Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nu was ik toch bang

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nu was ik toch bang
    Posted: 22 Januari 2011 om 21:56
rond een 7u waren wij lekker gezelschapsspelletjes aan het spelen toens ik wat geroep en getier hoorde , ik dacht dat het weer jongeren waren achter ons op het plein toen ik een aantal seconden later onze achterbuurvrouw haar huis in de vlammen stond. zo'n enorme vlammen heb ik nog niet gezien , ik zag hun auto recht voor de vlammen staan dus riep dat de kids even zo snel mogelijk naar onze overbuurvrouw moesten. je kan maar nooit weten of die knalt , wij heel snel onze tuin nat gemaakt in de hoop dat de vlammen bij haar zouden blijven . de brandweer had alles wel snel onder controle , gelukkig maar ... nu dat alles ten einde is horen we dat haar jaloerse vriend de brand heeft aangestoken , ze hadden samen twee honden , zijn hond heeft ie meegenomen , hare hond heeft die in de gang opgesloten in de bench . zij is nu volledig haar hele huis kwijt en ook haar hond natuurlijk. ik hoop dat m'n kindjes goed gaan kunnen slapen aangezien zij zooo bang waren omdat ze al dat vuur zagen zo dicht bij ons huis en nu sta ik hier nog te trillen , nu zullen we in de buurt gaan bedenken wat we voor de vrouw kunnen doen aangezien zij nog kinderen heeft en nu wel echt alles kwijt is , gelukkig was zij op dat moment niet thuis ....
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 22:56
Allemensen, wat zullen jullie bang geweest zijn, je weet het nooit met een brand zo dichtbij.
Maar die kerel is echt niet goed snik, wie doet dat nou.
Heeeeeeeeel sneu voor die vrouw en kinderen.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 23:15

Jeetje wat vreselijk wat er gebeurd, die vent is inderdaad niet goed snik. Wat ik ook heel erg vind en laag bij de grond is dat hij een onschuldig beest op sluit in een bench en dan de brand aan steekt. Ik zou hem graag zelf persoonlijk in een bench stoppen en hem laten voelen hoe dat is als je in nood bent en nergens heen kan. Ik haat mensen die beesten iets aan doen.

Groetjes, Lidia

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 08:42
wat vreselijk zeg.
zo'n vent moeten ze alles afpakken tot de laatste cent.
hoe kun je zoiets toch doen.
en dan die kids die alles kwijt zijn.
vr4eselijk gewoon.
ik ben blij dat ze elf niks hebben.
wel zielig van hun hond. die dus in de vlammenzee
gestorven is.
moet er niet te veel aan denken.
hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?
is jullie huis verder niet beschadigt?
veel sterkte voor jullie en de buurtjes.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 09:15
wij hebben helaas ook het huis van de achterburen in brand zien staan ook de ex. het is inderdaad heel beangstigend . de wind stond gelukkig van ons huis af.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 09:44
vreselijk
quality=
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 10:40

Dat ze die maar eens goed onderhanden nemen hoor en opsluiten

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 11:53
Wat zijn er toch een vreselijke mensen op de wereld. Sterkte voor je kindjes die het allemaal hebben gezien en ook voor je buurvrouw die nu helemaal niets meer heeft
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 11:54

het staat nu ook in de krant

ik hoop wel echt dat ze hier snel gaan komen opruimen , het is namelijk de bench staat nog voor de deur , meer details wil ik er niet over kwijt en niemand die weet wat voor instantie's ze moeten bellen om het dier te komen ophalen

maar gezellig is anders , aangezien wij hier in een boerendorpje wonen wil iedereen het huis wel bekijken en het verhaal van de hond is snel rondgegaan.er ligt wel een soort van zeil over maar ja is nu ook niet ideaal ...

Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 13:00
He gatver wat een naar verhaal, wat zullen jullie geschrokken zijn.

Hebben ze in Belgie niet zoiets als een dierenambulance?
Of anders even contact zoeken met de politie en zeggen dat dat arme beestje daar maar staat en dat het geen prettig gezicht is.
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 14:01
vannacht hadden wij sit ook al gemeld als er een controle kwam kijken naar het gebouw en ze het ineens verzegeld hebben , we vroegen of ze het arme beestje dan niet binnen konden zetten maar blijkbaar mochten ze dat niet. nu op dit moment hebben de politie met nog mensen in pak dan toch eindelijk de bench in de garage gezet , mijn kindjes staan ook altijd te zagen om het eens van dichtbij te gaan bekijken omdat onze tuin toch wat belemmerd word door bomen maar ik liet dit niet toe omdat ik hun de hond wou besparen. 
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 14:36
pfff wat erg zeg!!! hopelijk sluiten ze die vent heel lang op!
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 15:51
Nou die ex zal wel opgepakt zijn door de politie. Wat haat
en boosheid al niet kan doen.

Je kan slachtofferhulp vragen, misschien niet zo gek idee
ook voor de kids. Het is niet niks. Hopen maar dat de
buurvrouw verzekerd is. De verzekering zorgt ook voor
onderdak na aan brand.

x_3bc1bd1f
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 16:47
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Wat zijn er toch een vreselijke mensen op de wereld. Sterkte voor je kindjes die het allemaal hebben gezien en ook voor je buurvrouw die nu helemaal niets meer heeft

OOk sterkte voor jou natuurlijk.Je zult zoiets maar van dichtbij moeten zien en meemaken!
Groet, Tineke01   
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 20:49

wij redden onze plan wel , het is op zich wel verschieten maar het lijkt hier wel een bezienswaardigheid op de straat nu , wij wonen hier in een doodlopende straat en kennen iedereen die hier dagelijks doorloopt maar hoeveel mensen en auto's er al in de straat zijn gekomen die ik niet ken is niet meer te tellen op men twee handen ... de kids hebben vandaag ook al speelgoed bij elkaar gezocht waar ze niet meer mee spelen om aan die kindjes te geven , ik stond met tranen in m'n ogen doordat ik zoo fier was dat ze dit iniatief hebben ondernomen.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2011 om 09:15
Dat is fijn zo zie je maar dat je een goede moeder bent en je kinderen heel goed opvoed dat ze speelgoed aan die kindjes geven
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2011 om 11:40
Wat een horror!! Wie doet nu zoiets??? Kan alleen maar iemand zijn die niet goed bij zijn hoofd is :(
Je mag met recht en rede trots zijn op je kids hoor,zo lief wat ze doen...
Veel sterkte
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2011 om 19:38
tsssss. wat lopen er toch enorme dwazen rond. Zou hij zich hebben gerealiseerd wat er is gebeurd, en wat er had kunnen gebeuren? Wat een mafketel, zeg!!! Fijn voor jullie dat er met jullie niets is gebeurd!
groetjes
Iris
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns