Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuw bij Wibra

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuw bij Wibra
    Posted: 30 December 2010 om 12:29
Eergisteren zag ik dat ze bij de Wibra nieuwe acryl hebben, niet de Saskia maar een andere, voor 1,49 per 100 gram. En hele andere kleuren weer, waaronder een prachtig felle kleur geel. Ik stond ermee in m'n handen en heb het toch weer terug gelegd, maar misschien ga ik van de week toch nog gauw even kijken....
Back to Top
Wille View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2010 om 13:48
Ik had het meegenomen, maar ook weer teruggebracht. Het splijt erg makkelijk, vond ik. Voor mij als beginneling is dat niet echt prettig. Maar inderdaad: mooie kleuren!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2010 om 14:00
ik heb ook al verschillende bollen mee genomen.
hele mooie kleuren.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 18:31
Die gele is prachtig. Ik heb er net Ollie mee gehaakt en ben er helemaal blij mee. Ik ga, denk ik volgende week als ze ze nog hebben liggen, er nog een paar meenemen. Eindelijk hebben ze geel 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 20:55
ik heb 3 bolletjes meegenomen.
groetjes miranda
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 10:06
zal ook eens gaan kijken
quality=
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 10:44
Ik ga maandag ook maar eens kijken. Heb nog geen wol genoeg 

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 10:46
Ik ben gisteren begonnen een hondje te haken ermee
Het splijt inderdaad er vlug Maar het went erg gauw en met een beetje extra opletten is het resultaat erg mooi
Ik ga zeker nog meer halen er van
groetjes Marlan
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 12:32
ik ben ook oudejaarsavond begonnen met het haken van ella
wol.
je moet wel even goed kijken in het begin omdat het splijt
maar het went heel snel.
het is lekker zacht en glijd makkelijk door je handen
zonder dat het er af glijd.
ik vind het mooi worden
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 12:38

Volgens mij hebben alle dames gisteren lekker een lange avond zitten handwerken

Ik ben begonnen met Nijntje van Saskia van de Wibra. Mijn allereerste arigurumi. Ik vond het even wennen dat tellen van zo'n patroon, ook omdat je natuurlijk met een kamer vol mensen zit.

Ik heb gisterenavond het hoofdje, gekleurd lijfje en 2 oortjes gehaakt. Nu lekker weekend, dus we kunnen weer verder

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 13:12
Is Nijntje een nederlands Patroon 
groetjes Marlan
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 22:59

Mocht er een nederlands patroon zijn dan hou ik me ook aanbevolen. Ik heb zelf een chinees patroon liggen. En mijn moeder wil het ook graag leren. En het liefst met Nijn maar heeft nog nooit gehaakt. Dus mocht er een nederlandstalige versie in omloop zijn dan heeeel erg graag.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 13:22
Marlan en Mayolijn, jullie hebben een nederlandse Nijn in jullie mailbox
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 14:03
Heel hartelijk Dank leonie

groetjes Marlan
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 14:41

Leonie heel erg bedankt. Ook namens mijn moeder, ik heb hem haar doorgestuurd.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer seat67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 18:36
Het zijn zeker heel mooie kleurtjes.. ik heb ermee in mijn handen gestaan maar terug gelegd...Ik heb nog best wel een voorraad liggen. Deze zal toch nog een poos in het assortiment zitten mag ik hopen...Van de saskia wol is er nu ineens geen donkerbruin meer...*baal baal*
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 18:50

Originally posted by seat67 seat67 wrote:

Het zijn zeker heel mooie kleurtjes.. ik heb ermee in mijn handen gestaan maar terug gelegd...Ik heb nog best wel een voorraad liggen. Deze zal toch nog een poos in het assortiment zitten mag ik hopen...Van de saskia wol is er nu ineens geen donkerbruin meer...*baal baal*

Ik neem aan, omdat het splinernieuw is dat het wel blijft hoor.

O donkerbruin is er bij ons van Saskia nooit geweest! Alleen een camel-kleur.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 19:16

Donkerbruin miste ik een paar weken geleden ook ineens, heb toen maar uit nood bij de handwerkwinkel gehaald, maar de week erna lag het er toch weer.

Back to Top
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer seat67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 19:18
Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

Donkerbruin miste ik een paar weken geleden ook ineens, heb toen maar uit nood bij de handwerkwinkel gehaald, maar de week erna lag het er toch weer.

Dan blijf ik hoop houden..:)
Telkens al sik ergens ben en ik zie de wibra dan ren ik zowat naar binnen om te zien of ze d.bruin hebben...

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.813 seconden.
Lang Yarns