Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik beken........

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik beken........
    Posted: 04 Januari 2011 om 08:58
Ik ben een haak- en brei-aholic....... maar ik sta al een week of 6 droog.
Ik was het opeens zo zat om iets te maken; geen inspiratie en geen puf.

Geen idee waarom. Misschien de drukke tijd van Sinterklaas en Kerst. Ik heb lekker gelezen, legpuzzels gemaakt (van die comic puzzels van Jan van Haasteren, zijn zó leuk!), op de grond met de Lego liggen spelen (samen met m'n zoon hè!) en heerlijk uitgeslapen in de kerstvakantie.

Af en toe heb ik het forum bezocht om een beetje bij te blijven, maar dat was het dan.

En nu....... begint het weer te borrelen....... ik ga mijn bestanden weer eens doorbladeren en boeken erop na slaan....... ik heb weer zin om iets te maken!
Ik las dat de Wibra nieuwe wol heeft....... daar moet ik maar eens gaan kijken.

Eens kijken wat m'n nieuwe project wordt!
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 09:36
hhaaaha hoezo verslavend
quality=
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 10:02
Blij dat het terug borrelt
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 10:22
hoera, het komt weer terug.
ik heb het vorig jaar ook gehad.
heb me er gewoon aan toe gegeven en na een tijdje kwam het
vanzelf weer terug.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 11:06
Ik heb het ook gehad, helemaal geen zin meer, en dan ook echt even rust houden. Het komt vanzelf weer terug inderdaad (en anders niet, even goede vrienden hoor ).
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 11:53

Geeft helemaal niks hoor, gewoon aan toegeven.

Ik had hele wilde handwerkplannen voor de kerstvakantie. In de vakanties werk ik niet, dus zeeën van tijd.

Maar ja, ik heb de eerste week dagen en nachten zitten waken bij oma's bed. Ik had wel mijn handwerk meegenomen, maar heb het niet aangeraakt.

Vorige week de begrafenis, maar ik kon de puf ook niet vinden.

Gisteren weer begonnen met werken en gelijk mijn werkje 's avonds ook weer opgepakt!

Ik wissel handwerken ook af met grote puzzels maken van 1.000 of 1.500 stukjes. En het is heel verslavend, want als ik bezig ben, helpen mijn jongens 10 en 7 en mijn man ook altijd

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 12:00
Heb ik ook soms voor. Dagen geen zin om ook maar iets te haken en dan ineens kom ik handen tekort voor wat ik af zou willen hebben
Ben altijd blij als deze "vreemde bui" over is
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 12:13
herkenbaar!!! Zelf ben ik nu weer met kleine werkjes begonnen en kan wel  dat ik de deur niet uit kan. Ik wil ook naar de wibra  

Veel plezier en laat het garen en de kleurtjes tot veel inspiratie zorgen
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 15:55
Ik dus lekker naar de Wibra vanmorgen. Maar bij ons helaas niet veel nieuw garen. Alleen lichtblauw en iets donkerder blauw. Niks geen leuke kleurtjes en al helemaal geen geel

En ook geen lichtbruine en donkerbruine Saskia meer!

Bij Zeeman was het nog erger! Daar lagen alleen nog een paar bolletjes ecru!

Ik denk dat ik maar iets van restjes moet maken.......
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2011 om 18:01
Net vanmiddag toen ik klaar was met werken, nog ff gauw naar de Wibra. Hier gelukkig nog wel een heleboel kleurtjes, maar volgens mij was er net een nieuwe lading binnengekomen, want het hele schap lag vol
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2011 om 11:42
Help!! Ik zit midden in zo'n dip...patronen te over maar ik weet wat niet ik wil maken,niet echt zin en van beetje boeh en beetje blah....toch een beetje de winterdip?!?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 09:47
Gewoon iets anders doen, Smimske, je hoeft je toch niet te forceren?

Ik houd ook van puzzels, met 500 - 750 stukjes, dan kan ik er bij blijven zitten. Maar ik houd juist niet van hulp. Als iemand een paar stukjes goed neerlegt, haal ik die later stiekum uit en rommel ze weer door de losse stukjes.

En ik kijk alweer uit naar een nieuw doorloperboekje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 10:25

je verleert het gelukkig niet, hé! en soms staat je hoofd er niet naar... En als de wolken dan weer wat weg trekken, heb je er weer zin in, ook steun aan, ikzelf toch...

en voor de puzzelaars, jeetje, daar sta ik vol bewondering voor, hoor! krijg amper een kinderpuzzel in elkaar (met de doos er naast... )

Back to Top
Gerda Lamers View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerda Lamers Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 11:56
Ik zit nu even in een dipje, heb afgelopen week met moeite een truitje afgemaakt, er moesten alleen nog knopen aan, maar ik moet er nog een broek bij maken en op het ogenblik heb ik geen puf. Ik ben even bezig met mijn opgenomen detectives te kijken, heerlijk ontspannend. Ik wacht gewoon tot het bij mij ook weer begint te kriebelen. 
Groetjes Gerda
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 12:12
Ben op het moment ook weer wat meer met speksteen bezig,foto's volgen....Toch miste ik het om daarna op de bank toch nog wat te haken te hebben,ben begonnen aan de "door-mouse",zag er een beetje tegenop maar dacht ach,ik zie wel en nou....is hij al bijna klaar
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 16:40
't Komt bij mij ook weer goed!

Ik zag het granny square kussen van Marjolein en keek naar mijn eigen kussentjes die er eigenlijk behoorlijk verkleurd bij lagen. En.... ping! Dat wordt mijn volgende project. Ben nog een keer naar de Wibra gegaan en nu lagen er wel kleurtjes die ik kan gebruiken.
Bovendien lag er een (voor mij) nieuw kleurtje groen van Saskia waar ik al een poosje naar op zoek was. Zodoende staat er ook weer iets op de breipennen.

Ik ben dus niet ècht afgekickt, JOEPIE !

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 20:52
Heerlijk, dat HET er weer is!!!
Heb er ook wel eens last van hoor.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2011 om 12:59

Veel plezier Crea Mo, je bent ook weer in de race.

Ik moet me vaak even er toe zetten als ik aan iets nieuws moet beginnen. Aan het einde van een project weet ik niet hoe hard ik moet breien omdat ik al die ideeen die in mijn hoofd zweven ook nog wil maken. en dat mag als het werkstuk wat ik aan het maken ben af is. Heb ik helemaal bedacht wat ik wil maken, het proeflapje is al klaar en dan... blijft het liggen. Koud watervrees, drempelvrees of gewoon niet voldoende zelfvertrouwen. Ik heb geen idee wat het is. Maar het gebeurd bij elk project weer. Soms heb ik het zelfs bij een vest. Zijn de voor en achterpanden helemaal klaar. Moet ik aan de mouwen beginnen. Iets nieuws, dus duurt het gewoon even voor ik verder ga. Bij dit vest (wat ik nu aan het breien ben) zit ook nog een muts. Hopelijk gaat dat gelijk na de mouwen in een moeite door.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2011 om 13:25

ik heb ook periodes gehad van niet Breien,maar dan zijn er weer andere dingen.

legpuzzels,heel veel gedaan,maar dat wordt nu wat lastig.

Woordpuzzels enz.Figuurzagen.

maar altijd komt het handwerken weer terug,en nu al redelijk lang,dankzij het forum en ravelry,dat werkt zeer aanstekelijk.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns