Uitleg breiterm |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Annatefka ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Januari 2011 om 10:41 |
Goedemorgen, Kan iemand mij het volgende uitleggen. twee steken recht overgehaald samenbreien. Bij voorbaat dank. Elly
|
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik weet het niet helemaal zeker, maar doe een poging:
1 steek recht afhalen, 2 steken recht samenbreien en de afgehaalde steek over de gebreide steek halen. |
|
![]() |
|
Annatefka ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
[QUOTE=Crea-Mo]Ik weet het niet helemaal zeker, maar doe een poging:
1 steek recht afhalen, 2 steken recht samenbreien en de afgehaalde steek over de gebreide steek halen. Dat dacht ik ook maar dan maak je van 3 steken 1 steek en dan komt het niet telpatroon niet uit. Het teken wat bij het patroon staat is een \ teken. |
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
Ik denk dat je maar 1 steek moet minderen.
Dus 1 steek afhalen, 1 steek breien en de afgehaalde over de gebreide steek halen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
[QUOTE=Crea-Mo]Ik denk dat je maar 1 steek moet minderen. Bedankt, Groetjes, Elly |
|
![]() |
|
Bedankt. Die symbolen ga ik goed bewaren! Groetjes, Elly |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Het kan ook nog betekenen dat je tweemaal een steek recht insteekt en afhaalt, dan de twee steken terugzet op de linkernaald en recht samenbreit. Dat ben ik tegengekomen in Breien voor Dummies bij een sokkenpatroon. Er zijn een aantal manieren om steken samen te breien en als je goed kijkt zie je dat het resultaat nét even anders is dan bij gewoon overhalen of samenbreien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |