SIMPELE haakpatronen voor barbie |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 November 2010 om 09:29 |
Sorry, als dit al eerder gevraagd is maar kon niet echt iets terugvinden naar mijn zin....Ik zoek echt vrij simpele,makkelijke haakpatronen om Barbie aan te kunnen kleden. Wie kan me helpen? |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb de Barbiepatronen uit mijn oude 3 suissesboekjes in één map zitten. En Barbieboekjes in andere mappen. Ik wil je die mappen wel toesturen, dan kun je er zelf uithalen wat je wilt hebben. Het zijn er 4.
Het zijn brei- en haakpatronen door elkaar, moeilijke en makkelijke........... Ziezo, het hele dossier Babrie en kornuiten is naar je toegekomen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Hallo.Mag iki misschien zo vrij zijn om ook wat patronen voor een barbiepop te vragen Sint Nicolaas heeft me juist laten weten dat er een barbiepop voor mijn kleindochter in aantocht is. Misschien kan ik de garderobe voor haar wat uitbreiden Heel erg bedankt Vlijtig Liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
@Magtelt, super bedankt!!! Ik kan even vooruit
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Oma Vlijtig Liesje, terwijl ik dit tik, zitten er 4 mails in mijn uitbox om naar je toe te vliegen. Heel veel Barbieplezier!
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
haakmiep ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 02 December 2010 Status: Offline Points: 143 |
Magtelt mag ik zo brutaal zijn om je te vragen mij ook de barbiepatronen op te sturen?? Ik heb hier namelijk een gehaakt jurkje liggen gemaakt door mijn oma en helaas heb ik moeten vernemen dat de ouderdom het jurkje geen goed heeft gedaan. Graag wil ik deze zelf opnieuw haken. En ik vermoed dat mijn oma deze toen der tijd een patroon uit één van de 3 suissesboekjes heeft gebruikt.
|
|
![]() |
|
@haakmiep, ik wil je de patronen van 3 suisses wel doorsturen maar we vinden het wel leuk als je jezelf eerst even voorstelt....en je hebt geen email-adres in je profiel staan,das lastig versturen ook
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Mag ik misschien ook de patronen? Lijkt me leuk.
|
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
haakmiep ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 02 December 2010 Status: Offline Points: 143 |
|
|
![]() |
|
Mimisa, heb je die andere haakpatronen nog gekregen? Nu ik Barbie wl sturen, doet de computer weer net alsof hij jouw adres niet herkent, wat een domme apparaten zijn het toch!!!
Het lukte ook pas na drie keer om op internet te komen, het is druk door de sneeuw. Hè hè, nu ineens deed ie het wel. Haakmiep heb jij Barbie nu? |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ga ze nu versturen naar Haakmien (lollige naam trouwens!!)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Dank je Magtelt,
Ik heb alles binnen... geweldig Je zet me wel weer flink aan het werk... foei! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
Ik heb inmiddels de barbiejurkjes patronen mogen ontvangen van smimske. Echt super bedankt!! Helaas zat het betreffende patoontje er niet tussen, maar wel hele leuke andere patronen. Dus daar ben ik voorlopig ook wel even zoet mee. Nogmaals bedankt!!
|
|
![]() |
|
De Prinses en de Ariadne hadden, nog vóór die 3suissesboekjes uitkwamen, zwartwit patronen voor de eerste Barbies. Ging het om een gewoon jurkje of een avondtoilet? Ik moet nog wel ergens anders oude patronen hebben. Zo broos en smoezelig, dat ik ze niet in de tijdschriftenmap met gewone poppenpatronen durf te bewaren.
En welkom op het forum, trouwens, ik zag je staan bij Even voorstellen. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Het gaat om een (denk ik) spaans jurkje. Het jurkje (of zeg eigenlijk maar jurk) is aan de voorkant op knie hoogte en aan de achterkant tot de enkels. De onderkant van de jurk en de mouwen hebben soort roesjes. Misschien kan je wat met de beschrijving?? In ieder geval vast bedankt voor het meedenken.
|
|
![]() |
|
Ik had vier rode blaadjes met Barbiepatronen met een foto op postzegelformaat, dus of ze van voren boven de knie zijn, was met het blote oog niet waarneembaar. Ik heb ze je toch maar gestuurd. 2 Spaanse en 2 bruids jurken.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik heb je mailtje ontvangen. Super bedankt!! De eerste flamenco jurk lijkt er echt verdacht veel op. Ik ben er echt heel erg blij mee.
![]() |
|
![]() |
|
vijvertje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 November 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 28 |
Een beetje beschaamd kom ik ook 'bedelen' om de supereenvoudige haakpatroontjes voor Barbie. Mijn kleindochtertje heeft barbie ontdekt.....en ik heb in geen jaren gehaakt.... Please Magtelt : krijg ik ze ook ? Alvast bedankt ! Kan ik iets voor u terugdoen ?
|
|
![]() |
|
Vijvertje, ik heb je mailadres niet. Kun je het in een PM geven? Het zijn brei- en haakpatronen door elkaar.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
vijvertje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 November 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 28 |
Ik heb de patroontjes in goede orde ontvangen Dankuwel ! Ik ben gisterenavond aan 't proberen geweest....het haken ( ruim 25 jaar niet gedaan) lukt nog wel een beetje....al zal ik nog een stukje moeten oefenen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |