Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

babyflesje en speen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: babyflesje en speen
    Posted: 27 December 2010 om 20:02
Wie kan me helpen aan het patroon voor een babyflesje en een speen. Ik heb een babybeer gehaakt voor een kennisje van me die voor het eerst oma wordt en het lijkt me leuk als de been een flesje en een speen krijgt.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2010 om 20:20
Flesje gevonden: hier Nu de speen nog. Hier staan trouwens ook nog genoeg andere interessante dingen

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2010 om 20:20
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2010 om 20:22
oeps, je was sneller dan ik...wát een leuke site zeg, zo blijf ik nog wel ff boven hangen....;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Wille View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2010 om 20:31

Oh! Er staat ook een Koekiemonsterkussen! Super leuk!!

Back to Top
Wille View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2010 om 20:47

Ik kan geen patroon vinden. Maar misschien kun je hier iets mee...

Als je eerst een lijfje en kopje van een vlinder haakt / vult. Dan haak je een dikke ring die je om het deel tussen kop en lijf zet (net als de pootjes, maar dan langer doorgaan en aan elkaar zetten). Eventueel nog een ring om de speen mee vast te houden... (misschien vullen met een stukje ijzerdraad van het bloembinden ofzo voor de stevigheid?).

Kun je je er iets bij voorstellen? Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Groetjes!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 12:19
SPEEN GEVONDEN! Kijk hier maar eens, en je vindt hier nog wel wat meer patroontjes. De fles is inmiddels klaar en ik heb nog een andere speen gevonden die bijna klaar is. Zodra het geheel af is, zal ik het plaatsen.

Back to Top
Wille View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 12:46
Dat is een leuk patroon! Ik denk dat ik er ook een ga maken (zucht... zoveel leuke dingen!). Vooral op dat kaartje is echt een leuk cadeautje. Weer eens wat anders om te sturen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns