Online stoffenwinkels |
Reageer |
Autheur | |
fachat
Newbie Lid sinds: 22 Januari 2011 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Januari 2011 om 17:53 |
Voor bijzondere stoffen:
Alice in Stoffenland |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Reclame?
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik durf hem niet aan te klikken. Het is zo'n raar kort berichtje
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja en het allereerste berichtje van iemand hmmhmm.
|
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk wel dat het reclame is, maar omdat ik nu eenmaal een nieuwsgierig aagje ben en dol op stofjes heb ik toch maar even aangeklikt. En eerlijk is eerlijk, hele leuke stofjes, maar beetje duur volgens mij.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
moet het nog gemeld worden denken jullie?
|
|
|
|
fachat
Newbie Lid sinds: 22 Januari 2011 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Berichtje van mij en idd het is mijn eigen webwinkel!
Mag ik dus niet melden begrijp ik? Ik dacht, ik open een topic en die kan iedereen dan aanvullen met andere leuke online winkels (waaronder die van mij!). Maar als het idd niet mag, zal ik het wel verwijderen. Ik zal de regels er eens op nalezen, heb het zo snel niet kunnen vinden! |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je zoiets doet is het beter als je er even wat bij schrijft. dan weten wij dat het een goede site is en geen site waar een virus af iets dergelijks aan vast zit want die hebben we hier nl ook gehad. |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |