inbrei patroon maken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
seat67 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 440 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Januari 2011 om 20:36 |
Er is mij gevraagd een muts te breien met een inbreipatroon van een bepaald figuur...dat wil ik zeker proberen...maar hoe kan ik het figuur op de juiste manier ontwerpen en zo inbreien dat het ook nog goed lijkt? zijn er programa's voor? Alvast bedankt... |
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Even nog een paar vragen om het duidelijk te krijgen.. Gaat het om een inbreipatroon dat de hele muts rond gaat, of om een los iets (bloem, dier ofzo..)? Ik begrijp dat je het ook nog moet ontwerpen? Ik gebruik daar ruitjespapier voor, elk vakje is een steek. Je kunt het nog lekker inkleuren ook. Als je laat weten wat je precies voor ogen hebt, kan ik je vraag beter beantwoorden.. Groetjes, Elizabeth
|
|
![]() |
|
seat67 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 440 |
Het moet een ear-flap-muts worden met 1 figuur...een bliksem, zoeen als in het logo van Ac/dc..Komt het dan goed als je op ruitjes papier teken...wat betreft de verhoudingen? Ik denk dat ik breinaald 4 of 5 ga gebruiken...
|
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Ik zou het figuur proberen op ware grootte van papier te maken. ALs je een proeflapje breit kun je zien hoeveel steken de bliksemschicht nodig heeft (danleg je het figuur op je proeflapje). Pas dan kun je aan de slag met het ruitjespapier. Heb je al een patroon van de muts? Groet, Elizabeth |
|
![]() |
|
oke...dat ga ik doen...een proeflapje en een tekening en dan op ruitjes papier... Ja ik heb een patroon gevonden..een hele simpele maar ook wel heel leuk en zeker genoeg ruimte om een eigen patroon in te breien... Dank je wel voor je tips, elizabeth... |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |