de beste bus naar amersfoort genomen. De bus zat stampvol...
De chauffeur was erg grappig. Hij had ineens mensen in zijn bus voor 3 bestemmingen. Meerderheid was voor een andere bestemming in amersfoort. Zegt hij; de mensen voor nieuwland (wat de bestemming is van de bus) hebben pech, ik ga naar hoogland (waar de meeste naartoe moesten maar de bus met die bestemming reed niet) en meer van dat soort grapjes.
Bij amersfoort eraf over de snelweg, zei de buschauffeur ineens: de mensen voor leusden kijk eens naar rechts... reed daar de bus direct naar leusden. Ach ja, jammer dan. Zet hij de muziek af; een minuut stilte voor de mensen uit leusden.

Bij de ene halte eruit en heb amper een minuut hoeven wachten voor de bus die vlak bij mijn huis stopt. En die was bijna leeg. De bus die de andere kant van leusden neemt was net een paar tellen eerder op de halte en die was propvol. Stopte niet eens om andere mensen mee te nemen.

Vanmorgen ook niet echt lang hoeven wachten. Was net op tijd in amersfoort. De treinen naar utrecht begonnen net weer te rijden na een stroomstoring.
Tussen de bus en de trein heb ik 15 minuten, nu door vertraging door de storing kon ik zo in een trein stappen zonder te wachten. Ook in utrecht kon ik zo de bus in stappen.

Vandaag hoor je mij dus niet klagen.

Dus mij hoor je vandaag niet zeuren.

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 22:22
Hier  (Eindhoven) merk je weinig van de sneeuw, er ligt pas sinds gisteravond weer een klein laagje.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 22:43
Mijn dochter moest vandaag ook met de trein naar Utrecht voor een tentamen. Heen is alles goed gegaan, terug moest ze eerst met de bus naar Amersfoort, daarna kon ze de trein wel nemen, maar natuurlijk kwam die achter een stoptrein terecht, waardoor de reis veel langer duurde dan normaal
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 23:47

vanavond nog even nog naar groningen geweest naar mijn jarig dochter zo slecht als op het nieuws is het hier echt niet en dat pak sneeuw moet je hier zoeken

ja je moet op letten kan glad zijn maar de weg was redelijk schoon en je kon toch lekker doorrijden

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizzi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 08:32
Ook deze nacht heeft het bij ons weer gesneeuwd! Toch weer een pakje bijgevallen! En ze voorspellen nog sneeuw! Wij gaan straks lekker wandelen en laten de auto binnen staan! 
groetjes, Marlies
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 08:59
ik hoefde niet weg en ben dus lekker thuis gebleven.
mijn man heeft wel vanaf zijn werk.
8 km. in normaal 10 minuutjes ongeveer 40 minuten
overgedaan maar wel zonder brokken thuisgekomen en dat is
het beste denk ik.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 09:19
Hier (Someren, zuiden van brabant) is nog maar amper sneeuw gevallen een heel dus laagje, maar ik hoef maar 3 kilometer naar mijn werk. Dat is zonder problemen gelukt.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 09:24
manlief is vrachtwagenchauffeur en heeft over leiden- harderwijk( 102 km) 5 1/2 uur overgedaan.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 09:52
De bomen, struiken, daken en schuttingen hebben een mooi wit jasje aan, de straat van het woonerf is een ijsbaan. Vogels vliegen af en aan om te fourageren. En onze koelkast zit goed vol, zodat ik er niet uit hoef vandaag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 10:23
Gisteren toch maar het zekere voor het onzekere genomen en met de trein naar het werk vertrokken. Door de vertragingen kon ik onmiddellijk de 'vorige' trein nemen. Onderweg naat het station heb ik een heus sneeuwstormpje moeten trotseren.
Vannacht is er een 10 cm bijgevallen en ze voorspellen deze namiddag/avond nog eens een kleine 10 cm.
Deze namiddag moet ik naar een receptie, dus nog even afwachten om te beslissen wat we gaan doen. 50 km rijden op spekgladde wegen voor 2 uurtjes hapjes en drankjes ??
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 11:09

Mijn zusje werkt hier 20 min rijden vandaan en heeft er gisteren ruim 3,5 uur over gedaan en mijn zwager zat uitgerekend voor zijn werk in Friesland. Dat zou normaal een rit van 2,5 a 3 uur zijn en heeft er maar liefst 7 uur over gedaan!

Ik zou vandaag naar mijn vriendin in Apeldoorn, maar heb het maar verzet..................

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 11:48
Wij moeten alles op de fiets doen en de winkels zijn 3 km ver weg. En ik ben doodsbang op de fiets.. dus dat schiet niet op.

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 11:52

Ik fiets niet meer met dit weer, ik durf ook niet meer...

Mijn zusje moest gisteren door de sneeuw naar het ziekenhuis. Gelukkig was ze op tijd in het ziekenhuis want mijn nichtje was er super snel!

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 15:20

Er ligt hier een flink pak sneeuw,dus veel kom ik niet buiten,maar het ziet er zo mooi uit.

Mijn man moest gisteren met het OV van groningen naar Harmelen,dat was een behoorlijk gedoe.Treinen en bussen,die niet reden.hij had er zes en half uur overgedaan.Ik was allang blij ,dat hij niet met de auto was.

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 09:09

hier (Putte, Noord Brabant) had de schoolbus van hema een ongeluk onderweg, gelukkig alleen blikschade en een uur te laat, ze vonden het allemaal wel "cool"...

de oudste is flink knorrig omdat ik het geen goed idee vond om haar een half uur op de fiets te laten rijden om 9uur 's avonds en 's nachts weer terug naar een feestje... Beeld zonder klank, lekker rustig...

Vandaag ligt er weer een flink tapijt en Hema verheugt zich op de "sneeuwstorm" die er dinsdag aan komt volgens haar... Wij iets minder...

Peter moest dit weekend met de vroege dienst, en die bus reed als een gek, ze waren er als eerste, al de rest was te laat, slik....

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 09:45

Ik blij,dat ik nu niet de deur uit moet.

Er ligt me toch een pak sneeuw,leuk voor de kinders.

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 11:37
Hier ligt nu ook een flink pak sneeuw. Zelfs met de fiets is het niet te doen nu.
Ik ga er straks met de camera op uit om wat plaatjes te schieten. Lopend.
Zou met de auto op visite gaan, maar dat doen we maar later in de week.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.465 seconden.
Lang Yarns