hulp bij kabel patroon breien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
corine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 December 2010 om 12:16 |
Een vriendin van mij heeft mij gevraagd of ik een col sjaal voor haar wil breien,ik heb een phildar patroon van haar gekregen met een telpatroon fantasie steek. Daar worden ook kabels ingebreidt en op een gegeven moment staat er in het patroon 18 st naar links kruizen: Plaats negen steken op een kabel naald voor het werk, brei de volgende 9 steken rechts en daarna de 9 steken van de kabelnaald rechts. Het is jaren geleden dat ik kabel gebreidt heb vandaar dat ik het even vraag. Maar kan ik van de 18 steken dan gelijk de eerste negen steken op een kabelnaald zetten en dan de volgende negen steken eerst recht breien en daarna de steken van de kabelnaald? En wat bedoelen ze dan met naar links kruizen |
|
![]() |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als er staat naar links kruisen willen ze zeggen dat je de steken op de hulpnaald voor het werk moet houden , als je naar rechts moet kruisen moet je ze achter het werk houden.
Hier moet je dus idd eerst 9 steken op een hulpnaald zetten, die voor het werk houden, dan de volgende 9 steken rechts breien en daarna de 9 steken van de hulpnaald rechts breien. |
|
![]() |
|
![]() |
|
corine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inge dank je
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |