Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

barbie jurken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: barbie jurken
    Posted: 06 November 2010 om 16:00

Hoi

ik ben helemaal weg van die mooie barbie juken die als sissi modelen eruit zien.

met van die mooie wijde jurken.

zou iemand mij hier me kunnen helpen aan patronen.

alvast bedankt

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2010 om 16:26
Ik heb je een link gestuurd .
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2010 om 17:50
je hebt mail.....

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 13:03
Ik had een tijdje geleden alle Barbiepatronen uit poppenboekjes gescand en een oud boekje met Barbiepatronen. Dat is allemaal onderweg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oktoberfee View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oktoberfee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2011 om 18:48
mag ik ze ook?
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2011 om 19:32
oktoberfee je hebt mail

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Oktoberfee View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oktoberfee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2011 om 19:29
Dank je wel, Eugenie!
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2011 om 22:56
Zou, ik ook de patroontjes mogen ontvangen, ga ik niet de barbies van de kleindochters aankleden maar die van mijzelf, is wel 46 jaar oud maar is en blijft van mij de meiden mogen er niet eens naar wijzen LOL
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
Daantje76 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daantje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2011 om 02:01

Barbie is super!

Wie een link heeft naar leuke patroontjes, mag ze rustig via een PB sturen of mailen

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2011 om 12:27
Daantje 76 ik heb geen link, die zullen wel bij de links staan. Ik heb wel oude patroontjes, maar dan heb ik je emailadres nodig. In een PM.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jose46 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jose46 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 14:59

zou ik misschien de patroontjes van barbie ook mogen ontvangen

groetjes josé

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns