Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

oranje wol zeeman/wibra

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: oranje wol zeeman/wibra
    Posted: 16 December 2010 om 22:06
Ik ben op dit moment bezig met een deken van granny squares, in de kleuren rood/oranje en blauw/licht blauw.

Jullie raden het al,ik heb op oranje na extra bollen kunnen kopen. Ik ben bij 3 zeemans en 2 wibra's geweest (wat ik redelijk in de buurt weet) maar kan het niet meer vinden. Ik weet niet meer of de wol bij wibra of bij zeeman weg komt.

Maar ik ben nog op zoek naar 2 bollen oranje. Is er misschien een hobbydoosje die dit nog heeft liggen en die dit (tegen betaling natuurlijk) kwijt wil?

Mijn hoop is nu op jullie gevestigd!

groetjes Wenke
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 07:54
welke oranje wol van zeeman (soft, die dunne) die heb ik nl volgende week nog gekocht, dus ik wil wel voor je kijken morgen of ze er nog hebben
Groeten Jacqueline
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 07:58
nee, de dikke (saskia of royal)

Ik heb hier in de winkels gevraagd, maar ze hadden niet meer

groetjes Wenke
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 09:30
Ik heb hier gisteren bij allebei geen oranje gezien jammer
groetjes Marlan
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 10:21
vlg mij verkoopt de wibra al een tijdje geen oranje meer
dus dan zou het van de zeeman moeten zijn.
ik ga morgen ook de stad in.
ik zal even kijken of ze wat hebben.
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 13:24

ik heb oranje van de zeeman op zolder, alleen weet ik niet welke ....

nu kan ik niet naar boven, want dan hoor ik de winkelbel niet, en vanavond gaan wij naar een kerstmarkt (zoonlief let op de shop)

morgen ga ik even voor je kijken

wordt vervolgd......

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 22:45
Ik ken ze alleen in de soft versie. De dikke (ik neem aan Royaal) ken ik helemaal niet. Er ligt nu wel weer wat voorraad bij Zeeman zag is gisteren. Zelfs rode en een soort grijze shiny
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 10:56
Volgens mij is het ook al een tijdje geleden dat ik deze kleur heb gekocht.

Ik baal verschrikkelijk.

@marlene, Ik wacht je antwoord af, duim, duim duim....

Weet iemand mischien een ander merk/soort wat overeen komt met deze wol die ik anders zou kunnen gebruiken?

Groetjes Wenke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 19:24
Je kunt je vraag op marktplaats stellen, maar ik geef je niet veel hoop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marjo58 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marjo58 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 20:18
Wibra heeft bij mijn weten geen oranje wol gehad van Saskia, Zeeman heeft wel oranje wol..vorige week nog gekocht voor mijn deken ...maar niet zo dik als de wol van de Wibra Saskia ..
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 12:37

ik heb op zolder gezocht, en heb gevonden:

twee bollen oranje van de Zeeman, merk super soft €0,79

voor breinaalden 3-4

20 % polyamide en 20 % acryl

is dit degene die je bedoelt? ik heb ze dit voorjaar/zomer gekocht

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 13:12
Soft moet ik ook nog wat van hebben, ik heb een oranje vis voor het raam hangen, nog van de voorlaatste WK. Maar ik heb ook wat oranje naar een kleuterjuf gestuurd, die vorige WK oranje wol zocht voor een voetbal project. Ik had haar van marktplaats doorverwezen naar hier en wat wol toegestuurd, maar nooit meer iets teruggehoord.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 20:14
Die soft van hier boven heb ik ook liggen, maar die is te dun denk ik
Groeten Jacqueline
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2010 om 07:32
Dames allemaal hardstikke bedankt voor t kijken, maar ik bedoel niet de soft.

Ik zal dan wel even gaan kijken bij de wol winkel of ze iets hebben wat in de buurt komt.

Anders moet ik mijn dekentje maar veranderen, Ik was al heel fanatiek begonnen voordat ik wol bij ging kopen.

groetjes Wenke
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2010 om 08:49
bij ons hadden ze ook alleen maar soft oranje.
jammer.
succes met zoeken.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2010 om 09:09
Ik zal toch ook nog eens kijken hier,van de week hield mijn zoontje een bol oranje omhoog bij de zeeman, had ik niet nodig zei ik....was volgens mij niet de soft! Ga er vanmiddag wel even langs,oke?!!
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 10:06
GRAAG  SMIMSKE,

IK hoop het zo!

groetjes Wenke
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 20:21

Ik heb hier in het noorden gekeken. 2x zeeman en ix wibra. Maar geen van allen had oranje liggen. Sorry

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 22:41
Hier bij Zeeman alleen de soft en bij de Wibra geen oranje. Wel nieuwe bollen "Ella", lijkt katoen maar is acryl in een heleboel kleuren, waaronder oranje. Te haken op haaknaald 4. Ik heb een bol groen meegenomen, maar de draad draait nogal uit elkaar dus bij het haken moet je goed opletten dat je de hele draad haakt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 23:00

Deze had ik ook gezien, oogt heel mooi maar inderdaad op het moment dat je de draad op zich vast houdt, draait hij uit elkaar. Lijkt mij niet fijn haken. Maar als jij andere ervaring er mee hebt hoor ik het graag.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns