patroon van een vest vraag |
Reageer ![]() |
Autheur | |
janneke63 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2011 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Januari 2011 om 12:06 |
hey allemaal ik wil graag een lekker warme vest breien voor mijn zus. Nu heb ik een patroon gekregen van deze site. Drops lange zachte vest met ceintuur van symphony en vivaldi. Nu staat er in dat je 58 st op moet zetten en boordsteek moet breien met 1 draad symphony en 1 draad vivaldi. Maar vergeven moment staat er: bij een hoogte van 22 cm is het split klaar. Wat betekend dit ? Ik ben namelijk bang dat ik straks alles weer uit moet halen, en ik brei hem in 1 kleur. groetjes janneke |
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aan de zijkanten van het vest zit een split, die blijft dus open als je het vest straks in elkaar zet.
|
|
![]() |
|
janneke63 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2011 Status: Offline Points: 3 |
maar in het middan van de achterpand dan ook een split ? En bedankt voor je berichtje groetjes janneke |
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
Nee, als ik het zo zie alleen aan de zijkanten.
|
|
![]() |
|
ok dan proberen we het maar hopen dat het mooi uit komt
groetjes en bedankt |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |