oranje wol zeeman/wibra |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 December 2010 om 22:06 |
Ik ben op dit moment bezig met een deken van granny squares, in de kleuren rood/oranje en blauw/licht blauw.
Jullie raden het al,ik heb op oranje na extra bollen kunnen kopen. Ik ben bij 3 zeemans en 2 wibra's geweest (wat ik redelijk in de buurt weet) maar kan het niet meer vinden. Ik weet niet meer of de wol bij wibra of bij zeeman weg komt. ![]() Maar ik ben nog op zoek naar 2 bollen oranje. Is er misschien een hobbydoosje die dit nog heeft liggen en die dit (tegen betaling natuurlijk) kwijt wil? Mijn hoop is nu op jullie gevestigd! ![]() groetjes Wenke |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
welke oranje wol van zeeman (soft, die dunne) die heb ik nl volgende week nog gekocht, dus ik wil wel voor je kijken morgen of ze er nog hebben
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
nee, de dikke (saskia of royal)
Ik heb hier in de winkels gevraagd, maar ze hadden niet meer groetjes Wenke |
|
![]() |
|
Marlan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Ik heb hier gisteren bij allebei geen oranje gezien jammer
|
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
vlg mij verkoopt de wibra al een tijdje geen oranje meer
dus dan zou het van de zeeman moeten zijn. ik ga morgen ook de stad in. ik zal even kijken of ze wat hebben. |
|
![]() |
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
ik heb oranje van de zeeman op zolder, alleen weet ik niet welke .... nu kan ik niet naar boven, want dan hoor ik de winkelbel niet, en vanavond gaan wij naar een kerstmarkt (zoonlief let op de shop morgen ga ik even voor je kijken wordt vervolgd...... |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik ken ze alleen in de soft versie. De dikke (ik neem aan Royaal) ken ik helemaal niet. Er ligt nu wel weer wat voorraad bij Zeeman zag is gisteren. Zelfs rode en een soort grijze shiny
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Volgens mij is het ook al een tijdje geleden dat ik deze kleur heb gekocht.
Ik baal verschrikkelijk. @marlene, Ik wacht je antwoord af, duim, duim duim.... Weet iemand mischien een ander merk/soort wat overeen komt met deze wol die ik anders zou kunnen gebruiken? Groetjes Wenke |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Je kunt je vraag op marktplaats stellen, maar ik geef je niet veel hoop.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Marjo58 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 17 December 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
Wibra heeft bij mijn weten geen oranje wol gehad van Saskia, Zeeman heeft wel oranje wol..vorige week nog gekocht voor mijn deken ...maar niet zo dik als de wol van de Wibra Saskia ..
|
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
ik heb op zolder gezocht, en heb gevonden: twee bollen oranje van de Zeeman, merk super soft €0,79 voor breinaalden 3-4 20 % polyamide en 20 % acryl is dit degene die je bedoelt? ik heb ze dit voorjaar/zomer gekocht
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Soft moet ik ook nog wat van hebben, ik heb een oranje vis voor het raam hangen, nog van de voorlaatste WK. Maar ik heb ook wat oranje naar een kleuterjuf gestuurd, die vorige WK oranje wol zocht voor een voetbal project. Ik had haar van marktplaats doorverwezen naar hier en wat wol toegestuurd, maar nooit meer iets teruggehoord.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Die soft van hier boven heb ik ook liggen, maar die is te dun denk ik
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Dames allemaal hardstikke bedankt voor t kijken, maar ik bedoel niet de soft.
Ik zal dan wel even gaan kijken bij de wol winkel of ze iets hebben wat in de buurt komt. Anders moet ik mijn dekentje maar veranderen, Ik was al heel fanatiek begonnen voordat ik wol bij ging kopen. groetjes Wenke |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
bij ons hadden ze ook alleen maar soft oranje.
jammer. succes met zoeken. |
|
![]() |
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Ik zal toch ook nog eens kijken hier,van de week hield mijn zoontje een bol oranje omhoog bij de zeeman, had ik niet nodig zei ik....was volgens mij niet de soft! Ga er vanmiddag wel even langs,oke?!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
GRAAG SMIMSKE,
IK hoop het zo! groetjes Wenke |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Ik heb hier in het noorden gekeken. 2x zeeman en ix wibra. Maar geen van allen had oranje liggen. Sorry |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Hier bij Zeeman alleen de soft en bij de Wibra geen oranje. Wel nieuwe bollen "Ella", lijkt katoen maar is acryl in een heleboel kleuren, waaronder oranje. Te haken op haaknaald 4. Ik heb een bol groen meegenomen, maar de draad draait nogal uit elkaar dus bij het haken moet je goed opletten dat je de hele draad haakt
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Deze had ik ook gezien, oogt heel mooi maar inderdaad op het moment dat je de draad op zich vast houdt, draait hij uit elkaar. Lijkt mij niet fijn haken. Maar als jij andere ervaring er mee hebt hoor ik het graag.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |