Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon van een vest vraag

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
janneke63 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer janneke63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon van een vest vraag
    Posted: 06 Januari 2011 om 12:06

hey allemaal ik wil graag een lekker warme vest breien voor mijn zus. Nu heb ik een patroon gekregen van deze site. Drops lange zachte vest met ceintuur van symphony en vivaldi. Nu staat er in dat je 58 st op moet zetten en boordsteek moet breien met 1 draad symphony en 1 draad vivaldi.

Maar vergeven moment staat er: bij een hoogte van 22 cm is het split klaar. Wat betekend dit ?

Ik ben namelijk bang dat ik straks alles weer uit moet halen, en ik brei hem in 1 kleur. groetjes janneke

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 14:31
Aan de zijkanten van het vest zit een split, die blijft dus open als je het vest straks in elkaar zet.
Back to Top
janneke63 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer janneke63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 23:12

maar in het middan van de achterpand dan ook een split ?

En bedankt voor je berichtje

groetjes janneke

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2011 om 08:57
Nee, als ik het zo zie alleen aan de zijkanten.
Back to Top
janneke63 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer janneke63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2011 om 11:12
ok dan proberen we het maar hopen dat het mooi uit komt
groetjes en bedankt
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns