Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Afhechten van de sok

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claudia13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claudia13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Afhechten van de sok
    Posted: 19 December 2010 om 12:59
Ik ben nu aan het laatste stukje van de sok. Ik heb nog 8 stk. staan. Hoe kan het nu het beste de sok keren met de naaldjes er nog in? Ik doe het normaal met de draad afhechten maar ik vind het niet mooi. En was is paarsgewijs afhechten?
je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 13:13

Ik heb het met de kitchenerstitch gedaan,lijkt op aan elkaar mazen,ziet er heel mooi uit.

je kan ook de sok keren en de steken,met een derde naald breien en afkanten.

http://www.youtube.com/watch?v=I7jIzwO5Nv4

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 14:31
Zo doe ik het ook Corry
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breimuis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2010 om 12:40

Vroeger deed ik het ook met sok keren en dan de twee naalden samen met een derde afkanten. Maar het was altijd een gehaspel om de naalden mee gedraaid te krijgen door de kleine teen punt zeker omdat ik toen nog op 40cm breide.

Sinds ik de kitchenerstich ken gedruik ik enkel deze nog, geen keren, geen gehaspel, geen naadje, ideaal.

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns