Hulp gevraagd bij patroon lezen |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 December 2010 om 11:21 |
|
Dit patroon heb ik enige tijd geleden van Perle gekregen.Ik vind hem hartstikke leuk maar kan het niet lezen.Ik heb momenteel tijd zat om achter de pc.te zitten,dus ben al van alles aan het proberen geweest maar krijg het patroon niet groter of duidelijker. Iemand suggesties????
|
||
![]() |
||
![]() |
||
mineke.j ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sorry, ik krijg detekst ook niet duidelijk, het is net niet goed te lezen. Jammer want ze zijn schattig!
|
||
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
|
||
![]() |
||
vivian12 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 16 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 51 |
|
je handtekening kan je weg krijgen als je op profiel klikt
zegmaar |
||
altijd is er wel wat te bedenken
|
||
![]() |
||
Marlan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
|
Als je dit patroon download en opslaat in je eigen map.
en hem daarna opend kan je hem groter maken en is het te lezen Maar als je hem op volledige bladzijde uit print is hij goed te lezen Hoop dat het zo lukt |
||
groetjes Marlan
|
||
![]() |
||
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
|
Ik heb het patroon via mijn mail ontvangen,heb het al in een map geplaatst maar krijg hem echt niet groter en duidelijker. Misschien zijn er hobbydoosjes die ook het patroon van Perle hebben gekregen? Wat hebben zij ermee gedaan? |
||
![]() |
||
![]() |
||
Marlan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
|
O dat is apart ik heb namelijk gewoon op het plaatje van je krabbel geklikt en daar lukte het wel mee.
Misschien een optie om dat even te proberen? Gewoon het plaatje aanklikken hier op de blz |
||
groetjes Marlan
|
||
![]() |
||
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
|
Heb het net even geprobeerd en als ik het plaatje met Windows viewer open dan kan ik onderin op het vergrootglas (je)klikken en wordt het plaatje wel groter maar helaas niet duidelijker. Misschien Perle even mailen en vragen of ze je jou nog een keer zou willen mailen ?
|
||
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
||
![]() |
||
|
Marlan, Is het een optie ,als jij het plaatje wel duidelijker krijgt,om mij het duidelijke plaatje te mailen? Ik hoor het wel. |
||
![]() |
||
![]() |
||
|
Simpel en doeltreffend ik ga het proberen ja
|
||
groetjes Marlan
|
||
![]() |
||
|
Dank je voor het proberen maar de kwaliteit is hetzelfde.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
|
Heb nog iets anders geprobeerd en je gestuurd
|
||
groetjes Marlan
|
||
![]() |
||
|
Heb het patroon net even over zitten typen, Maar denk dat het niet het hele patroon is
De liefhebber kan dit stuk vast krijgen hoor Maar ik wil ook graag even het vervolg er bij krijgen kan dat ? |
||
groetjes Marlan
|
||
![]() |
||
|
Hartstikke bedankt,vervolg komt eraan.
|
||
![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |