Help Baby Schoen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Januari 2011 om 21:13 |
Ok heb ik weer... ik heb en patroon gekocht van baby shoentjes zouden gehaakt moeten Ik heb al 40 paar geprobeerd en ik kom toch echt met een 5mm haaknaald Wil iemand mij alsjeblieft hiemee helpen!!??? Wordt een beetje radeloos ervan pfffff het gaat om deze schoentjes http://www.ravelry.com/patterns/library/baby-ribbon-maryjane s |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik hreb ze zlef niet gehaakt.
maar zou je er zelf niet een tour aan kunnen maken zodat hij wat groter wordt? |
|
![]() |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
misschien heb jij ander garen dan zij gebruiken of haak je vaster.
lukt het je om met haaknld 5 de juiste verhouding te krijgen? Dan toch gewoon met haaknld. 5 ipv 3,5. als ze zo wel naar je zin worden. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
ja ja ik ben er uit ik schijn nogal vast te haken waardoor ik dus inderdaad in iedergeval bedankt voor het meedenken! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |